europees is het 2 jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef Californium het volgende:
op electrische apparaten wordt volgens mij standaard 1 jaar gegeven...maar kan het mis hebben
Managers moeten debielen zijn, daaromquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ziek pleuris bedrijf hier. Snap nog steeds niet dat ze debielen aannemen om manager te spelen. En dat gewoon iedere keer weer herhalen
Hoe bedoel je op staande voetquote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oowkeeej![]()
Ik dacht net even een gebruiker terug te bellen die 2 uur eerder gevraagd had of zijn melding met spoed behandeld kon worden![]()
"Pietje? Nee, die werkt hier niet meer"
WTF
daarom was het zeker spoed, na de lunch moest ie wegquote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oowkeeej![]()
Ik dacht net even een gebruiker terug te bellen die 2 uur eerder gevraagd had of zijn melding met spoed behandeld kon worden![]()
"Pietje? Nee, die werkt hier niet meer"
WTF
Of gewoon zelf alles uit z'n handen laten vallen en gillend weggerend, is heul niet onmogelijkquote:
Dat zouden meer mensen moeten doen somsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf alles uit z'n handen laten vallen en gillend weggerend, is heul niet onmogelijk
Paardentram!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Waarom reageert die vent nou niet op mn mail?
Ik wil die klote taxi regelen, zodat de hele reis geregeld is.. anders loopt ie maar naar Brussel hoor
In dat geval zijn ze hier wel heel goed in hun werkquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Managers moeten debielen zijn, daarom
jah dan moet ik zeker de paarden weer regelenquote:
Daarom zijn het ook managers.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dat geval zijn ze hier wel heel goed in hun werk
Die postte Jort gisteravond in het vorige topicquote:Op woensdag 3 december 2008 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dan moet ik zeker de paarden weer regelen
Whehehehequote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die postte Jort gisteravond in het vorige topic
Goede managers zijn schaarsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
Zo, the shit has been cleaned up. Echt, hoe kinderachtig sommige managers zijn
En dan moet je ze in Jip en Janneke taal dingen uitleggen dat het toch echt kosten scheelt als ze eens van hun luie reet af komen en de zooi eens goed delegeren
Ik word ook maar manager, debiel ben ik al
Pratende pinguinfreaks ook.quote:
Vanmorgen stond er een dansende stoere pinguin op mn bureauquote:
De garantie is mede afhankelijk van de verwachte levensduur. Na een jaar fabrieksgarantie mogen ze dus niet zomaar zeggen: "Bekijk het maar!"quote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens.. vreemd dat je maar 12 maanden hebt
dacht toch echt dat op electrische apparaten standaard 24 maanden garantie gegeven werd
weet ik, heb ik gehad met mn wasmachine (waar maar 24 maanden opzat en die na 26 maanden het begaf)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De garantie is mede afhankelijk van de verwachte levensduur. Na een jaar fabrieksgarantie mogen ze dus niet zomaar zeggen: "Bekijk het maar!"
Let er wel op dat dat een Europese Richtlijn is, die alleen instructies voor wetgeving bevat. Als burger kun je je er dus niet direct op beroepen, maar moet je kijken naar de nationale wetgeving.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
europees is het 2 jaar
http://www.consuwijzer.nl(...)ijke_garantietermijn
misschien dat je ook iets aan dit topic hebt: Notebook kapot twee maanden na garantietermijn...
Luister nou maar naar DaMart. Hij kan je hier echt wel mee helpen, als jurist zijnde.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
garantie is 1 jaarjammer dus... en verder alsnog leuk van garantie...maar dat betekend opsturen naar de HP..... Ik wil m eigenlijk het liefst deze week weer bruikbaar hebben eigenlijk
Heb het net nog eens goed gelezen.. wat een pech voor Caliquote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let er wel op dat dat een Europese Richtlijn is, die alleen instructies voor wetgeving bevat. Als burger kun je je er dus niet direct op beroepen, maar moet je kijken naar de nationale wetgeving.
De Nederlandse wet kent overigens een ruimere termijn dan de Europese. Hier is de lengte van de garantie afhankelijk gemaakt van de verwachte/gemiddelde levensduur van het product.
En na een half jaar (of na een langere fabrieksgarantie) is het aan de consument om te bewijzen dat het gebrek er bij aanschaf al was.
ik hoop dat het iets simpels en goedkoops isquote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
Wie zegt dat k niet luister naar DaMart...![]()
![]()
maargoed....ik ga vanmiddag gewoon even langs een computer fix nerdje man.....
zeg dat wel...quote:
check zijn kontje even!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
even langs een computer fix nerdje man.....
als ie geen lekker kontje heeft mag ie niet de laptop makenquote:
De echte LLquote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een kuttopic man
Ik hoop het ook voor Cali. Zou balen zijn als het weken gaat durenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop dat het iets simpels en goedkoops is
Tuig is hetquote:
quote:
We hebben de zelfde afkortingquote:
Heldquote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
na een maand of 8 toch maar een unban aangevraagd
zal ze leren!
? jij hebt GW ?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hebben de zelfde afkorting![]()
ben ik nou de nep LL?
Dat mag je uitleggen..quote:
Lenny is toch gewoon L_L?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hebben de zelfde afkorting![]()
ben ik nou de nep LL?
Pomper!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
na een maand of 8 toch maar een unban aangevraagd
zal ze leren!
Geil Wijf?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een kuttopic man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |