Klopt. Reverse logica, he.quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
vrouwen houden altijd van iets persoonlijksdus simpelweg iets uit een winkelrek trekken werkt doorgaans niet
Nou, heeft ze alle Guus Meeuwis special edition cd's en dvd's al? Misschien kun je ergens een 2ehands platenspeler krijgen en een paar singletjes van Guus?quote:Op maandag 1 december 2008 23:12 schreef Snuwerd het volgende:
Parfum krijgt ze al hmm, en die ze nu heeft is lekkurr.
Superworm je bent hilarisch, maar dit begint al wel ergens op te lijken.
Chocola kan natuurlijk altijd. Ik wil iets liefs (grappig mag ook), maar niet al te 'persoonlijk' of 'bindends' geven. Ze wilde bv naar concert van Guus Meeuwis woensdag avond, maar dat is allang uitverkocht en ik kon viavia maar 1 kaartje fixxen. (en te veel geld hier aan uitgeven is not done imo)
Dat kan naar mijn idee ook een beetje raar overkomen: ''ik ben wel naar het concert geweest en jij niet''. Zeker als je elkaar nog niet zo lang kent.quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, heeft ze alle Guus Meeuwis special edition cd's en dvd's al? Misschien kun je ergens een 2ehands platenspeler krijgen en een paar singletjes van Guus?
Nee, maar die dvds en cds kun je op internet wel vinden en de singletjes in platenwinkels all over country.quote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Dat kan naar mijn idee ook een beetje raar overkomen: ''ik ben wel naar het concert geweest en jij niet''. Zeker als je elkaar nog niet zo lang kent.
Een doos ''echte'' bonbons zou je ook kunnen doen, voor een tientje ofzo haal je al een flinke berg. Dat en dan kaartjes voor de bios voor zijn tweetjes
quote:Op maandag 1 december 2008 23:21 schreef superworm het volgende:
En als je echt niks weet, ga dan naar een tuincentrum, koop zo'n grote glazen vaas, en een enorme bos gruwelijk mooie bloemen (moet je naar de bloemist gaan, en vragen om bloemen die lang staan, denkt ze langer aan je, en dan zo die vaas geven met een chocoletter ofzo erin, zo van gefeli, en dan zegt ze 'ah als ik er maar bloemen bij had', kom jij met je boeket. Works every time.
quote:
Dus? Er zijn genoeg mogelijkheden geopperd die je morgen makkelijk kunt uitvoeren!quote:Op maandag 1 december 2008 23:28 schreef Snuwerd het volgende:
ok ik maak het moeilijker. Ik ga morgen film bij dr kijken en morgenavond (nacht) is ze al jarig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |