Hoor ik daar logica?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is echt idioot, je ziet ook dat de Europese beurzen het niet echt vertrouwen (CAC nog -0.6%)
na de dikke stijging van gisteren zelfs
Komt een snoekduik aan straks dat lijkt me toch zeker
is er niet een dj genoteerd bedrijf dat machines maakt, dat plotseling verdacht snel stijgt?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien staat er wel n heel team per machine 24/7 bij die apparaten. Misschien worden die apparaten wel actief gekoeld met bladblazers.
ik dacht eerst dat het zo zou gaan, leuke eindejaarsrally, januari komen de bedrijfscijfers en dan BAMquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Tokamak het volgende:
Volgensmij worden alle slechte cijfers systematisch genegeerd ofzo, om strax in januari/februari in 1 keer uitgekost te worden zodat de Dow tot 5500 daalt en de AEX tot 150
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien staat er wel n heel team per machine 24/7 bij die apparaten. Misschien worden die apparaten wel actief gekoeld met bladblazers.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef edwinh het volgende:
[..]
is er niet een dj genoteerd bedrijf dat machines maakt, dat plotseling verdacht snel stijgt?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef edwinh het volgende:
is er niet een dj genoteerd bedrijf dat machines maakt, dat plotseling verdacht snel stijgt?
quote:DOW WO 03/12/08 A/T PLUNGE PROTECTION CORP. 218249,18 +1457291,12 +115,47%
Wat is dit?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:03 schreef kasper het volgende:
Tokamak 8637
rvlaak 8460 ergens
edwinh 8210
PietjePuk007 8180
Llotyhy 8116
ItaloDancer 8056
Kasper 7985
okquote:Op woensdag 3 december 2008 17:16 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Het aantal wandelende takken dat iedereen bezit...
De vraag is: wat noem je een eindejaarsrally als de beurzen elke week een rally omhoog en omlaag lijken te hebben?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo zou gaan, leuke eindejaarsrally, januari komen de bedrijfscijfers en dan BAM
maar ja de macrocijfers zijn ZO slecht en er zijn nog zoveel instellingen die van hun aandelen af moeten
dat een langdurige rally niet echt houdbaar is
hoogstens een paar dagen...
Een gekkenhuis.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef pberends het volgende:
De vraag is: wat noem je een eindejaarsrally als de beurzen elke week een rally omhoog en omlaag lijken te hebben?
Een redelijke stijging (10% in een normale markt, 20% in een markt als deze) gedurende de laatste weken van het jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef pberends het volgende:
[..]
De vraag is: wat noem je een eindejaarsrally als de beurzen elke week een rally omhoog en omlaag lijken te hebben?
Right, over zinloos product gesproken !quote:
Een AEX gaat niet naar de 300 dankzij de DJ. Zoveel invloed heeft de DJ nou ook weer niet op de AEX ook al is die relatief geamerikaniseerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef Plux het volgende:
[..]
Ook al vliegt AEX naar 300 dankzij DJ, er is niks meer zeker. De hele ratio-markt is verkloot. Het is nu vooral gokwerk en lucht, veel lucht.
Van andere turbo's profiteer je toch automatisch van de volatiliteit, dus dit product lijkt me ook onzin.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
Right, over zinloos product gesproken !![]()
Dit klinkt in werkelijkheid misschien leuk om daarin te gaan beleggen maar ik vraag me af of daar vraag naar is.
Zie 'm nu pasquote:
AEX 5 december: 220 puntenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Een redelijke stijging (10% in een normale markt, 20% in een markt als deze) gedurende de laatste weken van het jaar![]()
Maar daar is nu dus (nog) geen sprake van.
Nogmaals.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef pberends het volgende:
Niet de Dow jongens, die beurs slaat nergens op. De S&P moet je hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |