quote:Op woensdag 3 december 2008 01:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Paddo's wel.
Ohhhh, een mieterse omelet met paddo's en white widow.
Smaakt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
Waar haal je dat dan vandaanquote:
Smaakt best welquote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Smaakt dat nog een beetje?
Ik heb pas 1 keer ervaring met paddo's. Smerige zooi.
wikiquote:
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat heb ik zelf ook al eens gedaan![]()
En als topping had ik salvia in plaats van oregano
het is pas 2 uur snachts valt reuze meequote:Op woensdag 3 december 2008 02:00 schreef reetveter het volgende:
wat een kut tt nu wil ik naar me vriendin toe en boemsen
Bwhehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Smaakt best wel![]()
Gewoon sterker andere kruiden erbij gooien,
en een flink dikke omelet maken
men men
Uren gespaced
whehe dat kan ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga zo wel eitje bakken en flikker er wierie in ofzoheb niks anders meer
Och ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik heb het bij mij gedaan met 2 vrienden. Eerst bij mij thuis en daarna door de stad, al die mensen kijken, geweldig.
ik zeg niksquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
Jij woont naast een coffeeshop ?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef reetveter het volgende:
Ook woest kut, coffeeshop naast mijn huis sluit al om 22:00de rest ongeveer om 00:00
Dat is woest prachtigquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Ik heb een keer uren met een roze lama gepraat in een trip dus ach
ja ongeveer 20 meterquote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij woont naast een coffeeshop ?![]()
Nog 7 uur gips!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
het is pas 2 uur snachts valt reuze mee
Kan beter ..quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Een goedenacht, heren. Hoe is het leven vandaag?
hahaha inderdaad !quote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is woest prachtigEn ook gewoon later volhouden dat die er echt daadwerkelijk was
Helaasch ging ami alweer vroeg weg vandaag
![]()
Interpretquote:Op woensdag 3 december 2008 02:04 schreef reetveter het volgende:
Maar NB mischien heb ik het gemist, maar waar haal jij je salvia?
Ik woon naast een coffeeshop.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ongeveer 20 meter![]()
En 10 meter van de Grote markt in Groningen
quote:
Nog steeds slechtquote:Op woensdag 3 december 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan beter ..
Daar ?
[..]
hahaha inderdaad !
[..]
Interpret
http://www.azarius.nl/
Dat is een verbetering al.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Nog steeds slechtMaar ik moet toegeven, toch zo'n 10 procent beter.
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Bijna vrij !
Bijna ! BIJNA
PROEF HET
FREE WILLY !!
Is dat makkelijk, bedoel staat het niet vol op de doos zodat mijn huisgenoten het zienquote:
maar wat mankeer je nou?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de breuk genezen is.
Ik ben bang van niet.
Ik kom er nooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
Ik kan mezelf aardig tegenhoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Boh gek ..
Dat zou niet goed zijn voor mij,
Naast een coffeeshop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |