abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63760898
Julia heeft haar nummer op de poster gezet en Beth haar mobiel gegeven .
Soort slimme truc natuurlijk
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:15:42 #102
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63761072
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:06 schreef bolsena het volgende:

[..]

Nog een keer dan, omdat ie zo leuk is.
Harstikke leuk bolsema, maar we zitten hier eigenlijk niet om de Holloways zwart te maken, alleen jij probeert dat te doen met je vriend ghostbuster.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:39:06 #103
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63761572
Het lijkt erop dat het netwerkje van crooks op Aruba nu gaat wankelen.
Dus omdat van der Straten kritiek had geuit op het politieapparaat besloot Rudy ook eens een boekje open te doen . . hmmm
Laat ze vaker met modder gooien daar dan kan dit(dat wordt het sowieso) nog erg interessant worden
quote:
When Van Straten Attaced Rudy Croes by accusing Rudy by saying that the Warda Nos Costa is Political Managed, Rudy Croes attacked back by exposing Van Straten.

[ Bericht 24% gewijzigd door bastibro op 04-12-2008 19:56:16 ]
pi_63761696
Als Paul nou slim is geeft ie zichzelf aan en vertelt dan eindelijk eens de Waarheid !
Zo door het leven gaan lijkt me ook niet alles .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:49:12 #105
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63761816
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:43 schreef johan555 het volgende:
Als Paul nou slim is geeft ie zichzelf aan en vertelt dan eindelijk eens de Waarheid !
Zo door het leven gaan lijkt me ook niet alles .
Wanneer de waarheid boven tafel komt dan gaat er een beerput open. Het zwijgen van betrokkenen ten koste van bijna alles duid erop dat er vreselijke dingen zijn gebeurd.
Misschien nog wel walgelijker dan wij ooit bedacht hebben.
pi_63761927
Die vd Sloot moet alles toch ook lezen ?
Dan trek je toch je conclusies ?
Durft die man nog over straat ?
pi_63761979
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef bastibro het volgende:
Wanneer de waarheid boven tafel komt dan gaat er een beerput open. Het zwijgen van betrokkenen ten koste van bijna alles duid erop dat er vreselijke dingen zijn gebeurd.
Helemaal me eens ik denk dat we raar te kijken staan als er duidelijk wordt wat voor een bedenkelijke rol Beth, de Twitty's en de rest van het Alabamese gajes gespeeld hebben.
quote:
Misschien nog wel walgelijker dan wij ooit bedacht hebben.
Dat betwijfel ik ten zeerste
I stand with the happy Island.
pi_63764178
Jan Van Der Straten has publicly stated he has political aspirations in Aruba and I bet he was planning for a position in office in 2009.

He messed with the wrong people and now he's going to bring everyone down with him including his best friend Paul an Der Sloot. Hero Brinkman and Rudy Croes are going to nail him and PVDS big time. Do you think Karen Janssen and Dennis Jacobs are a bit worried? LOL!

============================
Quote from: EURobert on Today at 12:14:32 PM
Just in Dutch Newsshow 'Hart van Nederland': 'Police helped father of Joran.'
Justice now demands a thorough investigation.
PvdS was given ALL results from the investigation, including FBI results.
PeterRdV: It's clear now that not only the house searches of the VdSloots were obstructed but the investigation itself was also from the start! Such a conduct never could have happened in the NL's.
Pressure now is increasing on PvdS.
---------------------------------------------------------------
EUROBERT:

Just in Dutch TVShow De Wereld Draait Door; parliamentarian Eelco Brinkman of the political party PVV: "I was tipped already that this obstruction of the investigation had happened. We send millions and millions of euro's to the antilles but still it is a bananarepublic.
The Islands must be totally independent of the NL's
Everything must come to the surface now.
I've send a letter to parliament and asked to get all things clear.
Maybe we even have to have an official 'parliamentary investigation'.
I will ask the government to sent the special police which investigates police conduct."
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_63764327
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Julia Renfro haar telefoonnummer op die poster had laten zetten.

Julia Renfro is toch die kennis van Mevrouw VanderSloot die Holloway heeft benaderd?

Hoeveel kennissen heeft mevrouw VanderSloot ingeschakeld?
She had many friends providing misinformation and leading people in the wrong direction. Right after Natalee went missing Julia Renfro was leading search teams outside of the city and her other friend Marsha Zeolla was leading searches inside the city.

Too many things to list,but you would be sick to your stomach the hell they put Natalee's Family through. As you know it has never stopped 3 plus years later
pi_63764540
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:15 schreef bastibro het volgende:
Harstikke leuk bolsema, maar we zitten hier eigenlijk niet om de Holloways zwart te maken, alleen jij probeert dat te doen met je vriend ghostbuster.
Ten eerste is het bolsena, niet bolsema.

Ten tweede maak ik de Holloways niet zwart.

Ik deed alleen een interessante uitspraak (wellicht enigszins controversieel maar in ieder geval prikkelend en tot nadenken stemmend) die geen enkele, maar dan ook geen énkele onwaarheid bevat.

Bewijs of verklaar maar eens welke onwaarheid, laster of belediging die opmerking van mij bevatte?

Nou? bastibro, Johan, iemand anders?

Precies, kun je niet.

Ik zei alleen dat iemand die meegenomen wordt tegen zijn of haar wil in, maakt niet uit of het nou door de ouders, familie of vrienden zijn van die persoon die niet meewil, zich zelf schuldig maakt aan kidnapping als die persoon die niet meewil meerderjarig en dus volwassen is.

Maar goed, ik begrijp dat niet alles wat ik denk, zeg en schrijf even makkelijk voor andere mensen te volgen is.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS, en laat ik nóg maar een keer de volgende statements over mezelf over jullie uitbraken:

1) Ik heb NOOIT, maar dan ook nooit ook maar ERGENS gezegd dat ik denk dat Joran en zijn vrienden en familie onschuldig zijn.
Dat denk ik namelijk ook niet. Het merendeel van alle genoemde betrokkenen die al 3,5 jaar de revue passeren is waarschijnlijk wel degelijk ergens schuldig aan, te beginnen met obstructie van het politieonderzoek, de rechtsgang en het verdoezelen van de waarheid. Zowel in Aruba als in Alabama.

2) Ik heb nergens de familie Holloway zwartgemaakt, beledigd, belasterd of anderszins geschaad.

Dat hoéf ik ook niet te doen, want dat doen ze namelijk zelf al, met hun belachelijke uitspraken, bizarre gedrag en hun tot nadenken en wantrouwen stemmende manier waarop ze zich al 3,5 jaar lang voortbewegen. Als er iémand is die de reputatie van de Holloways kapot maakt, dan zijn het de Holloways zelf.

3) Ik heb NOOIT partij gekozen voor de Holloways of de Jorans van deze samenleving.
In mijn ogen heeft deze Natalee Holloway-case ALLEEN maar verliezers en alleen maar LOSERS. De betrokken families, de verdachten én het Amerikaanse, Arubaanse en Nederlandse publiek zijn allemaal jammerlijke verliezers in deze zaak op de een of andere manier.

4) Ik heb sinds ik hier post alléén maar gepleit voor meer informatie en meer onderzoek, in zowel Aruba als Alabama, omdat ik vind dat alleen met een gedegen onderzoek de échte Waarheid boven water te krijgen valt.

Het enige wat ik me kan bedenken waarom sommige mensen mij verwijten anti-Holloway te zijn, is omdat ik inderdaad - en vergeef me dat ik een ietwat individuele, onafhankelijke, onbevooroordeelde en nadenkende ziel ben - vragen heb bij bepaalde dingen die met of door toedoen van de familie H en zijn vrienden zijn gebeurd.

En als je denkt zo slim te zijn om het hiermee (deze hele post) oneens te zijn:

Bewijs het tegendeel van bovengenoemde 4 punten maar eens. Kijk maar eens terug en zoek lekker in al de posts die ik tot nu toe heb geschreven.

Veel succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 20:34:12 ]
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63764572
‘Holloway-zaak door vriendjespolitiek verknoeid’
4 Dec, 2008, 14:32 (GMT -04:00)

Minister Rudy Croes van Justitie spreekt ‘openhartig’ over de begintijd van het Natalee Holloway onderzoek.

ORANJESTAD — Jan van der Straten heeft in de eerste tien dagen nadat bekend werd dat de Amerikaanse tiener Natalee Holloway was verdwenen, het onderzoek verknoeid. Hij hielp zijn ‘vriend’ Paul van der Sloot om zijn verdachte zoon Joran te beschermen.

Dat heeft de minister van Justitie Rudy Croes gezegd, nu hij zich aangevallen voelt door de oud-politiecommissaris en eerste onderzoeksleider van de zaak. Van der Straten leverde eerder deze week kritiek op bepaalde aspecten van het Korps Politie Aruba (KPA). “Ook heeft hij onze Guarda Nos Costa vergeleken met een politiek gedirigeerde groep à la Chávez (Venezolaanse president)”, zegt Croes “Hij is activist van oppositiepartij AVP, vandaar, maar hij vergeet dat juist de Natalee Holloway-zaak werd geregeerd door vriendjespolitiek.”

Wachten tot pensioen
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’. Vervolgens was er in de eerste tien dagen telefoonverkeer tussen hem en Paul van der Sloot.”
Van der Straten zou volgens Croes na de verdwijning van Natalee ook misschien wel bewust het zogeheten flexiteam hebben ingezet. “Hij zei toen in mei 2005: ‘Dit kan ik eventjes met mijn flexiteam oplossen’. Zoals iedereen weet, was het flexiteam een team dat werd ingezet als het gewone politieteam overbezet was. Bijvoorbeeld tijdens carnaval.
Er kon een rechercheur bijzitten, maar het was geen politieteam dat in staat was een onderzoek te doen. Waarom werd niet het taya-team (agenten met veel expertise en ervaring – red.) ingeschakeld?”

Er ging nog meer mis, kaart Croes aan. “Waarom werd er toen een beachbum beschuldigd die voorheen een choller was geweest. Hij zou het gedaan hebben, terwijl men intern wist dat hij het niet had gedaan. Ook apart is het feit dat Joran in het Nederlands werd ondervraagd, terwijl hij goed Papiaments spreekt. Net als onze recherche. Onze mensen hadden hun werk veel beter kunnen doen als de gesprekken in de eigen taal waren gevoerd. Waarom dit privilege? Gewoon omdat het ‘Nederlander-vrienden’ waren. Alledrie: Joran, Paul en Jan. Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker. We voelden ons in de steek gelaten door Nederland toen Aruba verwoestend werd getroffen door de zaak. Dat heb ik de Nederlandse premier Balkenende en staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijkszaken) en minister Hirsch-Ballin (Justitie) verteld. Maar iedereen is tot nu toe stil gebleven en laat Aruba’s naam besmeuren door de wereld. Ze lieten en laten ons vallen en lijden.”

De oplossing van de zaak ligt bij de drie Nederlanders Van der Straten en Paul en Joran van der Sloot, meent Croes. Hij vindt dat er een nieuw onderzoeksteam moet komen van Arubanen, Antillianen, Nederlanders én Amerikanen. “Waarom was er nooit een voorstel gekomen om Jan van der Straten van zijn positie te halen na die tien onbeschaafde dagen? In Bonaire zijn laatst agenten van de zaak-Marlies van der Kouwe afgehaald omdat ze faalden. Ik daag ook Van der Straten en Paul van der Sloot uit om opheldering te geven, zodat Aruba’s naam gezuiverd wordt van deze vuiligheid (porkeria).”

amigoe

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 04-12-2008 20:33:30 ]
  donderdag 4 december 2008 @ 20:29:52 #112
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63764664
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef observer777 het volgende:
parliamentarian Eelco Brinkman of the political party PVV:
Denk niet dat Eelco Brinkman bij de PVV zit, eerlijk gezegd en zonder een al te kritische noot te proberen te plaatsen.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63764875
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:31 schreef bolsena het volgende:

[..]

Denk niet dat Eelco Brinkman bij de PVV zit, eerlijk gezegd en zonder een al te kritische noot te proberen te plaatsen.
He is going to give it his best shot and Rudy Croes wants the entire Investigation looked at.

Also it should be Hero Brinkman not Eelco.
pi_63764978
quote:
Wachten tot pensioen
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder.
Wat een lafbek is het toch ook
pi_63765000
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Helemaal me eens ik denk dat we raar te kijken staan als er duidelijk wordt wat voor een bedenkelijke rol Beth, de Twitty's en de rest van het Alabamese gajes gespeeld hebben.
[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste
Als dat niet zo is pleur je dan van Fok af met je laster?
  donderdag 4 december 2008 @ 20:51:35 #117
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63765219
quote:

[..]

Heel alert van je bolsema, BRAVO!
pi_63765357
Wat vind je van het Libelle forum bolsena ?
  donderdag 4 december 2008 @ 21:01:44 #119
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63765523
Zien jullie trouwens dat Beth gelijk bleek te hebben . . Haar frustratie was GEHEEL terecht . . Wat moet ze zich machteloos hebben gevoeld
pi_63765529
quote:
Nogal een verschil Elco of Hero Brinkman
Anyways het zal allemaal weinig uithalen Hero heeft nu eenmaal weinig vrienden in het parlement en nog minder op de Antillen.
pi_63765689
Uit het volgende document blijkt dat Joran het niet zo nauw neemt en openstaat voor sex met meerdere mannen en een Minderjarig meisje van 14 genaamd Karen .

PROCES-VERBAAL

We, Dennis Domenico JACOBS and Luigi Angelo Giovanni CROES, head-officer and officer-first class with the Korps Politie Aruba, first mentioned attaced to the robbery project team (Atraco Team) and the latter with the section often occurring crimes district 2, declare the following.

On Friday, June 24th, at approximately 18.40 hours, we, the reporting officers, interrogated/interviewed the suspect:

Joran Andreas Petrus van der SLOOT born in Arnhem, the Netherlands on August 6th 1987, without occupation student (International School of Aruba) and living Montanja 19 on Aruba, for further information.

His statement that was given in Papiamento was translated and transcribed by me, JACOBS, into Dutch and goes as follows.

Before we, the reporting officers, started the interview, I, JACOBS, informed the suspect that he was not obliged to make any statement.

I, JACOBS, also informed the suspect that this interview is being taped.

"You are informing me that you have several questions for me and want to hear an answer to those questions. I am prepared to give them.

To your question whether I know a girl named "Karen" and whether I had a sexual relationship with her, I answer you the following. I know the girl named "Karen". I do not know Karen's last name. I had a sexual relationship with her but I do not remember the time period. (By Karen we mean the witness "Karen Theresa Paulina MARTINA"; remark JACOBS).

To your question whether I had a sexual relationship with Karen during "Carnaval" this year, I answer you in the affirmative. During the "fakkeloptocht" this year I was dancing in the "Last-Lap". I think it was near the bridge of the "Renaissance Hotel" when I saw Karen. I saw that Karen went to dance with Jaime CAARASQUILLA, nickname "Beto". I suspect that Karen was drinking at that moment in time but I did not see that. After the "fakkeloptocht" "Jaime CARRASQUILLA", "Freddy ZEDAN", "Karen" and myself walked to "Carlos & Charlies". According to me "Koen GOTTENBOS" was also with us when we were walking to Carlos & Charlies. Inside Carlos & Charlies Karen and I walked upstairs and started french kissing. After that Karen and me walked outside and walked to the "Pier" due east of Carlos & Charlies. When we were standing on the "Pier" I asked Karen if she could give me a "blow-job". Karen agreed to this and started sucking my penis. I do not remember if I was standing upright or if I was lying down on the ground when Karen gave me the blow-job. I have to state that I wanted to have sexual relations with Karen but that I did not have a condom on me at that precise moment. After Karen had given me the blow-job Freddy ZEDAN called me on my mobile phone. Freddy told me that they were going to go home and asked me how I would get home. According to me Freddy also told me that he was at that moment in time sitting in the car of "Chato". The name of "Chato" is "Leonardo" but I do not know his last name. According to me Chato is from Mexico. Freddy, Karen and me got a ride from Chato. Chato and Freddy were in the front and Karen and me got into the back. When Karen and me were sitting in the back I think I asked whether I had a sexual relation with her, I answer you the following. I know the girl named "Karen". I do not know Karen's last name. I had Karen give me another blow-job, something that she did then do. Chato saw then that Karen was giving me head in his pick-up. Chato drives a green 4-door pick-up of the Ford make when he brought us three, meaning Freddy, Karen and myself a ride to my house. I do not know the license plate of Chato's pick-up. When we arrived at my appartment the 4 of us went inside the appartment. Chato had a hip flask containing whiskey. Chato and Karen drank from the contents. I have to say that I am not sure any more if "Freddy ZEDAN" or "Fernando VIANA" was in the appartment with us. Karen and I went to lie down on the sofa-bed and had put a blanket over us. Karen and I started fondling and having "foreplay". Chato tried to pull the blanket off of us to see what we were doing. Chato asked me to ask Karen if he and I could have sexual relations with Karen together. On Chato's request I asked Karen if she was willing to have sex with me and Chato together. Karen told me that she did not want to have sex with me and Chato. After that Chato and Freddy left. I do not know where Chato and Freddy went to. Karen and I were on the sofa-bed. We started kissing and I fingered Karen. After that I had taken my clothes off. Karen then took off her clothes. At that point I was told by Karen to put on a condom. I went to my drawer and took out a condom and put it on. After that we had sex with each other. I do not know if Karen bled when I had sex with her. At no time did Karen say to me that she did not want to have sex with me. I can also not tell you anymore what the condition was of Karen when I had sex with her in my appartment. She had been drinking but I also had been drinking. We had also both drank from Chato's hip-flask. I don't remember right know what kind of alcoholic drink was in that hip-flask. After Karen and me had sex I went to the bathroom and threw the condom into the toilet. I have no recollection of what happened after that.

I only had sex with Karen three times. The first time I had sex with Karen was on the beach close to the "Havana Niteclub". I do not remember the date, but it was during a "Moonlite Party". On the day Karen and me had sex the first time we had both had alcoholic drinks but we were not drunk.

About two months ago I had sex with Karen for the last time. This happened in my appartement and on that day Karen stayed the night with me. According to me I had told my mother that Karen would be staying for the night.

To your question whether or not I had sex with a girl named "Stephania", I answer you that I have not.

To your question whether I know the girl named "Stephany BOEKHOUWER", I answer you the following. This year, I don't remember the exact date, Freddy, Jaime and me went to a "Houseparty" in Oranjestad. We drove in Jaime's car to the houseparty. The car of Jaime is famous because we had experienced a lot of things in Jaime's car. Jaime has a 4-door green "Honda". On that day Freddy had sex with Stephany BOEKHOUWER on the backseat of Jaime's car. I gave Freddy a condom before he had sex with Stephany. While Freddy was having sex with Stephany on the backseat, Jaime and myself stood down at the trunk of the car and drank alcoholic beverages.

To your question whether I had a relationship with a girl name "Rika", I answer you the following. Rika was my girlfriend but we did not have a sexual relationship with each other. We may have done some french kissing but I did not have sexual relations with her because she is 12 years old. Rika's parents found out about our relationship and that is why we stopped the relationship. I do not know Rika's last name.

This is my statement in accordance with the truth".

J.A.P. van der SLOOT

After the suspect J.A.P. van der SLOOT had read the statement he had given, he stated he would persist in it and signed the statement.

The reporting officers,

JACOBS CROES
  donderdag 4 december 2008 @ 21:18:41 #122
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63766107
ORANJESTAD — Jan van der Straten heeft in de eerste tien dagen nadat bekend werd dat de Amerikaanse tiener Natalee Holloway was verdwenen, het onderzoek verknoeid. Hij hielp zijn ‘vriend’ Paul van der Sloot om zijn verdachte zoon Joran te beschermen.

Dat heeft de minister van Justitie Rudy Croes gezegd, nu hij zich aangevallen voelt door de oud-politiecommissaris en eerste onderzoeksleider van de zaak. Van der Straten leverde eerder deze week kritiek op bepaalde aspecten van het Korps Politie Aruba (KPA). “Ook heeft hij onze Guarda Nos Costa vergeleken met een politiek gedirigeerde groep à la Chávez (Venezolaanse president)”, zegt Croes “Hij is activist van oppositiepartij AVP, vandaar, maar hij vergeet dat juist de Natalee Holloway-zaak werd geregeerd door vriendjespolitiek.”

Wachten tot pensioen
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’. Vervolgens was er in de eerste tien dagen telefoonverkeer tussen hem en Paul van der Sloot.”
Van der Straten zou volgens Croes na de verdwijning van Natalee ook misschien wel bewust het zogeheten flexiteam hebben ingezet. “Hij zei toen in mei 2005: ‘Dit kan ik eventjes met mijn flexiteam oplossen’. Zoals iedereen weet, was het flexiteam een team dat werd ingezet als het gewone politieteam overbezet was. Bijvoorbeeld tijdens carnaval.
Er kon een rechercheur bijzitten, maar het was geen politieteam dat in staat was een onderzoek te doen. Waarom werd niet het taya-team (agenten met veel expertise en ervaring – red.) ingeschakeld?”

Er ging nog meer mis, kaart Croes aan. “Waarom werd er toen een beachbum beschuldigd die voorheen een choller was geweest. Hij zou het gedaan hebben, terwijl men intern wist dat hij het niet had gedaan. Ook apart is het feit dat Joran in het Nederlands werd ondervraagd, terwijl hij goed Papiaments spreekt. Net als onze recherche. Onze mensen hadden hun werk veel beter kunnen doen als de gesprekken in de eigen taal waren gevoerd. Waarom dit privilege? Gewoon omdat het ‘Nederlander-vrienden’ waren. Alledrie: Joran, Paul en Jan. Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker. We voelden ons in de steek gelaten door Nederland toen Aruba verwoestend werd getroffen door de zaak. Dat heb ik de Nederlandse premier Balkenende en staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijkszaken) en minister Hirsch-Ballin (Justitie) verteld. Maar iedereen is tot nu toe stil gebleven en laat Aruba’s naam besmeuren door de wereld. Ze lieten en laten ons vallen en lijden.”

De oplossing van de zaak ligt bij de drie Nederlanders Van der Straten en Paul en Joran van der Sloot, meent Croes. Hij vindt dat er een nieuw onderzoeksteam moet komen van Arubanen, Antillianen, Nederlanders én Amerikanen. “Waarom was er nooit een voorstel gekomen om Jan van der Straten van zijn positie te halen na die tien onbeschaafde dagen? In Bonaire zijn laatst agenten van de zaak-Marlies van der Kouwe afgehaald omdat ze faalden. Ik daag ook Van der Straten en Paul van der Sloot uit om opheldering te geven, zodat Aruba’s naam gezuiverd wordt van deze vuiligheid (porkeria).”
pi_63766133
quote:
[Anyways het zal allemaal weinig uithalen Hero heeft nu eenmaal weinig vrienden in het parlement en nog minder op de Antillen.
En dat is dus de reden om de verdwijning van een meisje maar te laten voor wat het is.
pi_63766269
quote:
According to me I had told my mother that Karen would be staying for the night.

Een 14 jarig meisje?

Wat mankeert die mensen?

Geen verantwoordelijkheidsgevoel voor anderen?
pi_63766378
quote:
[De oplossing van de zaak ligt bij de drie Nederlanders Van der Straten en Paul en Joran van der Sloot, meent Croes.
Patrick: hogere macht
Joran: hogere machten
pi_63766553
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef johan555 het volgende:
Uit het volgende document blijkt dat Joran het niet zo nauw neemt en openstaat voor sex met meerdere mannen en een Minderjarig meisje van 14 genaamd Karen .
Tsjaa johan je valt weer eens in herhaling dit is wel heel erg copy -> paste :
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:49 schreef johan555 het volgende:
Uit het volgende document blijkt dat Joran het niet zo nauw neemt en openstaat voor sex met meerdere mannen en 1 meisje genaamd Karen een prono actrice uit aruba
Karen Theresa Paulina – Allegedly was in porn video taped by Freddy. Joran admits to having sex with her multiple times.

PROCES-VERBAAL

We, Dennis Domenico JACOBS and Luigi Angelo Giovanni CROES, head-officer and officer-first class with the Korps Politie Aruba, first mentioned attaced to the robbery project team (Atraco Team) and the latter with the section often occurring crimes district 2, declare the following..................................................
Zoals ik je al eerder meldde bestaan er geen meerderjarige meisjes van 14 op Aruba dus de toevoeging "minderjarig" lijkt me overbodig.

Trouwens nu we het toch over haar leeftijd hebben, wat is Karen nu een onschuldig meisje van 14 (waar staat dat btw) of een porno actrice zoals je in februari schreef??

Of was je weer vergeten dat je het geschreven had, net als gisteren met de naam van Alberto G(roeneveld)?
  donderdag 4 december 2008 @ 21:35:41 #127
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63766712
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:26 schreef yyentle het volgende:

[..]

Patrick: hogere macht
Joran: hogere machten
Ja erg he, een meisje van 14, ze hebben hem duidelijk de vrije hand gegeven en weinig gecorrigeerd.

Het zooitje wankelt Yyentle
pi_63766755
ik ga niet meer op je post in buster !
pi_63766847
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef johan555 het volgende:
ik ga niet meer op je post in buster !
Dat lijkt me ook het enige verstandige dat je nog rest johan, nadat je zo te kijk bent gezet
pi_63766921
quote:
On June 11th 2005 at about 12:10 hours, we, the reporting officers, interviewed the suspect D.S. KALPOE, for further information.
To your question whether Joran could have been involved with a rape some time before, I can say the following. I do not know. My brother told me once that a girl had said that she had been impregnated by Joran. I do not know what happened after that.
www.hollowaycase.com
pi_63767079
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ja erg he, een meisje van 14, ze hebben hem duidelijk de vrije hand gegeven en weinig gecorrigeerd.

Het zooitje wankelt Yyentle
Het verhaal geeft een beetje aan hoe Joran met meisjes omgaat .
En ze kan een hele interessante getuige worden !
pi_63767446
OK verder met het onthullen van lulkoek, dit is uit het interview met Croes in Amigoe hierboven :
quote:
Wachten tot pensioen
Tsjaa dat lijkt me niet meer dan logisch, Natalee was in mei 2005 nog niet eens officieel vermist en toen was de verwachting dat ze, net zoals de meeste andere "zoekgeraakte" toeristen, na een paar dagen wel weer zou opduiken.

Typisch geval van een koe in z'n kont kijken door dhr Croes lijkt me.
quote:
Ook apart is het feit dat Joran in het Nederlands werd ondervraagd, terwijl hij goed Papiaments spreekt. Net als onze recherche. Onze mensen hadden hun werk veel beter kunnen doen als de gesprekken in de eigen taal waren gevoerd.
Wederom een leugen Croes, ik zit hierboven net een verklaring van Joran te lezen die vertaald is uit het Papiaments en hier een stukje van Joran's verklaring op 31/5/2005 :
quote:
We, Dennis JACOBS and Sharino Baldrik KELLY, respectively head officer and officer at the Corps Police Aruba, first mentioned at the Atraco Team, and the last mentioned at the Section Frequent Crimes district 2, declare the following:

On Tuesday, May 31 around 11:20 am, we interrogators, questioned as a witness the man named:

Joran Andreas Petrus VAN DER SLOOT

Born in the Netherlands on August 6, 1987, student (International School Aruba) and living on the address Montanja Number 19 Aruba.

His statement, made in Papiamento, was by me, KELLY, translated into Dutch, and is as follows:
Rudy Croes kletst dus aantoonbaar uit z'n nek op deze 2 punten en dat doet m.i. flink afbreuk aan de rest van z'n beweringen.
pi_63767559
quote:
PROCES – VERBAAL

We,

Jaquelline Josette de WINDT, head officer with the Korps Politie Aruba, attached to the section surveillance of Sint Nicolaas.

Antoon Ronanld de RUITER, sergeant of police in the Netherlands, region Utrecht, districht Utrecht South East and appointed by National Decision by the Governor number DWJZ 3473/05 dated July 27th 2005 as special temporary officer of the Korps Politie Aruba.

Clemens Johannes Maria BURGWAL, sergeant of police in the Netherlands, region Utrecht, districht Paardenveld and appointed by National Decision by the Governor number DWJZ 3473/05 dated July 27th 2005 as special temporary officer of the Korps Politie Aruba.

State the following.

On Monday August 8th 2005, at approximately 09.48 we, the reporting officers, questioned in the police station of Oranjestad in Aruba, the suspect

Joran Andreas Petrus VAN DER SLOOT
born on August 6th 1987 in the Netherlands and living at Montanja 19 in Aruba

for further information.

He was also asked why his legal team was mis-informing the press with regard to the interviews in an appearant attempt to put the police in a bad light. In the press it was written that the lawyers were not given time to speak to the client and that on his birthday he was interrogated from the early morning to late at night.
The suspect did not answer.

The suspect was informed that he had stated that he and the girl went for a walk. And that there was a statement of someone that saw Deepak Kalpoe's car at a location that was several hundred yards away from the Fishermans hut. He was asked about the logic of this and other issues and whether he can explain why he was there with the other boys in that particular location. The suspect did not respond.

He was again confronted with statements made by several of his intimate friends that he had screwed them by lying and having sexual relations with the girlfriend of one of his friends. These boys say that he has been constantly fooling them and manipulating. He was again confronted with the statement of the girl Martina, who was offered a beverage during sexual relations that caused her lips to feel tingly. The suspect did not respond.

After that there were several confrontations with regard to the date of giving statements by several witnesses, the omissions in the statements of the suspect and the omissions in the statements made by his fellow suspects and the timeline in which those statements were made. The suspect did not respond.
www.hollowaycase.com
  donderdag 4 december 2008 @ 22:10:22 #134
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63767928
Dan heb je het over enkele verklaringen die in het Papiaments werden afgenomen. De meeste waren in het Nederlands.
quote:
“Hij zei toen in mei 2005: ‘Dit kan ik eventjes met mijn flexiteam oplossen’. Zoals iedereen weet, was het flexiteam een team dat werd ingezet als het gewone politieteam overbezet was. Bijvoorbeeld tijdens carnaval.

Door dit team werd de Holloway familie dus op dwaalsporen gezet en richting chollerhuizen gestuurd.
Zoals tegen Dave werd gezegd "Hoeveel geld heb je bij je, je dochter zit in een chollerhuis en komt vanzelf wel boven water dus relax, maar pas op je drankje want ze gooien er vaak GHB in"

[ Bericht 2% gewijzigd door bastibro op 04-12-2008 22:29:56 ]
pi_63768058
Paul en Jan vieren de kerst vast in de KIA
Kerstmis In Afzondering
  donderdag 4 december 2008 @ 22:26:32 #136
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63768624
Joran Aangehouden in Amsterdam !!!

pi_63768719
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef bastibro het volgende:
Dan heb je het over enkele verklaringen die in het Papiaments werden afgenomen. De meeste waren in het Nederlands.
Croes heeft het over de eerste dagen van het onderzoek en pronto de eerste verklaring van Joran is in het Papiements en een verklaring die toevallig hierboven staat van een paar weken later ook.
Dan heeft vriend Croes toch geen argument meer bastibro, als hij zegt dat het team gehinderd werd door verklaringen in het nederlands.
quote:
Door dit team werd de Holloway familie dus op dwaalsporen gezet en richting chollerhuizen gestuurd.
Zoals tegen Dave werd gezegd "Hoeveel geld heb je bij je want je dochter zit in een chollerhuis en komt vanzelf wel boven water"
Denk jij nu echt dat men in Aruba voor iedere toerist die niet komt opdagen voor een vertrekkend cruiseship of vliegtuig het hele korps gaat mobiliseren?

Dat gebeurt tientallen keren per jaar, dus als men toen aan deze verdwijning geen prioriteit gaf (LET WEL in mei 2005) dan is dat volledig te begrijpen.

Het is al heel wat dat men in MEI 2005 uberhaupt een team op de zaak Natalee heeft gezet.
pi_63768806
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef bastibro het volgende:
Johan Aangehouden in Amsterdam !!!

donderdag 4 december 2008 @ 22:38:27 #139
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63769079
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:29 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Croes heeft het over de eerste dagen van het onderzoek en pronto de eerste verklaring van Joran is in het Papiements en een verklaring die toevallig hierboven staat van een paar weken later ook.
Dan heeft vriend Croes toch geen argument meer bastibro, als hij zegt dat het team gehinderd werd door verklaringen in het nederlands.

[..]

Denk jij nu echt dat men in Aruba voor iedere toerist die niet komt opdagen voor een vertrekkend cruiseship of vliegtuig het hele korps gaat mobiliseren?

Dat gebeurt tientallen keren per jaar, dus als men toen aan deze verdwijning geen prioriteit gaf (LET WEL in mei 2005) dan is dat volledig te begrijpen.

Het is al heel wat dat men in MEI 2005 uberhaupt een team op de zaak Natalee heeft gezet.
Je zit er naast Ghostbuster
Dit is uit Joran`s 9juni proces verbaal:

pi_63769136
priceless die foto JoBuster
--
pi_63769235
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:38 schreef bastibro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen. Het verhoor is uitgevoerd door Dennis Jacobs, die prima Nederlands spreekt voor een Nederlander..... Overigens spreekt ook iedereen van het politiekorps prima Nederlands en is er helemaal geen 'taalprobleem'.
--
pi_63769316
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef johan555 het volgende:
Hoezo selectieve en dus misleidende en manipulatieve informatieverschaffing?

Vergeet je er niet even bij te zetten WANNEER (in welk JAAR) dit proces-verbaal is opgesteld, Johan?

Vind het een beetje erg lullig om te zeggen en een beetje wijsgerig ook nog, maar als Joran op DAT moment nog geen 18 jaar en dus minderjarig was, dan is het helemaal niet verboden om seks te hebben met dat meisje.

Het is als minderjarige jongen niet verboden om seks te hebben met een eveneens minderjarig meisje - zelfs niet in Aruba.

Verder zie ik dat dit bericht al geplaatst is op de allereerste pagina van het allereerste deel van deze Natalee Holloway (in the rebound) - thread (zaterdag 22 december 2007 # 16:13)

Niet zo selectief quoten s.v.p. In jouw genoemde post van 22-12-2007 "vergat" je ook al het jaartal van het proces-verbaal te vermelden.

NB: Proces-verbaal is in 2005 opgesteld, 24 juni 2005. De periode heeft betrekking op Carnaval, januari/februari dus. Dat betekend dat Joran (geboren 6-8-1987) op dat moment Minderjarig was en dus geen enkel strafbaar feit heeft gepleegd door met dit of welk ander meisje dan ook te vrijen.

EDIT: zie http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=193.0

[ Bericht 1% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 23:01:33 ]
pi_63769533
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:55 schreef johan555 het volgende:
Wat vind je van het Libelle forum bolsena ?
Ik ben meer van de Viva eerlijk gezegd.
pi_63769567
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:38 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
Beste bassie

Meneer Croes zegt dat zijn mensen in de eerste dagen van deze zaak gehinderd werden door het feit dat alle verklaringen in het nederlands waren.

Als dan blijkt dat de eerste bekende verklaring van Joran in het Papiaments is, dan kletst meneer Croes uit z'n nek, of lief gezegd dan ondergraaft hij z'n eigen argument.

Nu doet dat niets af aan het feit dat jij, heel knap, een verklaring hebt gevonden van 10 dagen later in het nederlands.
Maar dat doet voor het argument van meneer Croes niet meer zo terzake, zeker niet gezien het feit dat hierboven een verklaring staat gepubliceerd die ook in het Papiaments is afgenomen en dateert van 3 weken later.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:53:07 #145
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63769613
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen. Het verhoor is uitgevoerd door Dennis Jacobs, die prima Nederlands spreekt voor een Nederlander..... Overigens spreekt ook iedereen van het politiekorps prima Nederlands en is er helemaal geen 'taalprobleem'.
Hiermee ontkracht ik de bewering van Ghostbuster dat de eerste verklaringen in het Papiaments waren, meer niet.
Wel eerst ff bijlezen voordat je het voor je vriendje opneemt B
pi_63769694
Zeg ik dat er een strafbaar feit is gepleegd ?
Goed lezen bolsena ! Je blijft hier ook maar aan het zieken !
Dit schreef ik !
De rest is het proces verbaal !
Verder reageer ik niet meer op je post dan weet je dat vast !

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 04-12-2008 23:04:36 ]
pi_63769910
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:55 schreef johan555 het volgende:
Zeg ik dat een strafbaar feit is gepleegd ?
Tsjaa het is wat al die "ziekers" en "zeikers" die het niet met je eens zijn en dat ook nog eens met feiten onderbouwen.
quote:
Dit schreef ik !
De rest is het proces verbaal !
Waar staat dat ze tijdens de feitelijke handelingen 14 was en zoals bolsena zegt; Joran was toen 17 maximaal.
quote:
Verder reageer ik niet mee op je post dan weet je dat vast !
Jij gaat het nog rustig krijgen hier johan nu je al niet meer wil reageren op de helft van de posters die dit topik bevolken
pi_63769977
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef bolsena het volgende:

[..]

Hoezo selectieve en dus misleidende informatieverschaffing?

Vergeet je er niet even bij te zetten WANNEER (in welk JAAR) dit proces-verbaal is opgesteld, Johan?

Vind het een beetje erg lullig om te zeggen en een beetje wijsgerig ook nog, maar als Joran op DAT moment nog geen 18 jaar en dus minderjarig was, dan is het helemaal niet verboden om seks te hebben met dat meisje.

Het is als minderjarige jongen niet verboden om seks te hebben met een eveneens minderjarig meisje - zelfs niet in Aruba.

Verder zie ik dat dit bericht al geplaatst is op de allereerste post van het allereerste deel van deze Natalee Holloway (in the rebound) - thread.

Niet zo selectief quoten s.v.p. In jouw genoemde post van 22-12-2007 "vergat" je ook al het jaartal van het proces-verbaal te vermelden.

NB: Proces-verbaal is in 2005 opgesteld, 24 juni 2005. De periode heeft betrekking op Carnaval, januari/februari dus. Dat betekend dat Joran (geboren 6-8-1987) op dat moment Minderjarig was en dus geen enkel strafbaar feit heeft gepleegd door met dit of welk ander meisje dan ook te vrijen.

EDIT: zie http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=193.0
Ik ben bang dat ik je hier moet corrigeren bolsena Het is strafbaar sex te hebben met een minderjarige, dat geldt ook voor iemand die zelf minderjarig is, tenzij hij of zij de leeftijd van 12 jaar nog niet heeft bereikt, dan is het wel strafbaar, maar kan niet vervolgd worden.

Voor de liefhebbers:
Artikel 245 | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Einde college
--
pi_63770041
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook het enige verstandige dat je nog rest johan, nadat je zo te kijk bent gezet
Het kón dus nog erger ---> zie boven.
pi_63770434
quote:
Zeg ik dat er een strafbaar feit is gepleegd ?
Hoezo, zieken? Wat bedoel je?

Ik concludeer TERECHT dat je het BELANGRIJKSTE gegeven hebt "vergeten" te vermelden, namelijk de leeftijd van Joran op dat moment. En dat ben je tot 3 maal toe "vergeten" te vermelden, alleen om je spelletjes te kunnen spelen.

Dan moet je bij mij met iéts beters komen dan dat, Johan.
quote:
Verder reageer ik niet meer op je post dan weet je dat vast !
En waarom reageer je niet?
Bang om iets te verliezen? Je reputatie wellicht?

Bang om ontmaskerd te worden als manipulator?

NB:
Aangezien je niet meer reageert op zowel JoBuster als op mij (en ik weet zeker dat BwennieBren daar ook nog wel bij gaat komen), lijkt het me beter dat JIJ je berichtjes op een andere site neerplakt?

Ideetje wellicht?

[ Bericht 1% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 23:31:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')