Probeer eens een wake-up light, does the trick for mequote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Peter88Online het volgende:
Vermoeid en vaak nog rot. Zal het aan de december maand liggen dat ik me zo moe voel? 's Ochtends is het moeilijker om uit bed te komen, en 's avonds na een werkdag ben ik ineens ook moe.
I second thisquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef candygirl het volgende:
voel me kut
net kies getrokken bij tandarts en verrek nu van de pijn![]()
wat een k... dag, net nog in de kou gestaan met kapotte auto die nu nog steeds kapot isquote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef candygirl het volgende:
voel me kut
net kies getrokken bij tandarts en verrek nu van de pijn![]()
Gaat niet goed daar he?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat niet goed daar he?
OT: Wel lekker, maar wat een weertje zeg.
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze mequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze me
dus...tja....
Ik wil wel met jequote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze me
dus...tja....
waaar ben jeeeeee, ben mn foon vergeten en nu kan ik je niet behellen....quote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
dus...tja....
Herkansing is godzijdank goed gegaan. 7,8.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Miam het volgende:
Ziek... en dan morgen ook nog een herkansing moeten maken.
zoietsquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef fraubitch het volgende:
leeg.
Beterschapquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef Walging het volgende:
Kut![]()
Ik ben hartstikke ziek, zelfs m'n haar doet pijn
Wel nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil dood.
dat moest ik dus zijnquote:Op maandag 8 december 2008 08:46 schreef skyrebel het volgende:
Enorm frust, hopelijk komt daar vanaaf verandering in
quote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef GotC het volgende:
Bleh. Ellende allemaal.
Gelukkig heb ik wel het liefste vriendje van de hele wereld.
En voor de verandering rij ik ook maar even de 2e auto in 'n week naar de klote .. Ik meld me ziek en laat me maar vastbinden thuis, dan kan ik ook niets meer kapotmaken o.i.d.quote:Op maandag 8 december 2008 07:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Belabberd, en ik sta pas aan 't begin van 'n 7 daagse werkweek met in 't midden nog 'n gebroken dienst ook
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
Veels te wakker voor deze tijd van de dag
weer thuis en vrijdag naar de HA..quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:07 schreef scrub_nurse het volgende:
alweer last van mijn hoofdpijn...ik moet echt terug naar de HA
was het zo erg dat je naar huis bent gekomen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:00 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
weer thuis en vrijdag naar de HA..
Beterschapquote:Op woensdag 10 december 2008 07:03 schreef Miam het volgende:
sinds gisteren aan de prednison. hopelijk knapt het nu wat op.
Heb er nu ook een pijnlijk linkerbeen bij. Het zit me ook niet mee. blegh.
Verder voel ik me toch wel redelijk ok.
Knuffelquote:
Same herequote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knuffel
Hier ook trouwens![]()
Vorige week een sollicitatiegesprek gehad, topbaan, past precies bij me, lekekrin de buurt, gesprek ging goed....
Zonet gebeld, er was een betere kandidaat
![]()
![]()
Ik zit nu al een half jaar zonder werk, ik wil verdomme wel weer eens gewoon leven in plaats van elke cent 3 keer om te draaien...
![]()
oeeee, miloooowwquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef scrub_nurse het volgende:
van welk concert?ik van milow
en mn nieuwe dvd van the beauty & the beast
en verder voel ik me nog steeds kut
Gaat wel lukken Houniet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef Houniet het volgende:
Succes ermee Aanvoerder. Hier gaat het wel.
Dan zal je het wel verdienenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef GotC het volgende:
Ook verkouden en gammel, maar tegelijkertijd on top of the wooooooooorld (dankzij m'n)
wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
mooi, mag ik dan nu mijn deken terug?quote:
Dan ga jij best oud wordenquote:
quote:
Das balenquote:Op zondag 14 december 2008 01:57 schreef RealZeus het volgende:Er was geen enkele bekende in de kroeg.
En ik word toch wel een beetje verdrietig van het feit dat dat haast mijn enige sociale ding is. Kortom, het wordt echt tijd voor ander werk.
Dat dus, en vanavond bij mn ouders eten.quote:Op zondag 14 december 2008 12:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geen zin om bezig te gaan met studie.. dus daar hik ik een beetje tegenaan..
Bel me ff!quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Kluts het volgende:
Ben het solliciteren helemaal zat en wil NU een leuke nieuwe baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |