Wat een koningsnaam voor een sitequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
http://www.bekantalles.nl/index1.html hier staan 3 varianten.
Sowieso.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een koningsnaam voor een site![]()
Dan weet ik niet wat er valt af te kickenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
Ah, wordt dit weer een KSC-topic vanavond
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.quote:
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed van je OA, nu hier je heil maar zoeken?
Wat is die reden dan?quote:
vierzehn punkt gif.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.
Aangezien je dat ook nooit doet, weet ik het dus ook niet. Ik gok maar wat.quote:
maar wel pmen toch?quote:
FPSC ftwquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
FPSC ftwHier is het zeker goed toeven, ik moet zeggen dat de KSC ook steeds meer
wordt
dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.
de mensen over wie ik het heb zitten hier nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als de mensen van de KSC niet leuk zijn.. en een groot gedeelte komt nu hierheen, waar moet ik dan heen?
quote:
Zegt wel veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.
* OA slingert msn aan... moment...quote:
Beetje insidersgedoe volgens mijquote:
Denk je?quote:
Die kliekjes ook altijd in de SC'squote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje insidersgedoe volgens mij
Maar het is oke
Ja en altijd dat msn gedoequote:
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de mensen over wie ik het heb zitten hier niet
komen hier ok nooit.
Dag MPG.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoor.
Mah hopen van niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Komt nu heel de KSC hier vragen of ze ook op het lijstje staan?
ik sta wel op lijstjequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Mensen die vissenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoor.
Dat zou pas echt sneu zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Idd, maar hij weet zelf het antwoord wel.quote:
da is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, maar hij weet zelf het antwoord wel.
Zijn er daar geen vrouwen die nieuwe zetten?quote:
Ja.quote:
Misschien moeten ze daar een stagiair aannemenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er daar geen vrouwen die nieuwe zetten?
Jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar een stagiair aannemen
cal i is vaste stagiair daarquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon op een knopje drukken van 'koffie' . Ze zijn toch van de senseo-generatiequote:
Ik haal genoeg koffie op een dag.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Dag OA.quote:
Je bent verwend op werk zekerquote:
Slaapse danquote:
Dat is nou een van de weinige dranken die ik echt niet weg krijgquote:
want zuur?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een van de weinige dranken die ik echt niet weg krijg![]()
.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Was al weer terug.. ow niet vergeten lenzen uit te doen
Jij ook?quote:
Nee, geen lenzen. Ik vond het wel leuk om even te zeggen gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik laat ze altijd in, maar morgen naar opticien
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, geen lenzen. Ik vond het wel leuk om even te zeggen gewoon
Voor het slapen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Was al weer terug.. ow niet vergeten lenzen uit te doen
Of morgenvroeg, maar dan vergeet ik het geheidquote:
quote:
Een keer vergeten... daarna nooit meer.... best pijnlijk was dat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of morgenvroeg, maar dan vergeet ik het geheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol:
wat is het kleinste clubhuis?Hoorde 'm van de week ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gohquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is een politie met een broodje op z'n hoofd?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol:
wat is het kleinste clubhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee, daar heb ik nog het minste moeite mee. De smaak, en vooral de textuur doen het hemquote:
truste eerquote:
Detailsquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Om een burger te zijn moet je op je hoofd en onder je voeten een broodje hebben
Een mop hoort nu eenmaal goed in elkaar te zittenquote:
En een blaadje sla tussen hoofd en broodjequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Om een burger te zijn moet je op je hoofd en onder je voeten een broodje hebben
Ook nog kaas en tomaat en dergelijke?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En een blaadje sla tussen hoofd en broodje.
Nee, wel bananenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook nog kaas en tomaat en dergelijke?
Dat nummer vergeet ik ook nooit meerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook nog kaas en tomaat en dergelijke?
Vanavond in iedergeval niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat nummer vergeet ik ook nooit meer
...ennn weg is de grapquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En een blaadje sla tussen hoofd en broodje.
Is het nu ons nummerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanavond in iedergeval niet meer
Dat was ie al toen ie gemaakt werdquote:
quote:
Ja...quote:
Door de reacties jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ie al toen ie gemaakt werd
[..]geil!
quote:
Dat is toch veel beter dan een grapje?quote:
Nou, ik heb ook wel erg sterke grappenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch veel beter dan een grapje?
Hmm ik zit nu erg te twijfelen of ik nu moet doorvragen of nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook wel erg sterke grappen
Ik wou bijna boos worden adt je niet had teruggezwaaid enzo, maar toen keek ik even goedquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou bijna boos worden adt je niet had teruggezwaaid enzo, maar toen keek ik even goed
Dat is waarquote:
Dankjequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Elfstedentocht spel
[..]
Welkom terug
En piles, als wij eens uitgaan, in wat voor tenten komen we dan terecht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
Blijkbaar
Ik zit Friends te kijken en te F5en
Euhm, donkere rock holen, of kelders, geen geinquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
he Hosti, als wij gaan stappen in Nijmegen, in wat voor tenten komen we dan terecht?
Dat je dat nog durft te vragenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En piles, als wij eens uitgaan, in wat voor tenten komen we dan terecht?
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, donkere rock holen, of kelders, geen gein
Tja als Hosti geen antwoord geeft, dan ga ik maar door naar de volgende hequote:
Volgens mij is dat enkel wat jij kentquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, donkere rock holen, of kelders, geen gein
Tsss...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
[..]
Tja als Hosti geen antwoord geeft, dan ga ik maar door naar de volgende he
En dan verwacht je van mij wel antwoord?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja als Hosti geen antwoord geeft, dan ga ik maar door naar de volgende he
Volgens mij is dat enkel wat hij leuk vindtquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel wat jij kent
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel wat jij kent
Leuk hequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf, kent iedereen mij hier persoonlijk ofzo
in mijn geval zei je foto voldoendequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf, kent iedereen mij hier persoonlijk ofzo
Volgens mij ben jij nog een heel groot raadsel voor sommige mensenquote:
Voor mezelf vaak ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog een heel groot raadsel voor sommige mensen
Waarna?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
Pff.. puur uit principe ga ik vanavond na de drie gezusters of een of andere skihut tent
Maar ook een topic ophitster wou ik zeggen.. uhm opvrolijker? nou je snapt hem welquote:
Probeer je je wel een beetje te vermaken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
Pff.. puur uit principe ga ik vanavond na de drie gezusters of een of andere skihut tent
weet ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mezelf vaak ook
Doe het echt niet expres iig
Topicflufferquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ook een topic ophitster wou ik zeggen.. uhm opvrolijker? nou je snapt hem wel![]()
[..]
Probeer je je wel een beetje te vermaken?
[..]
weet ik
Why?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, iedereen hier ziet me als een steretiepquote:
O jawel hoorquote:
Doe eens van Dale link dan?quote:
Ja, nou, en?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, iedereen hier ziet me als een steretiep
Maar het klopt toch ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, iedereen hier ziet me als een steretiep
Gast, ik loop toch maar wat te fucken johquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, en?
Like I care wat anderen zeggen als ik naar de Splinter ga.
Aha. Wat jij wiltquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij, ik kwam vroeger ook heel vaak in disco's enzo
ben ik vast erg goed inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluffer
Dat heb ik toch niet nodig johquote:
quote:
wil je niet wetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En in wat voor toko's ga jij uit dan?
Gelukkig voor jou dus dat je er nooit achter komtquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En in wat voor toko's ga jij uit dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dus dat je er nooit achter komt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Als je ze goed bent als je zegt dat je bent dan baalt ik terecht
Ga je msn-logs posten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
En toch doet dit geheel me aan een fok gesprek denken, wat ik gisteren met je had
Oh laat dan maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na, staan in de sex sc volgens mij
Nou, ik vond het kansloos als je te koop ging lopen met hoe goed je wel niet was in bed enzoquote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik vond het kansloos als je te koop ging lopen met hoe goed je wel niet was in bed enzo
Trustequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga nu echtmaar wilde nog even gedag zeggen
Slaap lekker jongens!
![]()
En jij ook natuurlijkquote:
Slaap lekker fritsquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga nu echtmaar wilde nog even gedag zeggen
Slaap lekker jongens!
![]()
Oh december is gewoon een kut maandquote:Op woensdag 3 december 2008 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wattisset mash?
klopt, koud enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 01:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh december is gewoon een kut maand
en m'n cola is op
Dat dusquote:
Houwniequote:
Goed, op naar een witte kerstquote:Op woensdag 3 december 2008 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Houwnie [ afbeelding ] , hoe is het nou?
Prima hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed, op naar een witte kerst!
Daar?
Dubbele Whiskyquote:
Dat had ik in eerste instantie ook, gelukkig lees ik maar 1x de TT en dan niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lees de hele tijd zoenen in de TT
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef Puala het volgende:
Mijn stage is nu al goedgekeurd en ik moet nog bijna 2 maanden
quote:
Er zijn daar toch verwarmde straten?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef Californium het volgende:
morgen
Ik ben geen koffie-haal stagiair![]()
![]()
Tis spekglad hier manBen in 100 meter echt bijna 5 keer onderuit gegaan
Hoge hakken zeker?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
in het centrum is het warmer jah... waar ik opstapte was alles primamaar de Uni zit dus wel even buiten de stad
..... en al het sneeuw van gister was bevroren en spekglad
terwijl de bus dus 200 meter van dit gebouw af stopt.... duurde het me toch bijna 10 min voordat ik veilig en wel aangekomen was met bijna 5 keer neergaan dus
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Goed man!
Niet zeuren, blij zijn
Jeah, ben stiekem ook wel tevreden ja.quote:
Laat hem ook eens bellen over de laptop van Caliquote:Op woensdag 3 december 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
Vandaag maar weer wezen bellen over de laptop, krijg weer niets voor elkaar. Nu belt pa, hij legt het verhaal uit en krijgt enkel maar begrip.
Zo boos nu.
Vertel?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat hem ook eens bellen over de laptop van Cali.
Is stuk. Zie KSC.quote:
*toettoet*quote:
Zie je... ik dacht het al.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie je... ik dacht het al.
Hoe is de sfeer meneer?
Druk, heb nog een meeting over 20min. Zal me eens even gaan verdiepen in de stukkenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja prima
'Vrij' vandaag, dus ik heb weer veel te weinig tijd om veel te veel te moeten doen
En hoe is de sfeer daar?
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Druk, heb nog een meeting over 20min. Zal me eens even gaan verdiepen in de stukken
Deanquote:
Ach, ik ben er redelijk van op de hoogte moet ik zeggen, dat scheelt. Het is een conference call dus ik kan gewoon dom kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja misschien wel verstandig om ff te gaan doen
Gaat de goede kant opquote:
Hahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik ben er redelijk van op de hoogte moet ik zeggen, dat scheelt. Het is een conference call dus ik kan gewoon dom kijken
Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Zal zo eens kijken of ik wat foto's kan maken.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaDesnoods een dubbele Corona in je handen
Dat is wel heel erg....quote:
Dat vooral... Maargoed, je wil ook niet ruilen denkquote:
Niet zo zeuren. thuis werken is 10x beter dan op school zittenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, geen college meer. Maar nog genoeg werk liggen
Als je de discipline hebt om thuis ook echt wat te doen jaquote:Op woensdag 3 december 2008 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. thuis werken is 10x beter dan op school zitten
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Lisa Miskovsky - Still Alive ( Benny Benassi Mix)
Lisa Miskovsky
Het origineel zonder vocale is ook best goed.. Mirror's Edge.. werd er alleen een beetje duizelig van..quote:Op woensdag 3 december 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Best dikke track zeg
Die BB toch
!
Heel studentquote:
Ja goed hèquote:
Maar wel thuis of toch door blijven werken?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:02 schreef eer-ik het volgende:
sodetiefus, ik ben me toch een partij naar de terror...
zit nog op werk, ga dalijk naar huis.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wel thuis of toch door blijven werken?
Hoe komt het 'eik?
Je werkt natuurlijk ook wel wat uurtjes over telkens...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit nog op werk, ga dalijk naar huis.
Móet nog effe wat afmaken, dan peer ik 'm hier.
Ga echt vroeg 't mandje in.
Ik weet niet hoe het komt, ben echt zwaar moe de laatste paar dagen.
vorige week 77 uur gedraaid.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Je werkt natuurlijk ook wel wat uurtjes over telkens...
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vorige week 77 uur gedraaid.
Maandag overgewerkt, gister niet, want kapotte rug.
Rug nu nog beetje kapoet, maar ben echt stuk gewoon
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja je moet ook wel een beetje rust nemen af en toe.
Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog kapot ben van een beetje werken.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja je moet ook wel een beetje rust nemen af en toe.
Nee, maar systematisch overwerken kan wel effecten hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog kapot ben van een beetje werken.
Ook geestelijke vermoeidheid kan hard toeslaaanquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog kapot ben van een beetje werken.
Zat in Zweden ook vaak aan de opwarmlasagne.... en een alcoholische versnaperingquote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed hè![]()
Mijn vriendin is even de hort op en ik moest dus noodgedwongen alleen eten hier, dus vandaar makkelijk
Sorry, zo goed ben ik niet in posts bijhouden.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef Californium het volgende:
o mijn laptop is stuk.... dat had ik vrijdag al gemeld hier....of viel het niet op dat ik dit weekend 0 posts had
![]()
Daar hebben we Piles voorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, zo goed ben ik niet in posts bijhouden.
In de zin van je stats.... Die werken gewoon nogquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hadden![]()
Lees tegenwoordig niet vaak meer terug
Ah, zoquote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de zin van je stats.... Die werken gewoon nog
Dat zijn de mooiste statsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, zo![]()
Ja, daar hoef ik gelukkig niks aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |