Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM, wat is je afstudeerrichting?
Dat is juist de kracht ervan.quote:
Hee lullo, noggeneukt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
Stond vandaag in beide filialen een mênnus lekker wijf.
Ik heb ze allebei gegroet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:59 schreef dagdag het volgende:
won niks bij klb sc dus ik ga niet posten
tot nooit apen
gek
quote:
Ik heb al een aantal maanden niet kunnen sporten dus dat klopt zeker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef Jenglejack het volgende:Je been zal wel een stuk dunner zijn Zotheid.
Pure selfpwn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal maanden niet kunnen sporten dus dat klopt zeker.
Conditie is ook ver achteruit gegan. Hopen dat het nu goed is anders mag ik nog geopereerd worden ook.
Ik ben lid geworden hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zag ik van de week ook. Ik ging gelijk fappen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef Fascination het volgende:
"Toen zaten we heel gezellig te kletsen totdat er opeens een of ander klein gezwel de kamer binnen stormde. Een viezu kankerkat."
Ik moest lachen.
Ohhh Zotheid we staan met onze UI's naast elkaar in de OPhoe geil is dat.
Inderdaad. Gelukkig maar dat we zo geciviliseerd zijn anders was ik nu al dood geweest.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig maar dat we zo geciviliseerd zijn anders was ik nu al dood geweest.
Vandaar je taalkundequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.
Het ziet eruit als een vreselijk slechte soep.quote:
Oke, dat klinkt wel interessant. Moeilijk? Al zal dat relatief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.
Hoe ze dr drinken vast pakt.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een vreselijk slechte soep.
This looks shooped.quote:
Wat zieligquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe niet dusAls ik mij niet vergis heb ik haar wel eens gezien in t podium (discotheek in hardenberg)
Nou ja, dat was er daarvoor ook al.quote:
Neuh, eerlijk gezegd niet. 't Is hbo en ik kom zelf van het vwo en heb het eigenlijk nooit echt moeilijk gehad...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wel interessant. Moeilijk? Al zal dat relatief zijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe niet dusAls ik mij niet vergis heb ik haar wel eens gezien in t podium (discotheek in hardenberg)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dank je voor je medelijden, ik schrok ook echt hard toen ik haar zag.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dood lachen.
Totale werelddictatuur, zo'n kop.
Cerror was gisteren niet zo liefquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Wat is er nu weer met remlof? Ik heb iets gemist blijkbaar.
Beter een splinter in je gipsvoet dan een gipsvoet in je splinter... nee wacht.. wat?quote:
Maar het kon ook zijn dat je journalistiek koos en dat aspect er van toch wel heel erg interessant vond?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, dat was er daarvoor ook al.Maar misschien dat ik daarom ooit journalistiek heb gekozen.
Link? Samenvatting?quote:
Remlof vond het nodig Cerror te ondersteunen met kankeren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:11 schreef Fascination het volgende:
Wat is er nu weer met remlof? Ik heb iets gemist blijkbaar.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter een splinter in je gipsvoet dan een gipsvoet in je splinter... nee wacht.. wat?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben trouwens niet gebanned.
Diegene die erbij waren weten wel wat ik bedoel.
...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan zou ik een bruin voetje halen.
Anders was ik een hele maand weggeweest.quote:
Ja, dat ja.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben trouwens niet gebanned.
Diegene die erbij waren weten wel wat ik bedoel.
Welk aspect bedoel je precies?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Maar het kon ook zijn dat je journalistiek koos en dat aspect er van toch wel heel erg interessant vond?
Ik moet altijd aanquote:
Ik had lama foto's gevonden.quote:
Probeer het uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Toffe opleiding, IQM. Zoiets lijkt mij ook wel wat, na het MBO
IK LIJK NIET OP NOSHquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Elke keer als er een kale gozer voorbij komt moet ik aan Nosh denken.
Alle kale mensen lijken gewoon op elkaar.
Hoi 30SecondsToMarsquote:
Thanks NB! Vast al gevraagd, maar hoe was/is het met Mirre?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Vanaf hier
[klb baggersc #521] Hoi GT
Ga je hierna nog iets doen? Of meteen aan 't werk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Welk aspect bedoel je precies?
Ik weet zelf niet eens meer waarom ik ooit journalistiek heb gekozen.Ik wist wel dat ik 'iets met taal' leuk vond.
Maar gaandeweg de studie kwam ik erachter dat de echte journalistiek niks voor mij is. Ik ben liever creatief bezig (liefst met humor), zonder stom redactiewerk, telefoontjes plegen met totaal oninteressante mensen en schrijven voor een medium dat in deze tijd wel achterhaald lijkt.
Dus ik ben blij dat de afstudeerrichting Verhalen er sinds vorig jaar is bijgekomen.Anders was ik zeker weten gekapt met m'n studie.
Ik ben net terug.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks NB! Vast al gevraagd, maar hoe was/is het met Mirre?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:18 schreef Fascination het volgende:
Cerror is sowieso een randdebiel.
Kan ik zeker die topics gaan doorploeteren.
Er ging trouwens vandaag een mobiel af in de werkgroep en welke ringtone was 't? Jawel, fascination. Ik voel een complot tegen mij
.
Das kut man,quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Niet zo goed
Ons kindje overleeft dit niet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Mijn mobiel ging vandaag in de bus af, "schatje, mag ik je foto!!" schalde door de bus
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Niet zo goed
Auw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Niet zo goed
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Niet zo goed
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Mijn mobiel ging vandaag in de bus af, "schatje, mag ik je foto!!" schalde door de bus
Jezusquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |