Tijd voor mij zal je bedoelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Ladylike het volgende:
zo.. kleine naar bed
tijd voor mezelf
Vinger in de aanslag? Of ben je meer van een vuist?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Ladylike het volgende:
zo.. kleine naar bed
tijd voor mezelf
Goede afsluiterquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vinger in de aanslag? Of ben je meer van een vuist?
Och, stiekem wil jij ook dat ze wat tijd voor jou heeftquote:
Ook :pquote:
doe dan maar die vinger aub ... auwquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have funquote:
Oh nee, BrandX heeft meer met vuisten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik wel hoor, het blijft mn boytoyquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, stiekem wil jij ook dat ze wat tijd voor jou heeft.
quote:
Bron? URL? Link?quote:
MSN.quote:
Je eet met de rijkenquote:
Doe maar zeggen beterschapquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
MSN.
Waaruit ik op moet maken dat hij ziek is.
Want daar komt hij normaal nooit.
Ook van mijquote:
sloeg ook niet speciaal op jouquote:
zie je, het ligt niet aan mijquote:
dus er waren nog 5 anderen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ja klopt ik was even aan het cyberneuken met zes vrouwen tegelijk
Aap met 7 lullen had nog capaciteit overquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aap met 7 lullen had nog capaciteit over
Cadeau voor chickquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Fha het volgende:
Pff.. bijna jarig.. nu moet iedereen ineens weten wat ik wil hebben. Weet ik veel
quote:
Dus je bent er wel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
MSN.
Waaruit ik op moet maken dat hij ziek is.
Want daar komt hij normaal nooit.
Ik was er. Dat is iets anders.quote:
Da's pas echt ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
erger nog LL.
"snoes" wordt "chick" genoemd door vriendje
Mazzel beebquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn ventje entertainen
tot morgen
Nouw... zelfs als mijn vrienden niks weten.. dan zijn ze gelukkig nog steeds creatief genoeg om er echt niet een topic voor te hoeven openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |