Wat een koningsnaam voor een sitequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
http://www.bekantalles.nl/index1.html hier staan 3 varianten.
Sowieso.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een koningsnaam voor een site![]()
Dan weet ik niet wat er valt af te kickenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
Ah, wordt dit weer een KSC-topic vanavond
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.quote:
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed van je OA, nu hier je heil maar zoeken?
Wat is die reden dan?quote:
vierzehn punkt gif.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.
Aangezien je dat ook nooit doet, weet ik het dus ook niet. Ik gok maar wat.quote:
maar wel pmen toch?quote:
FPSC ftwquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Zelfde reden als jij eigenlijk.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Overal er nergens. o.a hier en FPSC.
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
FPSC ftwHier is het zeker goed toeven, ik moet zeggen dat de KSC ook steeds meer
wordt
dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.
de mensen over wie ik het heb zitten hier nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als de mensen van de KSC niet leuk zijn.. en een groot gedeelte komt nu hierheen, waar moet ik dan heen?
quote:
Zegt wel veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zitten wat mensen die ik niet zo leuk vind.
* OA slingert msn aan... moment...quote:
Beetje insidersgedoe volgens mijquote:
Denk je?quote:
Die kliekjes ook altijd in de SC'squote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje insidersgedoe volgens mij
Maar het is oke
Ja en altijd dat msn gedoequote:
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de mensen over wie ik het heb zitten hier niet
komen hier ok nooit.
Dag MPG.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoor.
Mah hopen van niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Komt nu heel de KSC hier vragen of ze ook op het lijstje staan?
ik sta wel op lijstjequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Mensen die vissenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Aangezien ik hier wel eens kom, maak ik hieruit op dat ik er niet bij hoor.
Dat zou pas echt sneu zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Idd, maar hij weet zelf het antwoord wel.quote:
da is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, maar hij weet zelf het antwoord wel.
Zijn er daar geen vrouwen die nieuwe zetten?quote:
Ja.quote:
Misschien moeten ze daar een stagiair aannemenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er daar geen vrouwen die nieuwe zetten?
Jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar een stagiair aannemen
cal i is vaste stagiair daarquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon op een knopje drukken van 'koffie' . Ze zijn toch van de senseo-generatiequote:
Ik haal genoeg koffie op een dag.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Dag OA.quote:
Je bent verwend op werk zekerquote:
Slaapse danquote:
Dat is nou een van de weinige dranken die ik echt niet weg krijgquote:
want zuur?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een van de weinige dranken die ik echt niet weg krijg![]()
.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Was al weer terug.. ow niet vergeten lenzen uit te doen
Jij ook?quote:
Nee, geen lenzen. Ik vond het wel leuk om even te zeggen gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik laat ze altijd in, maar morgen naar opticien
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, geen lenzen. Ik vond het wel leuk om even te zeggen gewoon
Voor het slapen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Was al weer terug.. ow niet vergeten lenzen uit te doen
Of morgenvroeg, maar dan vergeet ik het geheidquote:
quote:
Een keer vergeten... daarna nooit meer.... best pijnlijk was dat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of morgenvroeg, maar dan vergeet ik het geheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol:
wat is het kleinste clubhuis?Hoorde 'm van de week ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gohquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is een politie met een broodje op z'n hoofd?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol:
wat is het kleinste clubhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee, daar heb ik nog het minste moeite mee. De smaak, en vooral de textuur doen het hemquote:
truste eerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |