Ik heb er ook al 1 binnen, en heb er net eentje verstuurdquote:Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:Het eerste antwoord is al binnen!
Cafca jouw vraag 'doet het niet meer'. Er kunnen max. maar 10 downloads of zo gedaan worden of zoiets.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Bloasmuziek!
http://rapidshare.com/files/169940407/TriviaM.mp3.html
Vraag is simpel: Wie herkent deze stukjes trompet/saxofoon/of wat voor toeter dan ook?
Score: 1 punt voor de juiste titel, 1 voor de juiste artiest
Puntenverdeling zoals voorgaande vragen. Succes!
ik heb 'm even ge-upload: hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Cafca jouw vraag 'doet het niet meer'. Er kunnen max. maar 10 downloads of zo gedaan worden of zoiets.
dank je ranjaquote:
Ik komt tot 38, moet er nog 6...quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef ranja het volgende:
Gambolputty, wil je de antwoorden in de goede volgorde hebben? Ik weet nog steed niet hoeveel het er zijn![]()
quote:Mark z'n vraag lijkt me voor mij redelijk onmogelijk
Volgorde maakt niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef ranja het volgende:
Gambolputty, wil je de antwoorden in de goede volgorde hebben? Ik weet nog steed niet hoeveel het er zijn![]()
Ja...ik ken niets. Jouw vraag is deze keer voor mij redelijk te doen trouwens.quote:Mark z'n vraag lijkt me voor mij redelijk onmogelijk
Ik ben ook een heel eind met jouw vraag, maar er zitten nog een paar van diequote:
Ik heb nu twee antwoorden binnen en daar kan ik uit opmaken dat ie inderdaad wel te doen is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:06 schreef cafca het volgende:
Die van Berkery is redelijk te doen, ook omdat je vaak zoiets hebt van: "oh, dan moet dit wel .... zijn"
Dat idee had ik 2 minuten geleden ook, net opgestuurd dusquote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef Mark het volgende:
Ik heb die van Berkery een heel eind, maar net niet helemaal. Zal hem toch maar insturen, want ik denk niet dat ik verder kom.
Ik durf nu al te stellen dat er een aantal "oja's" bijzit. Voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef ranja het volgende:
Mark z'n vraag lijkt me voor mij redelijk onmogelijk
Ik herken er precies één, en bij twee plaatjes heb ik zoiets van: die zou ik moeten kennen, maar.......quote:Op zondag 7 december 2008 00:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik durf nu al te stellen dat er een aantal "oja's" bijzit. Voor iedereen.
En als je er een aantal hebt wordt het makkelijker.....
quote:
Ik heb vandaag Arrow Classic Rock opgezet, hopelijk komen er nog wat nummers voorbij die ik nog moet hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Gambolputty het volgende:
Hier 3. Issie zo moeilijk?
Ik had hem al ingestuurd, maar kwam er later nog achter wat die laatste was....quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Gambolputty het volgende:
Tja. Is de inzendingstermijn al verstreken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had hem al ingestuurd, maar kwam er later nog achter wat die laatste was....
Ik ga zeker nog insturen, maar ik moet eerst de tijd nemen om er goed naar te luisteren.quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Gambolputty het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |