Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM, wat is je afstudeerrichting?
Dat is juist de kracht ervan.quote:
Hee lullo, noggeneukt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
Stond vandaag in beide filialen een mênnus lekker wijf.
Ik heb ze allebei gegroet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:59 schreef dagdag het volgende:
won niks bij klb sc dus ik ga niet posten
tot nooit apen
gek
quote:
Ik heb al een aantal maanden niet kunnen sporten dus dat klopt zeker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:01 schreef Jenglejack het volgende:Je been zal wel een stuk dunner zijn Zotheid.
Pure selfpwn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal maanden niet kunnen sporten dus dat klopt zeker.
Conditie is ook ver achteruit gegan. Hopen dat het nu goed is anders mag ik nog geopereerd worden ook.
Ik ben lid geworden hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zag ik van de week ook. Ik ging gelijk fappen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef Fascination het volgende:
"Toen zaten we heel gezellig te kletsen totdat er opeens een of ander klein gezwel de kamer binnen stormde. Een viezu kankerkat."
Ik moest lachen.
Ohhh Zotheid we staan met onze UI's naast elkaar in de OPhoe geil is dat.
Inderdaad. Gelukkig maar dat we zo geciviliseerd zijn anders was ik nu al dood geweest.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig maar dat we zo geciviliseerd zijn anders was ik nu al dood geweest.
Vandaar je taalkundequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.
Het ziet eruit als een vreselijk slechte soep.quote:
Oke, dat klinkt wel interessant. Moeilijk? Al zal dat relatief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Het heet 'Verhalen', al is dat een weinig duidelijke naam voor die richting. Het is gewoon minder (lees: geen) journalistiek meer, maar meer creatief bezig zijn met taal in al haar facetten.
Hoe ze dr drinken vast pakt.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een vreselijk slechte soep.
This looks shooped.quote:
Wat zieligquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe niet dusAls ik mij niet vergis heb ik haar wel eens gezien in t podium (discotheek in hardenberg)
Nou ja, dat was er daarvoor ook al.quote:
Neuh, eerlijk gezegd niet. 't Is hbo en ik kom zelf van het vwo en heb het eigenlijk nooit echt moeilijk gehad...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wel interessant. Moeilijk? Al zal dat relatief zijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe niet dusAls ik mij niet vergis heb ik haar wel eens gezien in t podium (discotheek in hardenberg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |