Heyquote:
Kan ook met de duimquote:
Eng.quote:
Braafquote:Op woensdag 3 december 2008 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's waarIk zal voor je duimen dan
Wat? Ik kwam gewoon op het goede moment binnenvallen, da's allesquote:
quote:
Ja hoor, negeer me maarquote:
quote:
quote:
Mag niet klagenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel...Druk druk enzo
![]()
Met jou?
Voor straf economy stoelen in het vliegtuig boekenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef Ladylike het volgende:
reizen boeken gaat toch minder als je nog vragen aan de persoon hebt maar die is niet in huis
Nou hoop ik dat de beste man zn mail snel leest
Eerst maar eens een sigaretje roken
Whehehehequote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste mensen.
Jullie organisatie heeft een SLA met ons afgesloten, een Service Level Agreement. Daarin staat dat wij je verzoek binnen 5 dagen oplossen.
GA DAN NIET BINNEN EEN UUR BELLEN OF HET AL GEREGELD IS GODVERDOMME
EET POEP EN STERF.
Systeembeheer.
Whehehe ik ben ineens blij dat ik die baan niet genomen heb als servicedesk medewerkerquote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste mensen.
Jullie organisatie heeft een SLA met ons afgesloten, een Service Level Agreement. Daarin staat dat wij je verzoek binnen 5 dagen oplossen.
GA DAN NIET BINNEN EEN UUR BELLEN OF HET AL GEREGELD IS GODVERDOMME
EET POEP EN STERF.
Systeembeheer.
Eigenlijk zou ik dat gewoon moeten doenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor straf economy stoelen in het vliegtuig boeken
Mag je zijn ja. Dat is echt puur klappen vangenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe ik ben ineens blij dat ik die baan niet genomen heb als servicedesk medewerker
En hoe gaat het met je laptop?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel...Druk druk enzo
![]()
Met jou?
heb me op het laatste moment bedachtquote:Op woensdag 3 december 2008 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je zijn ja. Dat is echt puur klappen vangen
Hoe oud is de laptop eigenlijk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
ga vanmiddag even met mijn laptop langs een repair shop om te kijken of zij het zo op kunnen lossen...... Wat ik mag hopen.... en anders moet ik een nota laten maken wat de reparatie gaat kosten en dan opstuen naar mams en dan moet mams die opsturen naar de verzekeraar en dan krijg ik te horen of dat het gemaakt mag worden en of dat ik het vergoed krijg enz. enz.... dus ik mag hopen dat ze het zo kunnen maken anders kan ik heel lang wachten ben ik bang
Dan eventuele walgingquote:Geachte meneer / mevrouw:
Vergeef ons te verstoren uw waardevolle tijd.
Dit is een grote groothandel in china, verkopen van elektronische producten aan de hele wereld, zoals laptop, camera, telefoon en ga zo maar door. Wij bieden de lage prijs en de hoge kwaliteit aan jou. Als u nog vrije tijd, neem een paar een bezoek aan onze officiële website: www.krijgdepest.com
Dan eventuele walging, neem dan contact met ons vrij.
Ohio Pinguinquote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu allen die ik nog niet gegroet heb
Gestolen door randgroephang-kans-jongerenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
Het is in het midden van het land trouwens mistiger dan in het westen... ik zat in de trein en ineens was mijn uitzicht weg.
Rijdt Taxi Frenske nogquote:Op woensdag 3 december 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ik ben ineens blij dat ik die baan niet genomen heb als servicedesk medewerker
[..]
Eigenlijk zou ik dat gewoon moeten doen![]()
Jammer dat ik de bevestiging voor de first class tickets al verstuurd heb
Och, kan nog een bagger taxi bestellen
WMz .quote:
Geloof het welquote:
ikquote:
Gevalletje garantie dus. Niks niet verzekering, garantie.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
laptop stamt uit (mei) 2007
Hij is dus nog niet zo oud![]()
Van een laptop mag je verwachten dat deze langer meegaat dan anderhalf jaar, dus dat betekent dat je volgens Nederlands recht nog onder de wettelijke garantie valt. Als jij kunt aantonen dat het probleem is veroorzaakt door een defect in de laptop, dan kun je vervanging of herstel verlangen van de verkoper (de laptop moet dan dus wel naar Nederland).quote:Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
laptop stamt uit (mei) 2007
Hij is dus nog niet zo oud![]()
Ohio gebruik je bij mensen die erg bevriend met je zijn. Of familie.quote:
En de super formele vorm voor totaal vreemden?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohio gebruik je bij mensen die erg bevriend met je zijn. Of familie.
Gozaimasu is de beleefdheidsvorm er achter, dat zeg je tegen mensen die wat minder dichtbij je staan
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohio gebruik je bij mensen die erg bevriend met je zijn. Of familie.
Gozaimasu is de beleefdheidsvorm er achter, dat zeg je tegen mensen die wat minder dichtbij je staan
quote:
dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van een laptop mag je verwachten dat deze langer meegaat dan anderhalf jaar, dus dat betekent dat je volgens Nederlands recht nog onder de wettelijke garantie valt. Als jij kunt aantonen dat het probleem is veroorzaakt door een defect in de laptop, dan kun je vervanging of herstel verlangen van de verkoper (de laptop moet dan dus wel naar Nederland).
*edit: en wat MPG zegt: als je een fabrieksgarantie van bijvoorbeeld 2 jaar hebt, kun je je gewoon daarop beroepen.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, ja:
Mogguh![]()
![]()
Zo naar werkwerkwerk
enz....
Dat kun je dus al vergeten, aangezien de verzekering zich ook de tijd neemt om te beslissen of het wel vergoed wordtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
garantie is 1 jaarjammer dus... en verder alsnog leuk van garantie...maar dat betekend opsturen naar de HP..... Ik wil m eigenlijk het liefst deze week weer bruikbaar hebben eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |