Ryan Kwanten, ofwel Jason Stackhouse in True Blood.quote:

ligt eraan....quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen?

En als je geluk hebt, heb je een leuke fysioquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.

Nee nog veel erger!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:18 schreef Cairon het volgende:
Daarbij vriendelijk het verzoek om mij niet te vergelijken met HIW en TMM...
I might be messed up, but I'm not nearly as messed up as you two are.

Of doe net zo als ze bij mij op school zeggen als je verteld dat je binnen een aantal jaren doof bent: "Bid tot god en het komt wel goed!"quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen? Ik heb nog nooit iets aan m'n lijf gehad, dus ik vind 't eng. En ik ben heel bang wat ze gaan vinden en vooral wat ze gaan zeggen m.b.t. dansen........
Mijn maag draait zich 15x per minuut om op dit moment.

Wij van de SOA bunch, functioneren goed op alle levelsquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, helemaal met je eens HIW
ik kan namenlijk nog best goed de schijn op wekken dat ik goed functioneer, zeker op het gebied van sociale contacten

dat zeg ik niet, maar jij kunt dat over jezelf zeker ook niet beweren, ik kan de schijn nog wel overeind houden soms.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Cairon het volgende:
HIW en TMM functioneren op sociaal gebied?![]()
Ik ben te aardig om jullie neer te sabelen. Dit is gewoon TE makkelijk.

quote:

Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
na anderhalve week absentie

Gesus had je niet enorme onthoudingsverschijnselenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.

Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkigquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.

Goed nieuws, wat is de behandeling nu ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkig

Mayday!!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.

das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting oldquote:Op woensdag 3 december 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Zelfs bij jou is het geen ochtend meer

en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestjequote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting old

Wat je hier even vergeet is dat TMM jou jaloers noemt zonder dat jouw kritiek op hem was gericht. Dus dat niet in de spiegel hoeven kijken is niet van toepassing.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:16 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het altijd ergerlijk als mensen kritiek afdoen als jaloezie. Dat is een soort van persoonlijke zwakte die de mensen aanwenden om maar niet zichzelf in de spiegel te hoeven kijken, een vorm van verantwoordelijk afschuiven.
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.quote:Dat soort figuren staan absoluut niet open voor kritiek, ze zullen heel snel roepen dat andere mensen jaloers zijn of bekrompen, omdat ze niet kunnen verkroppen dat mensen misschien wel terechte kritiek hebben op de dingen die ze doen.

quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestje

Dat wist JIJ NIET?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet gescoord. Wel nog passionate gezoend. Wist niet dat zoenen ook heel geil kon zijn.

3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest. We doen het altijd veilig en laten ons regelmatig (elke 3 maanden) testen.
Wanneer hebben jullie je voor het laatst getest?

quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat is les 1, Mike heeft die overgeslagen en is meteen met het stevige werk begonnen.

ik was nooit zo voor zoenen. Maar ik ben helemaal om.quote:

Is dat bij masturbatie ook nodig dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:

Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Pjederdy het volgende:
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.
Ik denk dat er op dit moment maar 1 spiegel nodig is hoor! Kijk er eens in, je zou misschien nog wat kunnen leren over jezelf.![]()
![]()

quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?

Heel slim, want misschien is je partner niet monogaam geweest, ondanks dat jullie wel die afspraak hebben. Je weet 't NOOIT en better safe than sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)

Als homo die ooit sex met een andere man heeft gehad ben je risico groep. Je mag bijvoorbeeld ook geen bloed geven. Vanwege dat je behoort tot een risico groep.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?

Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pjederdy het volgende:
Sanquin beschrijft het zo: "Sanquin sluit mannen die seksuele contacten hebben gehad met andere mannen uit van donatie. De achtergrond is dat dit seksuele gedrag een verhoogde kans op HIV- en andere infecties met zich mee brengt."

Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.

quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:

quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!
Oh, en off-topic: ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand

quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex

Je ziet het ook alleen maar als je heel erg goed inzoomt!!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand

Key word!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex

quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit..
Ik besef dat ik zelf weldegelijk een verhoogde kans maak, ivm met mijn sexleven, maar er zijn zoooooveel homo's die gewoon avond aan avond op de bank zitten al dan niet met vaste partner. Prima orgaandonoren, dunkt me.

En ik doe alleen maar veiligquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Key word!
Voor een soa
(of meerdere) heb je maar 1x nodig!

met veilig bedoelen we niet met de deur dicht, hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik doe alleen maar veilig

ga je weg?quote:

Het is voor een goed doel!quote:

Ik trek de stekker zo uit de modem zodat ik niet word afgeleid. Mijn doel is minstens 5000 woorden vandaag.quote:

Oooo nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest.

Sinds ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pjederdy het volgende:
De stinkende krochten van het ondergrondse Amsterdamse sleazeleven opleuken.

Ik weet dat ik gezond was de laatste keer, en de andere valt buiten deze onderzoeksgroepquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!

Ik heb verdorie al 2x zo'n envelop gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!

Ik doelde vooral op 'de rest', als in 'de rest van de mensen hier'.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Herstel: De kans op een soa terwijl we het niet weten, is kleiner dan bij een ander.

Ik dacht dat je die alleen kreeg als je hem aanvroeg? Misschien iemand in je omgeving die zich zorgen maakt?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik heb verdorie al 2x zo'n envelop gehad.Als ik op de eerste niet reageer betekent dat meestal dat ik niet mee wil doen.

quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sinds ik. versatile
. ben (=hip) heb ik dan weer eens zin in het een, dan weer eens in het ander. Vanavond heb ik zin in het volgende:
Me ontzettend diep en lang op mijn dop laten kluiven. Me compleet aan gruzelementen laten neuken. 

Nah, eigenlijk alleen degenen die 1) onze levensstijl veroordelen en 2)om het hardst roepen wat er allemaal wel niet mis mee is.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op 'de rest', als in 'de rest van de mensen hier'.

Nee, het is iets Amsterdams of zo, ik weet het ook niet. 't Gaat gewoon als steekproef, mijn huisgenoot had er ook 1.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die alleen kreeg als je hem aanvroeg? Misschien iemand in je omgeving die zich zorgen maakt?

quote:De Chlamydia Screening vindt plaats in Amsterdam, Rotterdam en de volgende gemeenten in Zuid-Limburg: Brunssum, Gulpen-Wittem, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Nuth, Onderbanken, Simpelveld, Voerendaal en Vaals. Als het programma succesvol is zal bekeken worden of er over wordt gegaan tot landelijke invoering.
De screening vindt plaats door stapsgewijze uitnodiging per (cluster van) wijken. Niet alle wijken worden tegelijk uitgenodigd. De wijken worden verspreid over de jaren 2008, 2009 en 2010 benaderd.

Hoe woon jij pecies? Op kamers?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, het is iets Amsterdams of zo, ik weet het ook niet. 't Gaat gewoon als steekproef, mijn huisgenoot had er ook 1.

Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
ER IS VANALLES MIS MEE JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JULLIE HOOFD!

In de mand met de puzzels en mijn punnikpaddestoel.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry.
Okay, we gaan niet.
P, waar ligt mijn breiwerkje?

Daar hebben we middelen voor om dat te onderdrukken!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
E JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JULLIE HOOFD!

quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
In de mand met de puzzels en mijn punnikpaddestoel.
Ik zet de tv vast aan, vanavond komt volgens mij "toen was geluk nog heel gewoon"
Jottum!
.

Met zn vieren tegelijk klaarkomen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vraagje hebben jullie weleens een fourgasme gedaan ? hoe ging en was dat

Ja. In Slotervaart.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe woon jij pecies? Op kamers?

meer als in couple and couple sex, tegelijk klaarkomen dat hoeft niet zoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Met zn vieren tegelijk klaarkomen?
Volgens mij niet.
Wel met 3, en dat is leuk en supergeil.
Bijkomend voordeel is dat je ook alledrie tegelijk wil pitten.

het leek mij wel leuk om 1 keer te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, een foursome dus.
Wisselende ervaringen mee.
De ene keer klikt het de andere keer niet.
We zijn daar dus niet zo'n grote fan meer van.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jullie mogen hem dan hebben..alleen maar omdat jullie onorigineel zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja jongens ik vrees dat we er om moeten vechten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |