Den Bijkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
Herman zegt ook dat je Snert prima in kunt vriezen
Hema worsten ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
Herman zegt ook dat je Snert prima in kunt vriezen
quote:
Loes???quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef hondjes het volgende:
hoi lies ,hoe gaat ie....
schreef loes, die had ik net op hyves...![]()
Mja, nog steeds vaag, allemaal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef hondjes het volgende:
hoi lies ,hoe gaat ie....
schreef loes, die had ik net op hyves...![]()
Niet op verlanglijstje, maar heb er redelijk veel over gehoord afgelopen dagen, dus denk dat ik hem ga kopen voor in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Btw, heb je "Ik, Jol" nog op je verlanglijstje gezet.
dacht even dat Liesje in het echt een Loesje wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb loes al veranderd in lies...geloof dat ik naar mijn bed moet...
kan ik me voorstellen, alles is ineens veranderd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, nog steeds vaag, allemaal.
Ik hoop dat je toch wat plezier hebt in dat stelletje posters hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, nog steeds vaag, allemaal.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wat plezier hebt in dat stelletje posters hier![]()
Vond het stukje van Vleugels van mijn vlucht ook wel indrukwekkend, aangezien je weet dat hij het voor Stefan zingt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk het laatste uur paul de leeuw. Zo'n klein krummel aan sinterklaas: wil jein mijn vriendenboekje schrijven?![]()
Zo lief...
Lul niet man, je hart maakte een sprongetje van blijdschap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |