quote:Op woensdag 3 december 2008 01:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Paddo's wel.
Ohhhh, een mieterse omelet met paddo's en white widow.
Smaakt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
Waar haal je dat dan vandaanquote:
Smaakt best welquote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Smaakt dat nog een beetje?
Ik heb pas 1 keer ervaring met paddo's. Smerige zooi.
wikiquote:
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
het is pas 2 uur snachts valt reuze meequote:Op woensdag 3 december 2008 02:00 schreef reetveter het volgende:
wat een kut tt nu wil ik naar me vriendin toe en boemsen
Bwhehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Smaakt best wel![]()
Gewoon sterker andere kruiden erbij gooien,
en een flink dikke omelet maken
men men
Uren gespaced
whehe dat kan ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoheb niks anders meer
Och ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik heb het bij mij gedaan met 2 vrienden. Eerst bij mij thuis en daarna door de stad, al die mensen kijken, geweldig.
ik zeg niksquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
Jij woont naast een coffeeshop ?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef reetveter het volgende:
Ook woest kut, coffeeshop naast mijn huis sluit al om 22:00de rest ongeveer om 00:00
Dat is woest prachtigquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
ja ongeveer 20 meterquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij woont naast een coffeeshop ?![]()
Nog 7 uur gips!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
het is pas 2 uur snachts valt reuze mee
Kan beter ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Een goedenacht, heren. Hoe is het leven vandaag?
hahaha inderdaad !quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is woest prachtigEn ook gewoon later volhouden dat die er echt daadwerkelijk was
Helaasch ging ami alweer vroeg weg vandaag
![]()
Interpretquote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
Maar NB mischien heb ik het gemist, maar waar haal jij je salvia?
Ik woon naast een coffeeshop.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ongeveer 20 meter![]()
En 10 meter van de Grote markt in Groningen
quote:
Nog steeds slechtquote:Op woensdag 3 december 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan beter ..
Daar ?
[..]
hahaha inderdaad !
[..]
Interpret
http://www.azarius.nl/
Dat is een verbetering al.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Nog steeds slechtMaar ik moet toegeven, toch zo'n 10 procent beter.
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Bijna vrij !
Bijna ! BIJNA
PROEF HET
FREE WILLY !!
Is dat makkelijk, bedoel staat het niet vol op de doos zodat mijn huisgenoten het zienquote:
maar wat mankeer je nou?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.
Ik ben bang van niet.
Ik kom er nooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
Ik kan mezelf aardig tegenhoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
quote:
Anders zou de TT niet meer kloppen.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:09 schreef Olep het volgende:
[..]
Jazeker, maar waarom voel jij je altijd zo slecht dan? Of ga ik dan de persoonlijke kant op.
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt toch wel met je wijsvinger in een pruim geroerd of wat?
Een zeer neutrale doos.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dat makkelijk, bedoel staat het niet vol op de doos zodat mijn huisgenoten het zienheb namelijk gezamelijke brievenbus. Ik haal het meestal via vriend maar is niet altijd zeker of die wat heeft
Oh man, dat is zeker kut. Zulke dingen zijn altijd zwaar. Veel sterke!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn verloofde ligt extreem ziek in het ziekenhuis.
En vandaag hebben we gehoord dat ons kindje het niet gaat redden ..
Ze is te zwak om voor twee personen te zorgen ..
M'n 2e teen is groter dan m'n grote teen.quote:
neequote:
woest kut ofniet, op krukken enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 02:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n 2e teen is groter dan m'n grote teen.
Waarschijnlijk met sporten ergens tegen aan gestoten.
Dank je welquote:Op woensdag 3 december 2008 02:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh man, dat is zeker kut. Zulke dingen zijn altijd zwaar. Veel sterke!
Gebruik jij het woord woest ook als je normaal praat ?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
woest kut ofniet, op krukken enzoHad ooit mijn enkel te ver van dicht bij gezien met voetbal
![]()
Ook paar maand langs de kant gestaan, ernstig saai gweoon
Jaquote:Op woensdag 3 december 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gebruik jij het woord woest ook als je normaal praat ?![]()
Zo ja dan wil ik een keer met je bellen
De eerste maand ben ik gewoon door wezen sporten, maar in juli ging het niet meer, eerst maanden gespalkt waar dat werkte niet en nu zit het in het gips.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
woest kut ofniet, op krukken enzoHad ooit mijn enkel te ver van dicht bij gezien met voetbal
![]()
Ook paar maand langs de kant gestaan, ernstig saai gweoon
woon je ook op kamers, dan gaat het helemaal fuurrrquote:Op woensdag 3 december 2008 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De eerste maand ben ik gewoon door wezen sporten, maar in juli ging het niet meer, eerst maanden gespalkt waar dat werkte niet en nu zit het in het gips.
Heb sinds juli ook al niks meer gedaan. M'n conditie is echt zwaar klote geworden.
whehequote:Op woensdag 3 december 2008 02:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
JaSoms wel, meestal zeg ik 'ernstig'
Dat is zwaar kanker.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De eerste maand ben ik gewoon door wezen sporten, maar in juli ging het niet meer, eerst maanden gespalkt waar dat werkte niet en nu zit het in het gips.
Heb sinds juli ook al niks meer gedaan. M'n conditie is echt zwaar klote geworden.
Wat betekend dat nou eigenlijkquote:
groot,goed, enz enz enzquote:Op woensdag 3 december 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat betekend dat nou eigenlijk
Ja, mieters in het centrum van Den Haag.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
woon je ook op kamers, dan gaat het helemaal fuurrr
Ik zit in Groningen johquote:Op woensdag 3 december 2008 02:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, mieters in het centrum van Den Haag.
Ik zoek volgend jaar wat in de omgeving van het AMC, weet jij iets?
Dat heb ik dus ook. Ik kan sommige broeken zelfs al niet meer aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
whehe
geniaal !
[..]
Dat is zwaar kanker.
Ik weet nog wel dat ik de eerste maanden nadat ik mijn rug had verneukt bijna gedeprimeert was omdat ik aankwam en niet meer kon sporten
Bwhehehe oke.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zit in Groningen johalleen dat ken ik
Nee, mênnus heeft geen specifieke betekenis!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:19 schreef gers het volgende:
groot,goed, enz enz enz
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik kan sommige broeken zelfs al niet meer aan.
Als je van 8 naar 0 uur per week gaat merk je dat echt wel.
Succes! Wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Ik ben in totaal 22 kilo aangekomen toen.
En ik kan pas weer sporten sinds 2 weken.
Dus het zal nog wel een tijd duren voor ik weer in top conditie ben
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Ik ben in totaal 22 kilo aangekomen toen.
En ik kan pas weer sporten sinds 2 weken.
Dus het zal nog wel een tijd duren voor ik weer in top conditie ben
Voorlopig 3 x per week fitness.quote:
Niet zo kijkenquote:
viel inderdaad meequote:Op woensdag 3 december 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voorlopig 3 x per week fitness.
En straks weer Taj-Jitsu en zwaardvechten aan de AMEK.
[..]
Niet zo kijken
Je hebt mij op cam gezien en zon dikke kop heb ik nu ook weer niet !
Dit dusquote:Op woensdag 3 december 2008 02:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, mênnus heeft geen specifieke betekenis!
Gaaf!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voorlopig 3 x per week fitness.
En straks weer Taj-Jitsu en zwaardvechten aan de AMEK.
[..]
Niet zo kijken
Je hebt mij op cam gezien en zon dikke kop heb ik nu ook weer niet !
Hij wou even checken of ik nog leefde.quote:
godseklerequote:Op woensdag 3 december 2008 02:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik hoop volgend seizoen weer te kunnen tennissen en hockeyen. En hardlopen. Hoop in maart weer m'n eerste halve marathon te lopen.
een mênnus stoere viking was jequote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik hoop volgend seizoen weer te kunnen tennissen en hockeyen. En hardlopen. Hoop in maart weer m'n eerste halve marathon te lopen.
Slaap lekker !quote:Op woensdag 3 december 2008 02:30 schreef Zotheid het volgende:
En nu ga ik slapen! Werk ze en sterkte verder NB en veel plezier met je omelet Reetveter!![]()
Ik hou echt van sporten, nu ik niks doe voel ik me ook echt niet lekker in m'n vel, vies gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Een fervent sporten dus !
Mooi om te horen.
Ik hoop binnen een jaar fit genoeg te zijn om weer full te gaan survivallen
Een halve marathon.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
godseklereeen marathon, gek ofzo
![]()
Gersjequote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gersje
jeweets
Ik hou van jou![]()
KANKERGEIL![]()
Slaap lekker
whehehequote:
Slaap lekker !quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 03:07 schreef Noorsbloed het volgende:
whehehe
Hoe staat het met de nieuwe kaste ?
Je verdurie !quote:
Ik plaats ze gewoon op 31 december om 23:59, dan zien alle hardcore fokkers (quote:Op woensdag 3 december 2008 03:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Je verdurie !
Het is al december hoor
quote:Op woensdag 3 december 2008 03:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik plaats ze gewoon op 31 december om 23:59, dan zien alle hardcore fokkers () ze als eerste.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 december 2008 03:25 schreef Noorsbloed het volgende:
En je wilt toch niet zeggen dat je oud en nieuw op Fok! doorbrengt he ?![]()
Meest Kansloze Fok!-user van het jaar 2009!quote:Op woensdag 3 december 2008 03:38 schreef reetveter het volgende:
wie het eerste topic opent op 1 januari 2009 is officieël kansloos
Ik slaap niet!quote:Op woensdag 3 december 2008 03:38 schreef Grulez het volgende:
Ah toch nog mensen wakkker....
Een Noor schrikt toch niet zo snel?quote:
Geloof mij,quote:Op woensdag 3 december 2008 03:49 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Een Noor schrikt toch niet zo snel?![]()
Wie is er met de Kerstdagen op Fok! ?
quote:Op woensdag 3 december 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geloof mij,
Ik sta sterk in mijn schoenen
En ik niet
Ook al kots ik op kerst
Je gaat in Berlijn effe flink consumeren?quote:Op woensdag 3 december 2008 03:52 schreef reetveter het volgende:
KerstEerst naar berlijn om daar de kerstsfeer te proeven en net voor kerst terug
Uitgaan jaquote:Op woensdag 3 december 2008 03:57 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je gaat in Berlijn effe flink consumeren?
Leuk, ik zou zeggen: have fun!quote:Op woensdag 3 december 2008 03:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uitgaan ja, ga er met vrienden heen
. OMG ik ben zon beetje begonnen met roken enzo
neen, er stond wat...quote:Op woensdag 3 december 2008 04:31 schreef Grulez het volgende:
wat een rust
Nog zo laat aan het werk Noor?quote:
Gebeurt zeker maar weinig in de Nacht. Naast wat rondjes lopen.quote:
Op het moment niet nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 05:31 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Gebeurt zeker maar weinig in de Nacht. Naast wat rondjes lopen.
Hebben jullie ze met de Wapenstok kunnen verjagen?quote:Op woensdag 3 december 2008 05:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op het moment niet nee.
Maar de laatste paar weken das dit HET punt voor klapjes uitdelen.
Een groep neonazi´s en een groep marokkanen kwamen elkaar altijd knuffelen hier
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef Jenglejack het volgende:
Goeiemorgen maagden, jullie missen veel plezier.
Ik zou haar gerust doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Fokster Liiszle. Wie zou haar doen ?
Ik niet i.i.g. Tenzij het pakje condooms van 12 nog vol was. Dan trok ik ze alle 12 over elkaar aan. Voor minder deed ik het niet.
Check dat bed dan.... Dat is al zo "beslapen", daar was de Gangbang van Stacey niets bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik zou haar gerust doen.![]()
Hoe jong is ze?
Ik nodig haar natuurlijk uit in m'n eigen huis & bedjequote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check dat bed dan.... Dat is al zo "beslapen", daar was de Gangbang van Stacey niets bij.
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet i.i.g. Tenzij het pakje condooms van 12 nog vol was. Dan trok ik ze alle 12 over elkaar aan. Voor minder deed ik het niet.
Ah joh, boeien, heb je tenminste geen glijmiddel meer nodigquote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check dat bed dan.... Dat is al zo "beslapen", daar was de Gangbang van Stacey niets bij.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ah joh, boeien, heb je tenminste geen glijmiddel meer nodig
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan je hele knie onder het pretvocht van de buurman
Ze is best lelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef Broekpaling het volgende:
GOVERDOMME
Steek die tt maar in jebontmaagd gaatje.![]()
Nou ja lelijk niet. Minder mooi. Als ze de laatste op aarde was zou ik d'r wel doen.quote:
Ik vind haar maar ordinair.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent kut, maar sommige posts lijken wel wat...maar daarom blijf je wel een kutusertquote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef padlarf het volgende:
Op die onderste foto lijkt het nog wat![]()
Altijd al willen weten.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:31 schreef Skaff-a het volgende:
Vanmorgen 06:23 heb ik me gefapt
Ik heb tevens van kwart voor 5 tot 7 uur wakker gelegen
GOEDEMORGEN!!!!
Skaff-aquote:Op woensdag 3 december 2008 09:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij bent kut, maar sommige posts lijken wel wat...maar daarom blijf je wel een kutusert
Ik zit ook in een lagere kastequote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind haar maar ordinair.
Niet bepaald mijn type. Vooral niet omdat ze sowieso in een lagere kaste zit.
Echt het type meisje wat schuurt in een disco![]()
![]()
En sowieso die foto aan dat zwembad. Ik zie bijna d'r kut.
Het is echt zo'n meisje die in de WC van tha club iedereen afzuigt en vervolgens gebukt over de wasbak zich laat palen door diverse gasten en negerts.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind haar maar ordinair.
Niet bepaald mijn type. Vooral niet omdat ze sowieso in een lagere kaste zit.
Echt het type meisje wat schuurt in een disco![]()
![]()
En sowieso die foto aan dat zwembad. Ik zie bijna d'r kut.
Ik had over jou gedroomtquote:
dan zul je wel uitgeputten zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik had over jou gedroomtSrsly
Ik zat op een bankje te wachten en dacht dat ik in Denhaag was, maar nu ik terugdenk was het gewoon Putten
En wachtte op jou o.i.d. niet helemaal bekend meer
Ik droom ook wel eens over maagden. Maar dan vrouwelijke....quote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zat op een bankje te wachten en dacht dat ik in Denhaag was, maar nu ik terugdenk was het gewoon Putten
Gast, wtf.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zal wel vet zijn maar uiteraard wel wat flikkenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is echt zo'n meisje die in de WC van tha club iedereen afzuigt en vervolgens gebukt over de wasbak zich laat palen door diverse gasten en negerts.
Gast, dat gaat te fur.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jawel maar hij weet niet wat fappen is
Hij is maagd, laat hem maar![]()
BP is onbekendquote:Op woensdag 3 december 2008 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens over maagden. Maar dan vrouwelijke....
En een kut heeft met een spanwijdte van 30 centimer.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is echt zo'n meisje die in de WC van tha club iedereen afzuigt en vervolgens gebukt over de wasbak zich laat palen door diverse gasten en negerts.
Nou ja, dat heeft wel zo z'n voordelen. Scheelt weer een koffer meenemen als je op vakantie gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een kut heeft met een spanwijdte van 30 centimer.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
BP is onbekendVandaar dat ik het ook niet daadwerkelijk heb gezien
Dat als ze gebukt gaat je het verschil niet ziet tussen haar en een urinoirquote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie ik-ben-lelijk smoesquote:Op woensdag 3 december 2008 09:50 schreef THE_CORE het volgende:
Ik vind haar wel wat spannends hebben, op de laatste foto.![]()
IRL ziet alles er veel beter uit, foto's zijn zo 2D
Zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:53 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Met een plassertje of een piepie?
? Waar staat die top dan ?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Btw m`n 2000e post komt eraan
En ik sta 16e in de top250 van KLB users
Mijn 30000e post komt er aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Btw m`n 2000e post komt eraan
En ik sta 16e in de top250 van KLB users
Ik besta pas 2 maandenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn 30000e post komt er aan.
wehehehhehe, Kellyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
wehehehhehe, Kelly![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik ga een bak pleur voor mezelf inschenken en ff een peukie roken en ff heerlijk van de non-digitale omgeving genietenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:
Weer fout, Goed Uitziend Persoon Jeweet Etquote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HAHAHAHA DAT WAS GeenUitmuntendePostJijEikel
Daar is een behoorlijke fles drank voor nodigquote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Hoi Paaskonijn, ik heb je tederheid onlangs nog erg gemist ja.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
2000 POSTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Skaff-a het volgende:
Slim
Knap
Aantrekkerlijk
Fantastisch
Fenomenabel
Aanvaardbaar
BT, lekker dingquote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
Alweeeer een naamtopic voor BP, het houdt maar niet op he!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ja, maar ja, tja...quote:
NOOOO OP MIJ! Waarvoor zou jij dat boek moeten winnen?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemiddag
Stem op mij: [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Dudequote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Skaff-a het volgende:
Slim
Knap
Aantrekkerlijk
Fantastisch
Fenomenabel
Aanvaardbaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben me 2000 post voorbij gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Knulletje, je hoeft geen quotes te maken als je enkel met zoiets aankomtquote:
Doe nu eens eentje voor mijquote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Skaff-a het volgende:
Slim
Knap
Aantrekkerlijk
Fantastisch
Fenomenabel
Aanvaardbaar
Behaard,quote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe nu eens eentje voor mij?
Abominabel, helaas begint dat niet met een F.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
Fenomenabel is trouwens niet echt een woord ofzoik gok dat je fenomenaal bedoelde!
Het is gewoon een combi van fenomenaal en formidabel. Niet zo miepen, miep.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
Fenomenabel is trouwens niet echt een woord ofzoik gok dat je fenomenaal bedoelde!
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Behaard,
Rancuneus,
Egocentrisch,
Asociaal,
Timide,
Hoerig,
Aftands,
Kinderachtig,
Irrationeel,
Grietje
Je vergeet 2 letters.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Behaard,
Rancuneus,
Egocentrisch,
Asociaal,
Timide,
Hoerig,
Aftands,
Kinderachtig,
Irrationeel,
Grietje
Begeerlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een kut?quote:
Nu alleen nog leren spellen snoesje.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Behaard,
Rancuneus,
Egocentrisch,
Asociaal,
Timide,
Hoerig,
Aftands,
Kinderachtig,
Irrationeel,
Grietje
Omdat mijn avatar veel leukerderder isquote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NOOOO OP MIJ! Waarvoor zou jij dat boek moeten winnen?
STFU.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren spellen snoesje.
Beffenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerder een grot.quote:
Leer is dat ik geen spellings freak ben met een vocabulaire groter dan Aziëquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Abominabel, helaas begint dat niet met een F.
Wat heb jij aan zoeen boek?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat mijn avatar veel leukerderder is
Mjaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Beffen
Rectaal
Erectie
Anaal
Teen Sex
Heelijk
Teder
Anaal (weer)![]()
Kinky
i![]()
Neuken?
Geil
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Begeerlijk
Rationeel
Entertainent
Aantrekkelik
Teder
Heerlijk
Toelaatbaar
Adembenemend
Kinky
Intelligent
Nice
Geil
leukerderder jajaquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat mijn avatar veel leukerderder is
En ja, zo kan het natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Beffen
Rectaal
Erectie
Anaal
Teen Sex
Heelijk
Teder
Anaal (weer)![]()
Kinky
i![]()
Neuken?
Geil
snode versnaperingen?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga maar eens een ei bakken met geroosterd brood enzulks soort snode versnaperingen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
snode versnaperingen?
snode?
wat is er nou weer snood aan zulks versnaperingen?
Ja, maar dat je de T van Teder en N van Neukbaar vergat is dan wel jammer op zich. Volgende keer beter.quote:
Kon er niks op bedenkenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ja, zo kan het natuurlijk ook! Jammer dat je niets bij de I had
Irriterend?quote:
Zo voor de hand liggend en ik kom met ''nice'' aanzettenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat je de T van Teder en N van Neukbaar vergat is dan wel jammer op zich. Volgende keer beter.
npquote:
Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat hier om GERS!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:39 schreef Broekpaling het volgende:
GOVERDOMME
Steek die tt maar in jebontmaagd gaatje.![]()
Already donequote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
De arme jongen, wat doe je?quote:
Gedaanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, wel he?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nicedie SUP tag is een beetje kapoerewietus.
Uiteraard, er post hier maar één zeikerd die stemmen wil en dat ben jijquote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel op mij toch?
Lees de laatste pagina's van de vorige SC.quote:
Beter wiet meenemen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit op school![]()
Zo ziek naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |