quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Moe vandaag. Inslag van maandag as usual.
Misschien komt er binnenkort nog een derde kwaliteitspost van mijn hand, maar dan zal ik meteen wel gebanned worden remlof kennende.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ebola aan de autoriteiten, wij willen sackboy terug!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is niet aardig gezien de laatste ontwikkelingen...Ja maat, ik ga hier niet 24u per dag zitten meelezen, dat snap je wel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Barbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
waarom staat er een fokking prisma in de OP????
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stuurde om 5u een mail, en om 7 voor half tien kreeg ik pas unban![]()
Wilde de lapo in het vorige topic maar ik was net te laat
quote:
Weet niet hoe het bij anderen zit, maar bij mij werken ze niet ivm geen hotlinken toegestaan..quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef IQM het volgende:
Aangezien Bt momenteel niet aanwezig is in de SC, voel ik mij genoodzaakt haar te nemen het van haar over te nemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar dan weet je nu iig hoe het zit, net te horen gekregen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Wie heeft de link naar de wiki uit de OP gehaald?
[..]
Misschien komt er binnenkort nog een derde kwaliteitspost van mijn hand, maar dan zal ik meteen wel gebanned worden remlof kennende.
[..]
Ja maat, ik ga hier niet 24u per dag zitten meelezen, dat snap je wel he.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kankerpwn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef IQM het volgende:
Aangezien Bt momenteel niet aanwezig is in de SC, voel ik mij genoodzaakt haar te nemen het van haar over te nemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godvertyfus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij anderen zit, maar bij mij werken ze niet ivm geen hotlinken toegestaan..
Tofquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet nog een keer een lijst kopen.
En goede TT!
Haha, gewoon opgehangen ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet nog een keer een lijst kopen.
En goede TT!
Allposters.nlquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tof
Waar gekocht? Online of bij de Expo ofzo?
Daar doen ze het ook nietquote:
sorry hoor, ik heb net gegooled op freud en op prisma en kan geen link vinden.....quote:
Dat ding ligt hier nou al een paar weken en ik wou hem toch wel een keer opgehangen hebben. Wel gewoon met die posterdingen gedaan zodat ze er weer makkelijk af te halen zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, gewoon opgehangen ook![]()
Mijn poster![]()
[ afbeelding ]
Welke momenteel hier speelt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en voor de onwetende dwazen onder jullie: Het plaatje uit de OP is ook wel bekend als de albumcover van Pink Floyd - Dark side of the moon
Bedankt voor de info, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en voor de onwetende dwazen onder jullie: Het plaatje uit de OP is ook wel bekend als de albumcover van Pink Floyd - Dark side of the moon
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
Da wist ik heus wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
Nvm, keek naar de verkeerdequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel duur, ook nog verzendkosten erbij zeker?
Ben niet zo'n camtype en ik zag er inderdaad niet opperbest uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Behangplakker, ik zag je op de webcam, whehehe, faler
Amateur, ik wil juist die rand opzoeken. Dat is de echte SC !quote:
Nee, inderdaad. Godver zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben niet zo'n camtype en ik zag er inderdaad niet opperbest uit
Gebeurde zeker 1x om het maar meteen 8x te kopieren ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:38 schreef Skaff-a het volgende:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Balen
balen
balenl
balen
balen
balen
KANKERMSN!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
IN EEN FREUD, NIETZSCHE EN PINK FLOYD TOPIC ANOUK POSTENquote:
Freud is kut met zijn fallussymbolen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
IN EEN FREUD, NIETZSCHE EN PINK FLOYD TOPIC ANOUK POSTEN![]()
_!111
Poelmo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een sinaasappel is een slecht fallussymbool.
Ga eens heel snel dood!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Freud is kut met zijn fallussymbolen.
Juist.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een mariabeeldje ook, maar goed, het kan altijd als dildo dienen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Zolang het bij een mening blijft niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Eigen meningen zijn ineens uit den boze?????
Voor watquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan heb je heel veel bier en wiet nodig.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gebeurde zeker 1x om het maar meteen 8x te kopieren ofzo?![]()
Start msn even opnieuw op joh
Ik herinner me een fietsrit naar omaquote:
BPPPPPPPPPPPPPP!quote:
Wat een moeite. Hij heeft ook al mennus in de naam staan, gers ook !!!!!!!!11111111111111einzquote:
Ja, want zonder bewijs kom je toch nergens hier bealve als je tieten postquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een moeite. Hij heeft ook al mennus in de naam staan, gers ook !!!!!!!!11111111111111einz
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ervaring mee???Nee jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Voeg me toe op msn dan. Wesje heeft mijn msn welquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
wesley, stomme debiele kankermongool dat je d'r rondloopt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een moeite. Hij heeft ook al mennus in de naam staan, gers ook !!!!!!!!11111111111111einz
pm ffquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voeg me toe op msn dan. Wesje heeft mijn msn wel
Ik ga meestal voor de tietenwegquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, want zonder bewijs kom je toch nergens hier bealve als je tieten post
En lol whehehe misschien zet ik het er ook wel in
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
Wie hield er ook alweer van aziaten?
Preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
Mijn gemiddeld aantal posts per dag is met 2 gedaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwachte reacties:
BP kan er niet mee omgaan
Huilie
Open er een topic over
BP is een faalhaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwachte reacties:
Huilie
Open er een topic over
Jij blijquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, er wordt wel heel vaak heeel lief tegen mijn ballen gedaan, meer geknepen? nee!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwachte reacties:
Huilie
Open er een topic over
Vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is een faalhaas.
Kijk, die zag je niet aankomen he
Is die er deze maand bijgekomenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Val ons er niet mee lastig" ben je vergeten...
Ik kan er wel mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwachte reacties:
Huilie
Open er een topic over
Die 2e van links is lelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ofzo
Ik weet niet of ik nu positief of negatief moet zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee omgaan.
Mijn gemiddelde is de afgelopen maand met 13 omhoog gegaan.
wtf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is het eerste plaatje waarvan ik zeg ''Kankergeil''
[img]quote:
Drink cola met ijsklontjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb teveel snoep gegeten en ben nu misselijk
Gewoon niet quotenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu positief of negatief moet zijn
Blauw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu positief of negatief moet zijn
welke?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[ [url=
And again:[img]http://i105.photobucket.com/albums/m211/moore44/fag.jpg]afbeelding[/url] ]
Kijk eens niet naar die gezichten
lama.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef Skaff-a het volgende:
M`n postcountgemiddelde per dag is met 1 omhoog gegaan
Neuh. Dus in het engels is remlof een Llama. Best cool.RemLlamaquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
lama.
Wist je dat in het engels je lama met 2 L'en schrijft: Llama
Oke,quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bazen halen ze niet door elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke,
BP
BP
Welke van de 2 ben jij, de onderste of de bovenste?Ik bedoelde het eigenlijk op context enzo. Maar dit is een inkopper, het is beiden broekpalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke,
BP
BP
Welke van de 2 ben jij, de onderste of de bovenste?De bovenste is Broekpaling omdat zijn postgemiddelde per dag hoger is. Volgorde op postsaldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
barbecuequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef Jenglejack het volgende:
En boot is boawt.. !!11 haha superz coOl ZzZ YeHhEh yaya.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
lama.
Wist je dat in het engels je lama met 2 L'en schrijft: Llama
Ja als 11000e ofzo, je bent te laat begonnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk dat ik in de jaarcijfers ga komen, als ik op het tempo van mijn postgemiddelde blijf posten.
That is so obvious brotherquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
EN BELLEN!!!!!!!!!
# to ring (a doorbell)
¿Quién llama?—“Who is ringing [the doorbell]?”
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk op context enzo. Maar dit is een inkopper, het is beiden broekpaling
BPa wintquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja als 11000e ofzo, je bent te laat begonnen
Helpt bij mijquote:
Kankergoed ideequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga slapen, ziek als een hond, en morgen school.
jodel
Ik dacht eigenlijk dat als ik 1 zou zeggen jij 2 zou zeggen en andersom, dus bedacht ik iets apartsquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neuh, ik had eigenlijk helemaal niet bedacht wie welke van de 2 was
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helpt bij mij![]()
Komkommer eten helpt bij mij bij een kater![]()
Eigenlijk ben ik raar
Ik wilde er nog een topic aan wijden zoals ik al zeiquote:
NET GENEERLAAD!!quote:
kankerusert!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat als ik 1 zou zeggen jij 2 zou zeggen en andersom, dus bedacht ik iets aparts
Katerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helpt bij mij![]()
Komkommer eten helpt bij mij bij een kater![]()
Eigenlijk ben ik raar
Klopt. In de jaarcijfers van 2009 ga ik tong verslaan. Geen leven meer, vrienden verwaarlozen, nooit hosselen, muisarm krijgen en vierkante ogen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja als 11000e ofzo, je bent te laat begonnen
Je laat WoW ook vallenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt. In de jaarcijfers van 2009 ga ik tong verslaan. Geen leven meer, vrienden verwaarlozen, nooit hosselen, muisarm krijgen en vierkante ogen!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kater
Ik ben raar omdat ik volume van radio, tv en zulks altijd op 5,10,15 enz wil![]()
7 of 19 o.i.d. is uit den boze
hehe, dat was eigenlijk wel mijn planquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat als ik 1 zou zeggen jij 2 zou zeggen en andersom, dus bedacht ik iets aparts
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:09 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kater
Ik ben raar omdat ik volume van radio, tv en zulks altijd op 5,10,15 enz wil![]()
7 of 19 o.i.d. is uit den boze
Ik heb nog 2118 emomeiden op mijn pc en mp4quote:
En nu wist je niks hequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hehe, dat was eigenlijk wel mijn plan
ik lachtequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf, dat is het werk van een tubgirl
Ik ga nooit uit en heb nog nooit een meisje gekustquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aha, jij hebt dus wel last van een flinke kater zondag?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, zelfs WoW. Ik zeg toch, ik laat mijn vrienden vallen, ik heb alleen vrienden op wow
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit en heb nog nooit een meisje gekust
Meisjes zijn viesquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit en heb nog nooit een meisje gekust
haha. Ik blijf het maar vaag vinden. Volgens mij probeert bp gewoon stoer te doen bij ons door te zeggen dat ie nog nooit iemand gekust heeft.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, zelfs WoW. Ik zeg toch, ik laat mijn vrienden vallen, ik heb alleen vrienden op wow
Nuff Saidquote:
Ik heb ook een vast ritueel onder de douchequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit want ik ben een negert en word niet toegelaten en heb nog nooit een meisje gekustomdat ik lelijk ben
ik ga jou onder geen geding helpen met je "ritueel"....NO WAY!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb ook een vast ritueel onder de douche
zonder faps:
Tanden poetsen (onder de douche ja, dat is beter dan koud voor de spiegel staan)
Haartjes wassen
Okseltjes wassen
Inmens grote fallus wassen
Dan de rest, geen volgorde meer aan de orde
Met faps
Tandjes poetsen
Fappen
Haartjes wassen
Okseltjes wassen
Help me
LAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
moeten jullie niet allemaal ineens stil zijn.
Het laatste hoefde niet hoor, negert is genoegquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
LAWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb ook een vast ritueel onder de douche
zonder faps:
Tanden poetsen (onder de douche ja, dat is beter dan koud voor de spiegel staan)
Haartjes wassen
Okseltjes wassen
Met faps
Tandjes poetsen
Fappen
Haartjes wassen
Okseltjes wassen
Help me
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
moeten jullie niet allemaal ineens stil zijn.
Eerder een Long massage...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een prostaatmassage moet dat zijn.
Kutquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga jou onder geen geding helpen met je "ritueel"....NO WAY!!!!!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
Terrorizing cookie, waarom heet jij eigenlijk terrorizing cookie?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kut
Iemand?
Reetveter lijkt me wel zo`n falluswasser
Het is een Indoquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kut
Iemand?
Reetveter lijkt me wel zo`n falluswasser
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Silentalarm het volgende:
Als afscheid nog even een goed nummertje!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn denkniveau wordt s'avonds altijd hoger.
Als ik mijn gitaar weer thuis heb ga ik die solo oefenen. Die is best wel vetquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Florian_ het volgende:
Waarom ban, je ziet toch niks![]()
En doe maar PF - Comfortably Numb dan
Mijn kanker god........quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Silentalarm het volgende:
Als afscheid nog even een goed nummertje!
JOSCHJEquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Behangplakker is terug!!
haha ik zag hem op de cam!!11
Ja, anders kom ik zo slim over enzo. En dan voel ik me niet cool en dan vinden jullie me een leerbeer.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik zo slim over enzo. En dan voel ik me niet cool en dan vinden jullie me een leerbeer.
Maar dat ben ik heul niet, dus ik ga snel naar bed, dan merken jullie niet dat ik ook hoogniveau kan denken
JA IK HEB GODVERREDOMME NOG SAMEN EEN JOINT MET HEM GEROOKT OM VERVOLGENS MÊNNUS HARD OM JOU KOP TE LACHENquote:
BKquote:
Jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BK![]()
Je bent al zo lang niet geweest zei je. Wat deed je terugkomen?
![]()
quoted for banquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef Florian_ het volgende:
-doei-
Dus ben je stoer?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA IK HEB GODVERREDOMME NOG SAMEN EEN JOINT MET HEM GEROOKT OM VERVOLGENS MÊNNUS HARD OM JOU KOP TE LACHEN
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef behangplakker het volgende:
Ik hou van afwisseling:
[ afbeelding ]
Ik heb het even gemist, wat had hij gepost? Ik vond het toch al een kutuserquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, die zien we dit jaar niet meer terug, zwaai nog maar even naar hem
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, die zien we dit jaar niet meer terug, zwaai nog maar even naar hem
Zullen we het vandaag over de Phyllophaga hebben, ofterwel, de Zuid-Amerikaanse luiaard!?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Houdt het niet elke avond over dezelfde dingen.
Ik wist niks beters.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
Terrorizing cookie, waarom heet jij eigenlijk terrorizing cookie?
Ja hij moet ook terugkomenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef BigKahuna het volgende:
We missen alleen gasturbine nog, dan is de Fab four weer back in business
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Skaff-a het volgende:
Kinder ik ga graag door met baggeren en lachen met jullie bazen
[ afbeelding ]
Fijne avond nog
Uit de reclame kwam ik op het idee van shaving ryan's privatesquote:
Nee illegale import in de achterbuurten van Swazilands grootste havenstad !quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we het vandaag over de Phyllophaga hebben, ofterwel, de Zuid-Amerikaanse luiaard!?
Ja ja, der is zelfs een topic over geloof ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Fascination het volgende:
Ohoh wat deed Florian_?
Oh zijn is de uitslag van de klb sc userawards al bekend?
GT baggert snachts weer gezellig mee hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:28 schreef BigKahuna het volgende:
We missen alleen gasturbine nog, dan is de Fab four weer back in business
Swaziland ligt niet eens aan de zee, kankerlul!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee illegale import in de achterbuurten van Swazilands grootste havenstad !
Zee-egels?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we het vandaag over de Phyllophaga hebben, ofterwel, de Zuid-Amerikaanse luiaard!?
2/3 topics geleden ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef Fascination het volgende:
Ohoh wat deed Florian_?
Oh zijn is de uitslag van de klb sc userawards al bekend?
quote:
EGELS!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zee-komkommers.
* Terrorizing_Cookie rilt
Hey, ben jij niet die ene met typkankerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Zetten jullie mij even op 1. GT op 2 en iemand anders naar keuze op 3?
Bedankt, PK moet een boek winnen!
Dat heb ik laatst al eens in de groep gegooid, zonder succes.quote:
Ik wilde eerst Lesotho doen, maar dan weten wel veel mensen dat dat binnenin Zuid-Afrika ligtquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Swaziland ligt niet eens aan de zee, kankerlul!
Nee ik juist niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hey, ben jij niet die ene met typkanker?
Doe eens snel posten danquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
2/3 topics geleden ofzo.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Lesotho doen, maar dan weten wel veel mensen dat dat binnenin Zuid-Afrika ligtDus deed ik Swaziland maar, dat ligt dichterbij de zee.
Swazilands onafhankelijkheidsdag is mijn verjaardag dus ik heb dat land bestudeerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Lesotho doen, maar dan weten wel veel mensen dat dat binnenin Zuid-Afrika ligtDus deed ik Swaziland maar, dat ligt dichterbij de zee.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is tmf-rockt toch kut (net als de rest van tmf).
Altijd nirvana.![]()
ALTIJD
$^#$&
Ik laat mijn baasheid dadelijk wel even merken door wat puicke muziek te posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |