Het gaat niet om indruk maar om smullen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme faler als je denkt dat Juud onder de indruk zou zijn van een avondje Parkheuvel.
Ik zie heulemaal geen maanquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef Coos het volgende:
Er staat een 'zie de maan schijnt door de bomen' maantje.
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat niet om indruk maar om smullen.![]()
Maar als Juud steeds kookt zal ze ook de strijk en het stofzuigen wel binnen afzienbare tijd voor je doen.
Volgens mij kan je vrouw en huishoudster nog niet zo goed uit elkaar houden.![]()
Let je op Juud!!!
Ga je nu alles weer verpesten voor die jongen terwijl hij het net dacht voor elkaar te hebben. Juud zit hier ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als Juud steeds kookt zal ze ook de strijk en het stofzuigen wel binnen afzienbare tijd voor je doen.
Volgens mij kan je vrouw en huishoudster nog niet zo goed uit elkaar houden.![]()
Let je op Juud!!!
Juud kom er maar in!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je nu alles weer verpesten voor die jongen terwijl hij het net dacht voor elkaar te hebben. Juud zit hier ook
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.
Hebben ze daar káárslicht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ik lees graag," is mijn excuus. En daarnaast vind ik kaarsen primitief. En categorie-voedselbank.
Is er vanavond voetbal danquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik wel een biertje verdiend heb.
Juist. Bieah!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik wel een biertje verdiend heb.
Ja, nu vind ik m wel leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
OK dan.![]()
De volledige top 50.
Mensen die hier niet bij staan, moeten maar bij JortK om een top-100 gaan vragen.![]()
p.s. mensen die problemen hebben met het lezen van onderstaande grafiek, kunnen zich bij Liejse vervoegen voor technische support.
[ afbeelding ]
Leuk zo zonder zakquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.
Liesje met een headset.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
p.s. mensen die problemen hebben met het lezen van onderstaande grafiek, kunnen zich bij Liejse vervoegen voor technische support.
Nee, hij heeft z'n rollator teruggevonden. Stond op de hoek van de straat, maar toen moest'ie al weer pissen...quote:
Zeg, doe jij eens niet zo naar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Let je op Juud!!!
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud kom er maar in!
Wat doe ik zoal in het huishouden?
De afwas?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepen
Ik denk het digitale gedeeltequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepen
De Frogers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
"Ik lees graag," is mijn excuus. En daarnaast vind ik kaarsen primitief. En categorie-voedselbank.
Ah zelfs dat dus nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
De afwas?
Daar hebben we zo'n machien voor.
Boodschappen, wasjes draaien, opruimen, bed verschonen, vaat wegruimen. Nou ja, dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud kom er maar in!
Wat doe ik zoal in het huishouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |