Ja gelukkig trek ik wat dat betreft gewoon mijn eigen plan. Wat een instantie..quote:
Vanaf een jaar wordt hier gezegd. En dan ook geen opvolgmelk meer, want dat was alleen maar commerciele klop het geld uit de portemonnee shit van de fabrikantenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:29 schreef hestria het volgende:
vanaf waneer mogen ze dan eigenlijk melk en karnemelk? ik heb er namelijk nog niks van gehoort. En neem aan dat je de opvolgmelk nog niet hoeft te vervangen? toch?
Oh, nou dan hadden ze niet helemaal een fout advies gegeven.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf negen maanden kan prima een enkele voeding vervangen worden door yoghurt, karnemelk of gewone melk. Maar blijft opvolgmelk of borstvoeding daarnaast nog noodzakelijk.
Vanaf een jaar is karnemelk of gewone melk prima als enige bron van zuivel, ook wanneer daarnaast geen opvolgmelk of borstvoeding meer gegeven wordt.
bilwiggenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
soms heeft ze wel 4 of 5 bilwiggen op een dag
broertje deed dat ook ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef hestria het volgende:
Dennis krijgt ook fles en vast, en die heeft 1 luier op een dag, soms nog een "natte scheet" eet smakelijk hij had toen ie net begon met vast voedsel wel wat vaker een volle luier.
Hier trouwens net tijdens het verschonen een jongetje dat erg veel plezier had als ie aan zijn zaakje trok. en hij trok toch best hard! Doen de andere dat nou ook?
Het gaat heel goed gelukkig! Op en af vindt ze niet zo leuk, maar als hij eenmaal zit doet ze er verder niet moeilijk meer over. Ze heeft hem al bijna 23 uur op. Dat is dus nog sneller gegaan als de twee weken die ze aangegeven hadden bij het orthopedisch centrumquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Lois het volgende:
Kim hoe gaat het met Lilah en het helmpje?
Dat zou best lollig zijn toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Ja en boven mag ik niet poetsen.. Dus misschien komt er nog meer aan.
Mooi dat het aanslaat!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Troel het volgende:
Ruben krijgt vandaag Sinterklaas op de opvang, met 2 tanden![]()
De antibiotica slaat gelukkig goed aan, geen gebroken nachten meer, wat voor mij ook wel erg prettig is (Bert slaapt daar heerlijk doorheen)
Verwarming aan en in de blote billen laten spelen. Droog houden is de kunst.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooi dat het aanslaat!
TARA slaapt ook heerlijk door de gebroken nachten heen, maar dat is toch helemaal niet erg?
Hij is dan overdag vrolijker! En daarbij: ik ben tóch wel wakker en met z'n tweeėn wakker zijn om één verkouden hummeltje is ook zo onzinnig
Leander heeft trouwens opeens wat luieruitslag. Wel sneu, heeft hij normaal nooit en hij vindt het niet tof.
Zometeen misschien idd maar ff met de billen blootquote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verwarming aan en in de blote billen laten spelen. Droog houden is de kunst.
quote:
Ik dacht dat er hier een boventand aan zat te komen, maar nu zag ik net in bad dat de tand ernaast ineens met een randje door is. Dat hoort toch niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft er ook weer 2 of 3 op ploffen staan. Ze heeft er nu 5. Ik blijf het een raar gezicht vinden, een kleintje met zoveel tanden
Middelste doet met haar mee trouwens, die krijgt er ook 2 kiezen bij
toch wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
tuurlijk wel! vampirella
Had mijn middelste ook en uiteindelijk komen ze allemaal door
Hier schrik ik enorm van!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn voor de voorkeurshouding van Lilah naar de chiropractor geweest. Die zag gelijk dat er wat blokkades zaten waardoor ze niet goed van links naar rechts kon met haar hoofd. Ook de kant waarvan wij vonden dat ze wél goed op keek, bleek eigenlijk helemaal niet zo goed te gaan. Na een aantal sessies was alles "los" en ook de voorkeurshouding voor een groot gedeelte verdwenen.
De afplatting op haar hoofd echter werd niet drastisch minder. Wel iets, maar nog steeds scheef genoeg. Inmiddels zijn we ook onder behandeling van de fysiotherapeut. In eerste instantie leek me dat wat veel met de chiropractor erbij, maar de fysio doet hele andere dingen.
Ze legde me uit dat je nog steeds sporen kon zien van de voorkeurshouding (afgezien van het platte hoofd) en dat dat problemen voor de ontwikkeling van haar algehele beweging zou kunnen opleveren. Zo is Lilah nooit dol geweest op rollen. Als je haar de ene kant op laat rollen tilt ze haar hoofd op en rolt ze goed. Als je haar de andere kant op laat rollen laat ze haar hoofd hangen en moet ze er echt overna denken om haar hoofd op te tillen. Dit heb ik dus nooit opgemerkt, tot zij het me liet zien. Nu moet ik met haar oefenen en gaat het al een stuk beter. Als ik dat niet zou doen, zou er een kans inzitten dat ze straks vreemd gaat lopen, of op haar kont gaat rondschuiven in plaats van kruipen.
Een voorkeurshouding is gewoon echt een bloedserieus probleem waar wat mij betreft het CB wel wat meer nadruk op mag leggen, in plaats van mensen in eerste instantie alleen een foldertje te geven.
Oja, de afplatting bleek uiteindelijk (na een second opinion bij een echte kinderarts) ook niet meer uit zichzelf recht te trekken. Daar heeft ze nu een helm voor.
Stellabeeb is vele malen knapper dan moeders (ook zonder wallenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Stellabeeb lijkt op mamababe..wallen of niet
NIet alleen jijquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jongens! Ik rammel echt het topic uit straks!
Ik moet zeggen dat ik er ook wel van schrok. Ik vond de afplatting al verschrikkelijk, maar het feit dat er een kans is dat je kind een houterige motoriek ontwikkeld vond ik echt niet acceptabel. Ik verheug me ook nu al op de volgende keer consultatiebureauquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:56 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Hier schrik ik enorm van!
Je denkt dat afplatting van het hoofdje het enige zou zijn door een voorkeurshouding maar dit hebben ze mij ook nooit verteld.
Succes en sterkte kim!!![]()
En natuurlijk Lilah ook
Hartstikke mooi dat het goed gaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook wel van schrok. Ik vond de afplatting al verschrikkelijk, maar het feit dat er een kans is dat je kind een houterige motoriek ontwikkeld vond ik echt niet acceptabel. Ik verheug me ook nu al op de volgende keer consultatiebureau. Maar verder gaat het echt supergoed met de oefeningen en de helm, dus het komt allemaal goed, daar heb ik alle vertrouwen in.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef TearSong het volgende:
Als het deze is dan wel ja
[ afbeelding ]
Hou eens op met smelten en rammelen enzo, er blijft niks meer van je over johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |