Ik heb het nu zovaak bij verschillende mensen gezien dat ik het gewoon ga vragen;quote:
dat dus jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
ach erm, was bij ons iets van 'arme jij' en dan een beetje spottend.
Inderdaad echt gaat echt snel. na Nathan is Maarten aan de beurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog maar 4 kinderen boven Nathan zijn naam en dan is het al weer tijd om dit topic te verlaten want dan is de kleine man echt officieel baby af. Poeh wat gaat het toch snel
Lekkere druifquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:Ik had het topic gesloten. En niks door!
Excuus!
Die 'germs' van k_i_m zijn trouwens wel heel on-topic met alle zieke kindjes enzo.![]()
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
Jaaa lekker ben jij, je hebt me juist beloofd dat dat missen minder zou wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop