De steun (quote:Op woensdag 3 december 2008 16:05 schreef ItaloDancer het volgende:
De Dow gaat wat omhoog maar ja
koersdoel om en nabij 7300
voor deze week
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef ItaloDancer het volgende:
37,3? Nee helaas staat niet op de kaart
quote:U.S. Nov. ISM services falls to all-time-low 37.3%
WASHINGTON (MarketWatch) -- Nonmanufacturing sectors of the U.S. economy contracted at a record pace during November, the Institute for Supply Management reported Wednesday. The ISM nonmanufacturing index fell to 37.3% from 44.4% in October. The decline was broad-based with 17 out of 18 industries reported contraction The decline was larger than expected. Economists were looking the index to fall to 42.7%. The major sub-indexes also set record lows. The business activity index fell to 33.0% in November from 44.2% in the previous month. New orders fell to 35.4% from 41.5%. The employment index fell to 31.3% from 41.5%. Inflation pressures eased. The price index plunged to 36.6% from 53.4% in the previous month.
Er is een verschil tussen de beurs en de reële economie. De beurs loopt voorruit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef SjonLok het volgende:
Toch, waarom zie ik deze treurnis niet op een of andere manier terug? Ik heb geen buren die werkloos worden. Ik zie niet veel meer zwervers op straat. Ik zie geen lege schappen in de winkels etc. De cijfers lijken een veel slechter beeld te schetsen dan de werkelijkheid.
we hebben toch al 7400 gezienquote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De steun () bij de 8000 eindelijk echt doorbroken
? Dan moet er nog heel wat gebeuren denk ik
.
PPT, PPT.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:11 schreef ItaloDancer het volgende:
we hebben toch al 7400 gezien
normaal wel maar ze loopt niet snel genoeg en wordt ingehaaldquote:Op woensdag 3 december 2008 16:11 schreef Plux het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de beurs en de reële economie. De beurs loopt voorruit.
Om daarna binnen notime weer boven de 8k te staan.quote:
10% denk ik niet, wel 2 tot 5 procent. Maar ik denk niet dat het ECB verder gaat dan 75.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef edwinh het volgende:
puur speculatief, als morgen de ecb de rente omlaag gooit met 1% ,krijgen we dan een licht herstel van 2 dagen.....met een procent of 10% erbij...
Speculatief inderdaad. Niks is meer zeker.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef edwinh het volgende:
puur speculatief, als morgen de ecb de rente omlaag gooit met 1% ,krijgen we dan een licht herstel van 2 dagen.....met een procent of 10% erbij...
jawelquote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om daarna binnen notime weer boven de 8k te staan.
laat ze eens gek door daar en het 1.25% omlaag gooien:D , is zit te dubben om nog effe wat te kopen en vrijdag middag mits positief rendement weer te dumpen.......quote:
verwachting is 1%, door alle hoop verwacht men het nu... Hope breeds expectation.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
1%, een halfje is de verwachting toch?
mijn koersdoel is 11 euroquote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Plux het volgende:
Zo, AM kruipt naar 15 euro. Een half jaar geleden of wat zaten ze nog op 65 euro te bouncen.
Als de economie weer draait, allemaal in AM instappen. Dit wordt kassa..
Langer dan 1 dag is al riskant. Alles kan, niks is meer zeker in deze suckersmarkt.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:29 schreef edwinh het volgende:
laat ze eens gek door daar en het 1.25% omlaag gooien:D , is zit te dubben om nog effe wat te kopen en vrijdag middag mits positief rendement weer te dumpen.......
Sssst, ik zit ze beetje lekker te maken. Mag ik, ja?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef ItaloDancer het volgende:
65 euro was ook echt BELACHELIJK duur
dus je moet het niet vanaf dat niveau bekijken
daar heeft TOM2 ook gestaan
Ook al vliegt AEX naar 300 dankzij DJ, er is niks meer zeker. De hele ratio-markt is verkloot. Het is nu vooral gokwerk en lucht, veel lucht.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Mochten we onze laatste bodem kunnen bereiken ga ik voor het eerst sinds een lange periode een klein gedeelte inkopen in aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |