quote:Op woensdag 3 december 2008 01:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Paddo's wel.
Ohhhh, een mieterse omelet met paddo's en white widow.
Smaakt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
Waar haal je dat dan vandaanquote:
Smaakt best welquote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Smaakt dat nog een beetje?
Ik heb pas 1 keer ervaring met paddo's. Smerige zooi.
wikiquote:
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
het is pas 2 uur snachts valt reuze meequote:Op woensdag 3 december 2008 02:00 schreef reetveter het volgende:
wat een kut tt nu wil ik naar me vriendin toe en boemsen
Bwhehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Smaakt best wel![]()
Gewoon sterker andere kruiden erbij gooien,
en een flink dikke omelet maken
men men
Uren gespaced
whehe dat kan ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoheb niks anders meer
Och ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik heb het bij mij gedaan met 2 vrienden. Eerst bij mij thuis en daarna door de stad, al die mensen kijken, geweldig.
ik zeg niksquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
Jij woont naast een coffeeshop ?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef reetveter het volgende:
Ook woest kut, coffeeshop naast mijn huis sluit al om 22:00de rest ongeveer om 00:00
Dat is woest prachtigquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
ja ongeveer 20 meterquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij woont naast een coffeeshop ?![]()
Nog 7 uur gips!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
het is pas 2 uur snachts valt reuze mee
Kan beter ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Een goedenacht, heren. Hoe is het leven vandaag?
hahaha inderdaad !quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is woest prachtigEn ook gewoon later volhouden dat die er echt daadwerkelijk was
Helaasch ging ami alweer vroeg weg vandaag
![]()
Interpretquote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
Maar NB mischien heb ik het gemist, maar waar haal jij je salvia?
Ik woon naast een coffeeshop.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ongeveer 20 meter![]()
En 10 meter van de Grote markt in Groningen
quote:
Nog steeds slechtquote:Op woensdag 3 december 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan beter ..
Daar ?
[..]
hahaha inderdaad !
[..]
Interpret
http://www.azarius.nl/
Dat is een verbetering al.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Nog steeds slechtMaar ik moet toegeven, toch zo'n 10 procent beter.
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Bijna vrij !
Bijna ! BIJNA
PROEF HET
FREE WILLY !!
Is dat makkelijk, bedoel staat het niet vol op de doos zodat mijn huisgenoten het zienquote:
maar wat mankeer je nou?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.
Ik ben bang van niet.
Ik kom er nooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
Ik kan mezelf aardig tegenhoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
quote:
Anders zou de TT niet meer kloppen.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:09 schreef Olep het volgende:
[..]
Jazeker, maar waarom voel jij je altijd zo slecht dan? Of ga ik dan de persoonlijke kant op.
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt toch wel met je wijsvinger in een pruim geroerd of wat?
Een zeer neutrale doos.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dat makkelijk, bedoel staat het niet vol op de doos zodat mijn huisgenoten het zienheb namelijk gezamelijke brievenbus. Ik haal het meestal via vriend maar is niet altijd zeker of die wat heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |