Uiteraard...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Berkery het volgende:
1000 Homo DJ's (Supernaut)
quote:If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by?
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
a 1000 miles, van vanessa carlton
quote:I know I'm not the greatest rapper in the world
But would ya, would ya, would ya please be my girl?
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Rekengokje:
We Are The World - Band Aid
dat is wel het juiste jaar, maar een stukje te laatquote:Op woensdag 3 december 2008 13:40 schreef cafca het volgende:
Ik kom uit op Careless Whisper van George Michael....
Hmmzz..quote:Op woensdag 3 december 2008 14:17 schreef ranja het volgende:
Wham! was ook later.
straks komt schaap binnen en die beantwoord de vraag zonder te weten wat de vraag is
Newbie +1quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En als 't niet over dat gekloonde schaap gaat, dan misschien Hello - Lionel Richie
If I were a Boy en If I Was Your Girlfriendquote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Beyonce vraagt zich af was ze zou doen als ze een jongetje zou zijn en Prince vraagt zich af wat 'ie zou doen als 'ie een meisje was?
nog een jaar of 50 doorspelen en dan heeft TSE aan 1 plaatje genoeg om tot het jubileumgetal te komenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef bartrid het volgende:
10000 Maniacs?
quote:She took off a silver locket she said remember me by this
She put her hand in my pocket I got a keepsake and a kiss
Hmmm ja. Was er niet opgkomen.quote:
quote:Getting crazy on the waltzers but its life that choose
Sing about the sixblade sing about the switchback and a torture tattoo
And I been riding on a ghost train where the cars they scream and slam
And I dont know Ill be tonight but Id always tell you where I am
quote:was een muzikaal project van Ivo Watts-Russell, stichter van het Britse platenlabel 4AD Records. Met het project bracht hij belangrijke artiesten van 4AD samen met enkele anderen die niet bij het label hoorden onder een gemeenschappelijke naam.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:37 schreef ranja het volgende:
This Mortal Coil is een project wat gebruik maakt van gast zangeressen, zo doet ook Death in Vegas dat. Die heeft overigens ook zangers, weet niet zeker op TMC dat ook doet.
het antwoord stond overigens ook al vanaf 1 december in mijn 'gitaar met zangeres'-topicquote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef Z het volgende:
Dot Allison.
Ik herken de foto, de DiV connectie is mij geheel onbekend.
quote:Op maandag 8 december 2008 13:53 schreef Z het volgende:
Wie?
[ afbeelding ]
ik zie net je huizentopic iggy, is het al verkocht?
Ah, dus toch...quote:
Dat lijkt alleen maar zo, ze is inderdaad heel klein. Ze spelen al enige tijd met z'n vieren overigens.quote:Op maandag 8 december 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dus toch...
Vanwege die Paul McCartney-bas dacht ik het wel al, maar die kleine Japanse lijkt op deze foto veel groter.
Dacht ook dat ze met z'n drieën waren...
Het is wel een single geweest...quote:Op maandag 8 december 2008 16:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, ik weet dat ie Anna Palowna heeft gedaan op Guantanamera, maar dat was geen hit volgens mij.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:49 schreef belsen het volgende:
Stik, het voorprogramma van Wipneus en Pim...
Stonden gisteren in het voorprogramma van Fiction Plane en gezien de orkaan van geluid na hun act (in positieve zin, ze waren het podium dan ook niet meer af te slaan...) vreesde ik dat Fiction Plane er niet meer over heen zou kunnen komen.quote:
Die ja...quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef Burnett het volgende:
memphis maniacs
Lijkt me goedquote:
quote:Hebben we hier op zitten wachten? Deze rommel had ook in een week gemaakt kunnen worden.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Guns N Roses met Chinese Democracy dan?
Weezerbutler +1quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:24 schreef WeezerButler het volgende:
Hoorde het net van een collega, Placebo heeft ook al voor pinkpop toegezegd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Oh ik dacht dat je bedoelde dat Pinkpop-zondag anders gaat heten![]()
WeezerButler +1quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:44 schreef WeezerButler het volgende:
Paul Rabbering, Giel Beelen en Coen Zwijnenberg
Hoofdpijn in Utregquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:48 schreef WeezerButler het volgende:
Evenement is vernoemd naar een fysiek effect ....
Madmaster +1quote:
Omdat de één een negert is en de andere blank?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef cafca het volgende:
Hij lijkt iig meer op Keith Moon dan op John Coltrane, maar geen idee.....
Omdat John een donkergekleurde medemens was en Keith een bleekscheet, jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:41 schreef Z het volgende:
[..]
Omdat de één een negert is en de andere blank?
Volgens mij niet ... maar het is toch redelijk duidelijk ??quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef ranja het volgende:
Ah, dat is alleen in Ekko zie ik. Lekker dichtbij huis
Is er geen duidelijker programma dan wat op de ekko site staat?
Juist. En het was Goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef Grobbel het volgende:
Dandy Warhols.
En je mag gerust zwaar kut aan die beschrijving toevoegen. Intens was die stage presence nou ook weer niet trouwens...quote:Originally a powerviolence band with a strong tendency to synth-based passages, they have more recently stripped down much of their past sound, but retained the heavy distortion, synthesizers, screamed vocals, and intense stage presence. On the band's unique sound and live presentations, singer Justin Pearson has said, "I wanted to change the way people perceive music, or maybe just destroy it in general." Their music is complex, dynamic and fast-paced, often featuring abrupt and inconsistent time-signature changes. These erratic elements are, according to guitarist Bobby Bray, "a reflection of perhaps how our brains have to function in order to be able to do anything in the Western societies we live in."
ranja +1quote:Op woensdag 10 december 2008 09:58 schreef ranja het volgende:
gokje op the locust
dat geloof je goedquote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Berkery het volgende:
Bauhaus geloof ik
quote:De Britse organisatie Internet Watch Foundation heeft besloten dat de Wikipedia-pagina over het rockalbumvan
niet langer door internetproviders in het land geblokkeerd hoeft te worden. Eerder deze week werd bekend dat de pagina over het album niet meer werd getoond omdat op de hoes van de plaat een naakt, minderjarig meisje is te zien.
juist. En die staan vanavond in Tivoli.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef bartrid het volgende:
Oh dat is Christina Martinez van Boss Hog.
Burnett +1quote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Burnett het volgende:
hoewel me bijstaat dat ze alweer gescheiden zijn...
Dat dacht ik dus ook, medio de release van Plastic Fang (2002) gaf Spencer tijdens diverse interviews aan dat hij door zn vrouw aan de kant was gezet. Kan natuurlijk gewoon een Lost Weekend geweest zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Burnett het volgende:
hoewel me bijstaat dat ze alweer gescheiden zijn...
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Burnett het volgende:
john spencer
quote:John Spencer
Zanger/gitarist Henk van Broekhoven formeert in 1958 zijn eerste groep The Dynamic Rockers. Dit Tilburgse kwartet speelt voornamelijk bekende hits van andere artiesten na. De groep brengt begin jaren zestig vier singles uit op het Belgische Helia-label en treedt op in het populaire tv-programma Tienerklanken. In 1968 houdt de band het voor gezien.
In 1971 wordt Van Broekhoven aangenomen als diskjockey in de Tilburgse Combi Bar.
Naast zijn werk als deejay is Van Broekhoven in 1974 ook als vertegenwoordiger in dienst bij de Belgische platenfirma Monopole Records. Voor de grap brengt hij een eigen single uit met de titel Jealous Fool. Van Broekhoven doopt zijn naam om in John Spencer, direct ontleend aan het telefoonboek van Memphis. Jealous Fool wordt een bescheiden hitje in België, evenals de opvolger Corina, Corina. De langspeelplaat John Spencer Sings American Hits bevat voor de helft eigen nummers.
In 1975 schrijft hij samen met stadsgenoot Henny Vrienten het liedje Call It Love, dat in België de top tien haalt en ook uitkomt in Nederland, Scandinavië, Duitsland, Zwitserland, Hongarije en Italië. Spencer krijgt daarna een contract aangeboden bij de grote platenmaatschappij Phonogram.
Na een conflict bij Phonogram vertrekt Spencer in 1980 naar platenlabel Telstar. Hier neemt hij de plaat Songs For A Rainy Day op. Deze flopt, maar Spencer geeft het echter niet op. Met gespaard geld en zijn opgebouwde know-how gaat hij zich toeleggen op productie- en componeerwerk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef WeezerButler het volgende:
Precies Jon Spencer is niet john Spencer. Punt retour ;-)
Hebbes!quote:
quote:Eddy Ouwens (Rotterdam, 30 mei 1946) is een Nederlands componist en muziekproducer van tientallen hits.
Als Danny Mirror scoorde hij in 1977 zelf een hit met het nummer I Remember Elvis Presley naar aanleiding van de dood van Elvis Presley op 16 augustus 1977. Van 1966 tot 1970 is Eddy zanger in de band Eddysons. Hij richt in 1996 een platenmaatschappij op genaamd ABCD. In 1999 wordt ABCD verkocht aan Edel. Hierna richt hij zijn productiebedrijf Ed Vice op in Hilversum.
Rob Dickinson (Catherine wheel) en Bruce Dickinsonquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef WeezerButler het volgende:
Neefjes ;
Justin Currie (Del Amitri) en Nick Currie (Momus)
Ice Cube en Del tha Funky Homosapien
Zelfs WeezerButler heeft zijn principesquote:Op donderdag 11 december 2008 11:30 schreef ranja het volgende:
en dan gewoon geen Jackson noemen![]()
of Jan en Monique
quote:Porl Thompson is married to Robert Smith’s sister Janet (they have four children) and his own sister Carol was married to Simon Gallup (they had two children but divorced in 1992). Simon and Robert, the two hairiest and weirdest looking members of the band, are also friends from way back. Simon even was the best man at Robert‘s wedding 20 years ago.
Hm, ik bedoelde eigenlijk andere als anders dan samen een nummer gezongen. een iets meer indirecte link, die dateert van vóór Fairytale.......quote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
Op een Red Hot and Blue album hebben ze samen Miss Otis Regrets/One of those Days gedaan.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef ranja het volgende:
Hm geen idee dan. Ik heb wel Kirsty's biografie in de kast staan maar daar ben ik nog niet in begonnen.
Née, hij is bekender onder een andere naam......quote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef ranja het volgende:
iemand van Stiff?
Opgezocht, mooi feitje...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Née, hij is bekender onder een andere naam......
Sorry voor de late reactie, maar dat was inderdaad wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Berkery het volgende:
Dirty old town is door haar papa geschreven en door the pogues gezongen maar dat bedoel je vast niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Mark het volgende:
Zat er ook nog een Go Ape in?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
See Jungle! See Jungle! Go Join Your Gang,Yeah,CAO! Go Ape Crazy!
Tot zover zonder de LP uit de kast te halen...
't werd wel een inkoppertje zo, maar goed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:50 schreef ranja het volgende:
City All Over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |