The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje waar ik alleen de video clip van ken.
Het is een clip met alleen maar naakte mensen en van die zwarte censuur blokjes.Aardig recente video volgens mij.
Fatboy slim - Toe jamquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
The BPA ft David Byrne & Dizzee Rascal - ToeJam
Op de release staat The BPA, het is een alias van Norman Cook, inderdaad, ook van Fatboy Slim.quote:
Graag gedaanquote:
Welke uitzending?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Oh dom. die van 20-11-2008quote:
Lees de comments de volgende keer eens:quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef ASroma het volgende:
hey mensen, iemand enig idee welk nummer dit aan het begin is?? (vanaf 22sec tot 2:05) heb overal gezocht maar kom er niet achter. Wellicht is het net zo underground als getaway in stockholmmisschien moet ik het dan maar gewoon rippen van youtube, maar jah dan heb je maar 1,5 minuut van het nummer. Ik moet dit nummer voor in de auto hebben
![]()
Iemand enig idee?
alvast bedankt!
quote:hey ! can anybody tell me what is the name of the first song in the movie?
Severniah (5 months ago) Le Mans - Forecast
wahahahaha ik lijk wel een blonde doosquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lees de comments de volgende keer eens:
[..]
Komt me bekend voor..quote:
Ja, die enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Het nummer zit nu in m'n hoofd alleen ik kan maar niet op de titel komen. Ik speur YouTube nog even af en als ik hem tegenkom, post ik hemquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef scarfacejr21 het volgende:
hallo had op pagina 3 deze vraag ook al eens gestelt maar nog geen antwoord gehad en mischien valt mijn berichtje nu wel op....?
ik ben op zoek naar een oude trance nummer soort mellow trance ofzo iets. maar je hoort er een vrouw in zingen maar het nummer gaat zoiets als dit: ''tu tu tu tu tuu tuu tuu tu tu' un do norre norre norre phidalidadee im with you babe in my life 'tu tu tu tu tu tuuu tuu tuu'',. teminste iets in die trant het is een oud nummer wel een soort trance het rustige soort denk ik
ps: dit nummer is wel eens op de radio geweest dus geheel onbekend zal dit nummer wel niet zijn
Ik zing hem ook iedere keer mee in de club, maar ik weet de titel niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef fransbreda het volgende:
Mjah sry die weet ik niet. Die zoek ik zelf ook, en ik ben een echte houseliefhebber.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Die zo van tutututututtttttttutuuuuuuuuuuuttututututuuuuuuuuuuu en dat iedereen meezingt enzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |