abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63726574
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar is er wel een maximum bij die ivf-kliniek van 25. Weet iemand waarom dat is, waar dat op is gebasserd?
Ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft met genetische diversiteit. Iemand kan drager zijn van een erfelijke aandoening zonder dat hij daar weet van heeft. Door te voorkomen dat een aantal sperma donors als soort van "sunny boy" gaat functioneren spreid je het risico.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:26:29 #52
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63726728
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Met welke argumenten?
Kans op incest
pi_63726970
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kans op incest
Dat hoeft helemaal zo slecht niet te zijn, mits je het niet te gek maakt: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/39228543/
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 01:40:15 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63744562
quote:
Blijkbaar is er wel een maximum bij die ivf-kliniek van 25. Weet iemand waarom dat is, waar dat op is gebasserd?
*Onbewuste inteelt* ( De man van het zaadje )

(In Ed;s geval niet aan de orde aangezien alle kinderen kunnen weten wie hun bio-pappa is.
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:42:02 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63807670
quote:
Ik denk op het risico dat er anders kinder van dezelfde donor met elkaar gaan trouwen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63812388
quote:
Voorkomt wel dat je op latere leeftijd zo'n 46+ keer in een programma als "spoorloos" oid komt omdat al die kinderen willen weten wie nou hun biologische vader is
pi_63819828
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ziek vind ik het niet. Maar ik vind het wel een beetje erg veel kinderen voor één donor.
Jaloers op een succesvollere man dan jij?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63820587
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63828325
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef El_Matador het volgende:
Jaloers op een succesvollere man dan jij?
Als succes moet worden afgemeten aan het aantal kwakjes dat mannen afleveren, is het best triest gesteld, vind je ook niet? Hoe veel kinderen voedt deze vader op? Exact nul. Ik heb pas echt bewondering voor vaders die wél zelf hun kinderen opvoeden. Mocht ik ooit vader worden, dan wil ik ook zelf mijn kind(eren) kunnen opvoeden. Anders hoeft het wat mij betreft niet.
pi_63828437
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als succes moet worden afgemeten aan het aantal kwakjes dat mannen afleveren, is het best triest gesteld, vind je ook niet? Hoe veel kinderen voedt deze vader op? Exact nul. Ik heb pas echt bewondering voor vaders die wél zelf hun kinderen opvoeden. Mocht ik ooit vader worden, dan wil ik ook zelf mijn kind(eren) kunnen opvoeden. Anders hoeft het wat mij betreft niet.
46 genen doorgeven is toch wel succesvol anders. Biologisch gezien heeft deze man het voor elkaar.

Ik proef bij je een moreel bezwaar tegen het insemineren van vrouwen met sperma opdat zij zelfstandig moeder kunnen zijn dan wel samen met haar onvruchtbare partner een kind opvoeden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63828707
Ik vind het wel wat hebben. En als de kinderen weten wie de biologische vader is en de kans op onbewust inteelt dus klein is, dan zie ik het probleem niet in.
pi_63828777
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef El_Matador het volgende:
46 genen doorgeven is toch wel succesvol anders. Biologisch gezien heeft deze man het voor elkaar.

Ik proef bij je een moreel bezwaar tegen het insemineren van vrouwen met sperma opdat zij zelfstandig moeder kunnen zijn dan wel samen met haar onvruchtbare partner een kind opvoeden?
Nee, nee, beslist niet. Integendeel zelfs, ik vind dat prima. Maar ik vind 46 keer wel een beetje gortig.
  zondag 7 december 2008 @ 18:58:07 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_63830058
Een Grote Baas is deze man. 46 kinderen; 46x jouw bloed. Zo hoort het.

En Elfletterig, enge neuzelaar: JA het is een spel, een eeuwenoud spel; te zorgen dat jij zoveel mogelijk kinderen verwekt, het liefst zonder daarvoor verantwoordelijkheid te dragen want daarmee verpest je dat kleine tuig alleen maar.
Als man moet je ervan uit durven gaan dat jouw kinderen ook zonder jouw hulp hun weg weten te vinden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_63830125
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:58 schreef Ringo het volgende:
enge neuzelaar
quote:
Als man moet je ervan uit durven gaan dat jouw kinderen ook zonder jouw hulp hun weg weten te vinden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63830447
quote:
Een Grote Baas is deze man. 46 kinderen; 46x jouw bloed. Zo hoort het.

En Elfletterig, enge neuzelaar: JA het is een spel, een eeuwenoud spel; te zorgen dat jij zoveel mogelijk kinderen verwekt, het liefst zonder daarvoor verantwoordelijkheid te dragen want daarmee verpest je dat kleine tuig alleen maar.
Tja, laten we het er maar op houden dat onze mening flink verschilt.
pi_63830846
Die kerel heeft gewoon een goed hart. Alsie wilt helpen mag dat toch? Tja ieder zijn wensen dacht ik zo. Wel goed dat hij dat wel in de gaten houdt dat ze niet onderling een relatie kunnen beginnen. Toch nog een klein beetje verantwoordelijkheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')