NIet alleen jijquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jongens! Ik rammel echt het topic uit straks!
Ik moet zeggen dat ik er ook wel van schrok. Ik vond de afplatting al verschrikkelijk, maar het feit dat er een kans is dat je kind een houterige motoriek ontwikkeld vond ik echt niet acceptabel. Ik verheug me ook nu al op de volgende keer consultatiebureauquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:56 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Hier schrik ik enorm van!
Je denkt dat afplatting van het hoofdje het enige zou zijn door een voorkeurshouding maar dit hebben ze mij ook nooit verteld.
Succes en sterkte kim!!![]()
En natuurlijk Lilah ook
Hartstikke mooi dat het goed gaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook wel van schrok. Ik vond de afplatting al verschrikkelijk, maar het feit dat er een kans is dat je kind een houterige motoriek ontwikkeld vond ik echt niet acceptabel. Ik verheug me ook nu al op de volgende keer consultatiebureau. Maar verder gaat het echt supergoed met de oefeningen en de helm, dus het komt allemaal goed, daar heb ik alle vertrouwen in.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef TearSong het volgende:
Als het deze is dan wel ja
[ afbeelding ]
Hou eens op met smelten en rammelen enzo, er blijft niks meer van je over johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |