brothaafawaka naa?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien beter het licht aangedaan? Loop je niks omver tenminste, als je moet rennen voor de plee
Zal je net zien dat ik vanavond/vannacht mijn nek breek omdat ik het vertik mijn gammele trapleuning te (laten) maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:28 schreef dieenebart het volgende:
Misschien beter het licht aangedaan? Loop je niks omver tenminste, als je moet rennen voor de plee
Ach, weet je, vrouwen zijn toch maar beperkt houdbaar. Als ze aan meerdere kanten tegelijk beginnen te lekken, wordt het tijd voor een inruil. En hoofdpijn telt natuurlijk gewoon als systeemproblemen.quote:
DWDD kijken. Of koken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wat doet iedereen nu om 19.30?
Ik zat eraan te denken om zo te gaan slapen, maar weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Kaarsvet lijkt mij ook handiger voor jou dan dat andere vetquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Soury het volgende:
Kinders toch !!! Ik zal wat kaarsjes voor jullie gaan branden
Roti kip was heerlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef Manu82 het volgende:
Kijk je bij de reisbureaus alleen voor het ticket of incl. hotel dan?
Ik ga nu drie kwartier op de hometrainer zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wij weten wel wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ik vanavond/vannacht mijn nek breek omdat ik het vertik mijn gammele trapleuning te (laten) maken.
Dank voor alle condoleances.
Kort lontje WJ, dat gaat er straks heet aan toequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beterschap cc. ik zal ook een kaarsje voor je aansteken, gekkerdje
![]()
[ afbeelding ]
tot snel![]()
Trein vind ik altijd beter, zit soms liever 11 uur in de trein dan 3 uur in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu82 , 3 nachten ticket en hotel, pakketreis Londen via Arke want D-reizen zet de Vliegtijden
er niet bij.
Nu best zin om naar Antwerpen te gaan , lekker met de trein,
krijg alleen steeds meer kritiek van familie die zeggen , waarom moeten jullie nou met de Kerst weg ,
ja het gaat erom om eens wat anders te doen ,
vrij zijn , geen zin in tassen vol met kerstetenboodschappen, maar reistas inpakken en wegwezen.......
En met oud en nieuw naar Zandvoort, dat doen we al 9 jaren in een hotel aan zee,
fakkels op het strand.....het nieuwe jaar beginnen bij de zee.
Da's wel goed tegen hoofdpijn!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat je nodig hebt![]()
Wat nou galbakken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/article3432697.ece
Neem maar rust !!! CcLaat die galbakken op fok maar lullen
Kats vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanavond Prisonbreak nieuwe serie![]()
Troep in de leuken opruimen, douchen, eten.
Later
Lees je mail esquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nou galbakken?![]()
Vanavond Prisonbreak nieuwe serie![]()
Troep in de leuken opruimen, douchen, eten.
Later
Oja, jij gaat ook met Kerst weg naar een leuk appartement met kamer, badkamer, keukenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef hondjes het volgende:
heb ook een gloeiende hekel aan kerst, en de laatste jaren ook de moed opgebracht
om gewoon weg te gaan,en geen kerst meer met familie te vieren.
heb altijd hetzelfde hotel, maar alles is dicht in de winter in Salou.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oja, jij gaat ook weg naar een leuke kamer, keuken en slaapkamer in Spanje.
Dat huis met vrij uitzicht, op een heuvel, iets met belgen ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef hondjes het volgende:
heb altijd hetzelfde hotel, maar alles is dicht in de winter in Salou.
wel, ga ook op huizenjacht, dus, misschien dat het nu lukt.
het vorige werd voor mijn neus verkocht, en heb er nog steeds de pest over in.
Lijkt me nu de tijd om de knoop door te hakken.. !! Cool pic's uiteraard laterquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:18 schreef hondjes het volgende:
en de prijzen zakken, echt in tonnen.
Hoelang blijf je nu in Salou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef hondjes het volgende:
yep..
heb nu een lijst met dertien huizen, moet lukken, zou ik denken.
huizenprijzen in spanje zakken als een gek, als je op internet kijkt, zie je echt per week , als een idioot de prijs omlaag gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Regentonnen zeker met al die neerslag daar...
En als jullie het ideale huis kunnen vinden misschien langer?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef hondjes het volgende:
february , maar dan een maand. ligt eraan , wanneer de baby wordt geboren.
Prima gedaan, toch wat gegeten, warme douche , kopje thee en rust, meer kan je niet doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hazenslaapje gedaan, gedoucht, soepje gegeten en nu voel ik me relatief okay.
Kopje thee en een extra kussen en op de bank hangen.
Hebben ze geen 2 halen één betalen actie. Maar dan samen met een huisje in de buurt van Calpe?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
huizenprijzen in spanje zakken als een gek, als je op internet kijkt, zie je echt per week , als een idioot de prijs omlaag gaan
Inderdaad , nu is de tijd, en ik popel om te gaan kijken...![]()
![]()
Daar woont mijn zoontje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef hondjes het volgende:
kom je daar vandaan..
zit nu meer in el perello te zoeken...klein uurtje van salou
Verheug je niet te veel. Seizoen 4 is niet zo best.quote:
Voorpret is altijd leukquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Verheug je niet te veel. Seizoen 4 is niet zo best.
Nee, dat gaat wat ver. Maar dat gejank van joiu dat er hier niets over ER besproken mag worden terwijl het al op TV is geweest, daar lach ik om.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voorpret is altijd leuk
Wanneer ga je vertellen wat er deze aflevering gaat gebeuren
Dat dacht ik al aan de preview te zien.quote:
Maakt me ook niet zoveel uit, meestal lees ik het per ongeluk wel op een of andere sitequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat gaat wat ver. Maar dat gejank van joiu dat er hier niets over ER besproken mag worden terwijl het al op TV is geweest, daar lach ik om.![]()
Sarah leeft nog trouwens.
Haar posts aan het natellen. Want dat kán toch gewoon niet, bijna zesduizend!quote:
Avondquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond!![]()
Cc heb je heather nou al gezien (t meisje met de asperges) in de Lenor reklame?
Ja, Sarah is alive.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt me ook niet zoveel uit, meestal lees ik het per ongeluk wel op een of andere site
Als het goed is krijg ik vrijdag seizoen 4 van PB en ga dus zaterdag heel de dag PB kijken![]()
Ben je serieus over Sarah
Nalezen kan ook nog ... Ohh guhdquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar posts aan het natellen. Want dat kán toch gewoon niet, bijna zesduizend!
Krijg ook nog Heroes, wil ik ook graag vanaf het begin zien dus kom de dag wel door denk ik danquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, Sarah is alive.
Héél seizoen 4 lijkt me stug trouwens, de serie loopt momenteel in Amerika. Maar een hele zaterdag moet wel lukken, want ze zijn al bij aflevering 13 aanbeland inmiddels.
Iets rustigs voor je ... Relax en laat je gaan..!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Avond.
Ik moest even diep graven naar Asperges, maar nee. Nog steeds niet gezien.
Doe eens een tjoejpje?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, met die monologen van haar 's nachts be je er zo hoor
Ja mijn ava is nou eenmaal niet mijn smoel ..quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs als je boos kijkt, kijk je nog grappig
Oh sjesus als ie geen mod meer is dan is het hek echt van de damquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar posts aan het natellen. Want dat kán toch gewoon niet, bijna zesduizend!
Ja daar gaat je december gemiddeldequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijt
![]()
![]()
ik ga even een hazeslaapje doen voor diegene die daar toch even van op de hoogte willen blijven.....![]()
vast tot snel
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijt
![]()
![]()
ik ga even een hazeslaapje doen voor diegene die daar toch even van op de hoogte willen blijven.....![]()
vast tot snel
Neeehquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie nu al slapen?
Den Bijkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
Herman zegt ook dat je Snert prima in kunt vriezen
Hema worsten ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
Herman zegt ook dat je Snert prima in kunt vriezen
quote:
Loes???quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef hondjes het volgende:
hoi lies ,hoe gaat ie....
schreef loes, die had ik net op hyves...![]()
Mja, nog steeds vaag, allemaal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef hondjes het volgende:
hoi lies ,hoe gaat ie....
schreef loes, die had ik net op hyves...![]()
Niet op verlanglijstje, maar heb er redelijk veel over gehoord afgelopen dagen, dus denk dat ik hem ga kopen voor in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, heb je "Ik, Jol" nog op je verlanglijstje gezet.
dacht even dat Liesje in het echt een Loesje wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb loes al veranderd in lies...geloof dat ik naar mijn bed moet...
kan ik me voorstellen, alles is ineens veranderd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, nog steeds vaag, allemaal.
Ik hoop dat je toch wat plezier hebt in dat stelletje posters hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, nog steeds vaag, allemaal.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wat plezier hebt in dat stelletje posters hier![]()
Vond het stukje van Vleugels van mijn vlucht ook wel indrukwekkend, aangezien je weet dat hij het voor Stefan zingt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk het laatste uur paul de leeuw. Zo'n klein krummel aan sinterklaas: wil jein mijn vriendenboekje schrijven?![]()
Zo lief...
Lul niet man, je hart maakte een sprongetje van blijdschap.quote:
Komt Gert aan met een post van een uur geledenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet man, je hart maakte een sprongetje van blijdschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |