selene rolt ook van rug naar zij. ze kan ook naar boven 'wiebelen'. slaapzakjes dus!
ik doe een topicswitch (
linkje) over voorkeurshouding. die heeft selene, maar het ging al een tijdje een stuk beter. sinds we hier wonen draag ik haar veel vaker in de draagdoek en valt het me op dat ze in de draagdoek juist wel een sterke voorkeurshouding heeft. het cb weet ervan, en we overleggen steeds. tot nu toe slaat wat we zelf doen heel goed aan (speeltjes aan de andere kant, gevarieerd wegleggen, niet voeden in voorkeurshouding). ze kijkt vaak de andere kant op, de laatste tijd slaapt ze zelfs geregeld met haar hoofd de andere kant op.
nou gaan we morgen naar het cb (omdat we hier pas net wonen en selene haar vaccins moest terwijl het officiele nog niet geregeld was hebben we dit keer wat vaker en hadden we een tussendoor afspraak voor de vaccins, dit is de 'gewone' bij de arts) en kunnen we dingen vragen.
nu vraag ik me dus af in hoeverre een kinderfysiotherapeut (daar had de wvk hier het over, dat ik dat moest bespreken met de arts) zinvol is voor selene. niet dat ik niet wil hoor, ik vraag me gewoon af in hoverre dat zin heeft al ze (behalve in de draagdoek dus) verder inmiddels vrij goed gewoon rondkijkt. ze pakt inmiddels ook zelf speeltjes van de niet-voorkeurskant. ik heb eigenlijk ook geen idee wat zo iemand dan doet. iemand ervaring mee misschien?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh