Probeer eens een wake-up light, does the trick for mequote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Peter88Online het volgende:
Vermoeid en vaak nog rot. Zal het aan de december maand liggen dat ik me zo moe voel? 's Ochtends is het moeilijker om uit bed te komen, en 's avonds na een werkdag ben ik ineens ook moe.
I second thisquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef candygirl het volgende:
voel me kut
net kies getrokken bij tandarts en verrek nu van de pijn![]()
wat een k... dag, net nog in de kou gestaan met kapotte auto die nu nog steeds kapot isquote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef candygirl het volgende:
voel me kut
net kies getrokken bij tandarts en verrek nu van de pijn![]()
Gaat niet goed daar he?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat niet goed daar he?
OT: Wel lekker, maar wat een weertje zeg.
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze mequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze me
dus...tja....
Ik wil wel met jequote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
Ik tref gewoon de foute mannen... Doen ze er alles aan om mijn hart te winnen, is het eindelijk zover, dumpen ze me
dus...tja....
waaar ben jeeeeee, ben mn foon vergeten en nu kan ik je niet behellen....quote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
dus...tja....
Herkansing is godzijdank goed gegaan. 7,8.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Miam het volgende:
Ziek... en dan morgen ook nog een herkansing moeten maken.
zoietsquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef fraubitch het volgende:
leeg.
Beterschapquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef Walging het volgende:
Kut![]()
Ik ben hartstikke ziek, zelfs m'n haar doet pijn
Wel nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |