Heb er nu 7...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Burnett het volgende:
Wanneer kan de uitslag bekend gemaakt worden?
Heb nu 5 inzendingen..., met enkele goede antwoorden goed kun je al punten halen..., voor de twijfelaars...
Nu welquote:
Sevendust is misschien nog wel het meest bekend van een nummer waarop Skin de gastvocalen verzorgde:quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef ranja het volgende:
Hm 19 van de 35 goed van TSEBen aardig aan het verwisselen van bandnamen gegaan.
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar en sommige ken ik helemaal niet (sevendust? 98 degrees? wil ik die überhaupt kennen?)
Plaatjes waren 4 punten per stuk, hoes + artiest ook, en clip + artiest ook. Oftewel: 8x4 punten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kloppen mijn punten wel? Had maar 6 plaatjes, 1 hoes en 1 clip goed...
Oh, beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Mark het volgende:
Plaatjes waren 4 punten per stuk, hoes + artiest ook, en clip + artiest ook. Oftewel: 8x4 punten.
Wat mij betreft bij jouw vraag voornamelijk het tegenovergestelde. Zo'n 95% zegt me he-le-maal niets...quote:
Fok! Muziek Trivia is voor iedereen, en niet alleen voor de vraagstellers. Sterker nog, als alleen de vraagstellers zouden beantwoorden, zou iedereen maar weinig eer aan zijn/haar vraag behalen wegens de weinige inzendingen (hoewel, scheelt wel een hoop telwerk...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft bij jouw vraag voornamelijk het tegenovergestelde. Zo'n 95% zegt me he-le-maal niets...
Ik ben overigens even in de verleiding geweest om tijdens mijn periode 'ziek thuis' tussen Kerst en Oud & Nieuw wat vragen te beantwoorden en in te sturen, maar heb dat niet gedaan omdat ik zelf geen vraag had.
Was dus wel begonnen met allerlei songs waarin opvolgend een nummer voorkwam (1, 2, 3 enz.) en wilde die in mix gooien, maar dat bleek te tijdrovend en al vrij snel ben ik er dus mee gestopt. Vond het daarom niet fair om dan wel punten proberen te scoren op andermans vragen...
Respect overigens voor degenen die wel een vraag hebben ingediend...
Ja, Morbid Angelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Mark het volgende:
Nog oja's?
Bij topic 666 heb ik wel een vraag gesteld en ook vragen beantwoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Fok! Muziek Trivia is voor iedereen, en niet alleen voor de vraagstellers. Sterker nog, als alleen de vraagstellers zouden beantwoorden, zou iedereen maar weinig eer aan zijn/haar vraag behalen wegens de weinige inzendingen (hoewel, scheelt wel een hoop telwerk...).
Dus de volgende keer gewoon meespelen!
Ben blij met mijn punt hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |