Het gaat niet om indruk maar om smullen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme faler als je denkt dat Juud onder de indruk zou zijn van een avondje Parkheuvel.
Ik zie heulemaal geen maanquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef Coos het volgende:
Er staat een 'zie de maan schijnt door de bomen' maantje.
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat niet om indruk maar om smullen.![]()
Maar als Juud steeds kookt zal ze ook de strijk en het stofzuigen wel binnen afzienbare tijd voor je doen.
Volgens mij kan je vrouw en huishoudster nog niet zo goed uit elkaar houden.![]()
Let je op Juud!!!
Ga je nu alles weer verpesten voor die jongen terwijl hij het net dacht voor elkaar te hebben. Juud zit hier ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als Juud steeds kookt zal ze ook de strijk en het stofzuigen wel binnen afzienbare tijd voor je doen.
Volgens mij kan je vrouw en huishoudster nog niet zo goed uit elkaar houden.![]()
Let je op Juud!!!
Juud kom er maar in!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je nu alles weer verpesten voor die jongen terwijl hij het net dacht voor elkaar te hebben. Juud zit hier ook
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.
Hebben ze daar káárslicht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ik lees graag," is mijn excuus. En daarnaast vind ik kaarsen primitief. En categorie-voedselbank.
Is er vanavond voetbal danquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik wel een biertje verdiend heb.
Juist. Bieah!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik wel een biertje verdiend heb.
Ja, nu vind ik m wel leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
OK dan.![]()
De volledige top 50.
Mensen die hier niet bij staan, moeten maar bij JortK om een top-100 gaan vragen.![]()
p.s. mensen die problemen hebben met het lezen van onderstaande grafiek, kunnen zich bij Liejse vervoegen voor technische support.
[ afbeelding ]
Leuk zo zonder zakquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is weer donker Manu. Die zak mag weer van je hoofd.
Liesje met een headset.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
p.s. mensen die problemen hebben met het lezen van onderstaande grafiek, kunnen zich bij Liejse vervoegen voor technische support.
Nee, hij heeft z'n rollator teruggevonden. Stond op de hoek van de straat, maar toen moest'ie al weer pissen...quote:
Zeg, doe jij eens niet zo naar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Let je op Juud!!!
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud kom er maar in!
Wat doe ik zoal in het huishouden?
De afwas?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepen
Ik denk het digitale gedeeltequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gokje, de bank warm houden voordat Juud thuis komt en zo af en toe de afwas en natuurlijk Juud's rug inzepen
De Frogers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
"Ik lees graag," is mijn excuus. En daarnaast vind ik kaarsen primitief. En categorie-voedselbank.
Ah zelfs dat dus nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
De afwas?
Daar hebben we zo'n machien voor.
Boodschappen, wasjes draaien, opruimen, bed verschonen, vaat wegruimen. Nou ja, dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud kom er maar in!
Wat doe ik zoal in het huishouden?
Komen volgend jaar deze kant weer opquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef dieenebart het volgende:
Kutband met twee goede platen:
(lijkt wel Blof. Ook kut. Ook twee goede platen. En een goede drummert. Oh nee.)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Boodschappen, wasjes draaien, opruimen, bed verschonen, vaat wegruimen. Nou ja, dat soort dingen dus
Er zijn inderdaad wel leukere dingen te verzinnen dan het huis te poetsen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb namelijk wel leukere dingen te doen, in mijn vrije tijd, dan mijn huis te poetsen.
Dé loterij!quote:
Je doet zeker mee voor de goede doelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dé loterij!
Greet heb jij nog een lot gekocht?
Voor het aller grootste goede doel dat er is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je doet zeker mee voor de goede doelen
Ik kijk steeds op Arke, want daar kun je gelijk de vliegtijden zien,quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef Manu82 het volgende:
Hey Fluiter, heb je al wat geboekt voor London?
quote:
Ja het was een mooie "jacht!"quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als de jacht op zoek naar verkering niet succesvol had uitgepakt, had jij -30 dagen x 300 posts- bovenaan gestaan
![]()
jij had trouwens toch ook een fikse recordlijst vrouwelijke fokkers in je fobo bij favo-fokkertjes? hoe is het daar eigenlijk mee?
"ja, dat ligt aan hunnie, hoor"!
zijt gewoon blij met het jachtresultaat en laat de backstab-repercussie achterwege. dan ben je denk ik best een lief jongetjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja het was een mooie jacht!
Oh dat is echt een komen en gaan.
Foksters die opeens van het toneel verdwenen en ook een aantal die tot backstabben over gingen.
Je vroeg om een verklaring en die heb je gekregen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zijt gewoon blij met het jachtresultaat en laat de backstab-repercussie achterwege. dan ben je denk ik best een lief jongetje
bedankt, ik zal het koesterenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je vroeg om een verklaring en die heb je gekregen.
Oeiii word dit een waardig einde van CBML !!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja het was een mooie jacht!
Oh dat is echt een komen en gaan.
Foksters die opeens van het toneel verdwenen en ook een aantal die tot backstabben over gingen.
Beterschap kopietjequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het huis uitgezet door mijn zwagerette.
"Je ziet hartstikke bleek en kijkt alsof je elk moment dood kan neervallen. Ga maar thuis in je bed liggen en ik bel je morgen wel even. Als je dan nog leeft. "
Nu ga ik maar een kaarsje voor mezelf branden.
beterschap ccquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Copycat het volgende:
"Je ziet hartstikke bleek en kijkt alsof je elk moment dood kan neervallen. Ga maar thuis in je bed liggen en ik bel je morgen wel even. Als je dan nog leeft. "
Misschien beter het licht aangedaan? Loop je niks omver tenminste, als je moet rennen voor de pleequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Copycat het volgende:
brothaafawaka naa?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien beter het licht aangedaan? Loop je niks omver tenminste, als je moet rennen voor de plee
Zal je net zien dat ik vanavond/vannacht mijn nek breek omdat ik het vertik mijn gammele trapleuning te (laten) maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:28 schreef dieenebart het volgende:
Misschien beter het licht aangedaan? Loop je niks omver tenminste, als je moet rennen voor de plee
Ach, weet je, vrouwen zijn toch maar beperkt houdbaar. Als ze aan meerdere kanten tegelijk beginnen te lekken, wordt het tijd voor een inruil. En hoofdpijn telt natuurlijk gewoon als systeemproblemen.quote:
DWDD kijken. Of koken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wat doet iedereen nu om 19.30?
Ik zat eraan te denken om zo te gaan slapen, maar weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Kaarsvet lijkt mij ook handiger voor jou dan dat andere vetquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Soury het volgende:
Kinders toch !!! Ik zal wat kaarsjes voor jullie gaan branden
Roti kip was heerlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef Manu82 het volgende:
Kijk je bij de reisbureaus alleen voor het ticket of incl. hotel dan?
Ik ga nu drie kwartier op de hometrainer zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wij weten wel wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ik vanavond/vannacht mijn nek breek omdat ik het vertik mijn gammele trapleuning te (laten) maken.
Dank voor alle condoleances.
Kort lontje WJ, dat gaat er straks heet aan toequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beterschap cc. ik zal ook een kaarsje voor je aansteken, gekkerdje
![]()
[ afbeelding ]
tot snel![]()
Trein vind ik altijd beter, zit soms liever 11 uur in de trein dan 3 uur in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu82 , 3 nachten ticket en hotel, pakketreis Londen via Arke want D-reizen zet de Vliegtijden
er niet bij.
Nu best zin om naar Antwerpen te gaan , lekker met de trein,
krijg alleen steeds meer kritiek van familie die zeggen , waarom moeten jullie nou met de Kerst weg ,
ja het gaat erom om eens wat anders te doen ,
vrij zijn , geen zin in tassen vol met kerstetenboodschappen, maar reistas inpakken en wegwezen.......
En met oud en nieuw naar Zandvoort, dat doen we al 9 jaren in een hotel aan zee,
fakkels op het strand.....het nieuwe jaar beginnen bij de zee.
Da's wel goed tegen hoofdpijn!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wij weten wel wat je nodig hebt![]()
Wat nou galbakken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/article3432697.ece
Neem maar rust !!! CcLaat die galbakken op fok maar lullen
Kats vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanavond Prisonbreak nieuwe serie![]()
Troep in de leuken opruimen, douchen, eten.
Later
Lees je mail esquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nou galbakken?![]()
Vanavond Prisonbreak nieuwe serie![]()
Troep in de leuken opruimen, douchen, eten.
Later
Oja, jij gaat ook met Kerst weg naar een leuk appartement met kamer, badkamer, keukenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef hondjes het volgende:
heb ook een gloeiende hekel aan kerst, en de laatste jaren ook de moed opgebracht
om gewoon weg te gaan,en geen kerst meer met familie te vieren.
heb altijd hetzelfde hotel, maar alles is dicht in de winter in Salou.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oja, jij gaat ook weg naar een leuke kamer, keuken en slaapkamer in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |