quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:15 schreef bastibro het volgende:Harstikke leuk bolsema, maar we zitten hier eigenlijk niet om de Holloways zwart te maken, alleen jij probeert dat te doen met je vriend ghostbuster.
Ten eerste is het bolsena, niet bolsema.
Ten tweede maak ik de Holloways niet zwart.
Ik deed alleen een interessante uitspraak (wellicht enigszins controversieel maar in ieder geval prikkelend en tot nadenken stemmend) die geen enkele, maar dan ook geen énkele onwaarheid bevat.
Bewijs of verklaar maar eens welke onwaarheid, laster of belediging die opmerking van mij bevatte?
Nou? bastibro, Johan, iemand anders?
Precies, kun je niet.
Ik zei alleen dat iemand die meegenomen wordt
tegen zijn of haar wil in, maakt niet uit of het nou door de ouders, familie of vrienden zijn van die persoon die niet meewil, zich
zelf schuldig maakt aan kidnapping
als die persoon die niet meewil meerderjarig en dus volwassen is.
Maar goed, ik begrijp dat niet alles wat ik denk, zeg en schrijf even makkelijk voor andere mensen te volgen is.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS, en laat ik nóg maar een keer de volgende statements over mezelf over jullie uitbraken:1) Ik heb NOOIT, maar dan ook nooit ook maar ERGENS gezegd dat ik denk dat Joran en zijn vrienden en familie onschuldig zijn.
Dat denk ik namelijk ook niet. Het merendeel van alle genoemde betrokkenen die al 3,5 jaar de revue passeren is waarschijnlijk wel degelijk ergens schuldig aan, te beginnen met obstructie van het politieonderzoek, de rechtsgang en het verdoezelen van de waarheid. Zowel in Aruba als in Alabama.
2) Ik heb nergens de familie Holloway
zwartgemaakt, beledigd, belasterd of anderszins geschaad.
Dat hoéf ik ook niet te doen, want dat doen ze namelijk
zelf al, met hun belachelijke uitspraken, bizarre gedrag en hun tot nadenken en wantrouwen stemmende manier waarop ze zich al 3,5 jaar lang voortbewegen. Als er
iémand is die de reputatie van de Holloways kapot maakt, dan zijn het de Holloways zelf.
3) Ik heb NOOIT partij gekozen voor de Holloways of de Jorans van deze samenleving.
In mijn ogen heeft deze Natalee Holloway-case
ALLEEN maar verliezers en alleen maar LOSERS. De betrokken families, de verdachten én het Amerikaanse, Arubaanse en Nederlandse publiek zijn allemaal jammerlijke verliezers in deze zaak op de een of andere manier.
4) Ik heb sinds ik hier post alléén maar gepleit voor meer informatie en meer onderzoek, in zowel Aruba als Alabama, omdat ik vind dat alleen met een gedegen onderzoek de échte Waarheid boven water te krijgen valt.
Het enige wat ik me kan bedenken waarom sommige mensen mij verwijten anti-Holloway te zijn, is omdat ik inderdaad - en vergeef me dat ik een ietwat individuele, onafhankelijke, onbevooroordeelde en nadenkende ziel ben - vragen heb bij bepaalde dingen die met of door toedoen van de familie H en zijn vrienden zijn gebeurd.
En als je denkt zo slim te zijn om het hiermee (deze hele post) oneens te zijn:
Bewijs het tegendeel van bovengenoemde 4 punten maar eens. Kijk maar eens terug en zoek lekker in al de posts die ik tot nu toe heb geschreven.
Veel succes.
[ Bericht 1% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 20:34:12 ]