Ja inderdaad, ik heb een jongen het nog nooit horen zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef IQM het volgende:
Zo eens. En typisch een meisjesding, is mijn ervaring.
Leer het af nu het nog kanquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef SMutzskii het volgende:
Stiekem betrapte ik mezelf daar laatst ook op..
pics van je zusje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht. Mijn "zusje" zegt dat ook de hele dag door.
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:28 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn dochter zegt dat ook.. Of wanneer ze iets raars zegt en ik daar op reageer krijg ik te horen: Dat je daar in trapt zeg!
Kijken mensen je nooit vreemd aan ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef Allure_ het volgende:
Zeg ik al jaren. Ik heb niet eens meer door dat ik dat zeg.
Neuhquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijken mensen je nooit vreemd aan ofzo?
Als iemand het tegen mij zegt kijk ik altijd heel boos/geergerd
Klopt inderdaad een meisjes ding, merk ik hier ook veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb een jongen het nog nooit horen zeggen.
stelletje homo's, dat zijn et.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die vrouwen weer he!
quote:
Ja ik snapte het de eerste keer ook niet hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neuh.
Alleen mensen die het nog nooit gehoord hebben reageren best verontwaardigd. 'Hoezo grapje? Zo grappig vind ik het anders heul niet!' Ik: Que?
Nouja, best irritant dat ik het zeg inderdaad.
Jeususquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat zusje tussen aanhalingstekens staat.
zo flauw, slaat nergens op.. en toch moest ik lachenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
typo in de TT, het moet garpje zijn
Nee, zo bedoel ik het niet. Niet grapje zeggen terwijl je gewoon een domme opmerking maakt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:51 schreef mafkees01 het volgende:
das mooi om ergens onderuit te komen
Dan neem je op en zeg je tegen iemand: wat moet je?
En dan denkt zij:
En dan zeg jij: haha grapje, en dan is het weer goed.
Dan veronderstelde je dat het iemand anders was dan een meisje, en dan is alles weer cool 8)
Snappie?
Nou veel plezier ermeequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:51 schreef 49R het volgende:
[..]
Wel lekker voor een wilde zaterdagmiddag
heb je de zondag om bij te komen
"Als [...] zijnde" is een contaminatie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:55 schreef snorfiets het volgende:
ik zei het eerst wel eens als jongen zijnde. 7 oktober 2006 ben ik ervan af gestapt
+10 voor grammaticaneukersquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
"Als [...] zijnde" is een contaminatie.
Plaag die arme "stagair" niet zo. Hij kan er ook niks aan doen dat hij 'midden in de multiculti' zit, en al 4 jaar geen Nederlands meer gehad heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
...eens!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:26 schreef PouwelZ het volgende:
nog nooit iemand horen zeggen, maar ik vind t nu al irritant :/
Grapje11!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef Mendeljev het volgende:
Als iemand op zo'n achterlijke manier 'Grapje11!!!' zegt krijgt hij een stomp in zijn gezicht.
place your bets ladies and gentlemen!quote:
Dat dus!quote:
De stad genaamd "Amsterdam"quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:53 schreef fathank het volgende:
Gebbetje? In wat voor 'n achterland woon jij.
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De stad genaamd "Amsterdam"
Ja, jezus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebbetjes FTW!quote:
Euhm, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, jezus.
Mij kan je ook niet verwijten dan mijn nl niet goed is, ik heb al 4 jaar geen les meer gehad in nederlands, engels, andere talen, natuur -schei- en wiskunde. eigenlijk alleen tekenles wat nergens op sloeg omdat sommige goed kunnen tekenen en anderen slecht. de goede staken veel tijd in tekeningen en de slechtere krassen ze in 15 minuten.
Tijdens de projecten zou ik les krijgen in PHP, CSS en andere talen waar ik intresse in heb, maar dit is er nooit van gekomen omdat er geen tijd voor was.
Voor de rest alleen verplicht aanwezig zijn omdat je zoveel uur in de week op school moet zitten.
Ps. de leraren doen hun best, maar ze zijn met te weinig, kennis ontbreekt en veel leerlingen zitten daar omdat het dichtbij is en niet omdat de opleiding ze intresseert. Dit wil zeggen: "IK SNAP UT NIE", "HOE MOET IK EEN LIJN TREKKEN IN PHOTOSHOP?!" (terwijl er tijdens de uitleg continue msn geluidjes van hun pc komen) en dat soort vragen waarmee de enige uren dat er een leraar aanwezig is dan mee worden gevuld
x
Ik las eerst Bt's reactie hierboven, dus ik ga niet eens de moeite doen om je gebrabbel te lezen en/of te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, jezus.
Mij kan je ook niet verwijten dan mijn nl niet goed is, ik heb al 4 jaar geen les meer gehad in nederlands, engels, andere talen, natuur -schei- en wiskunde. eigenlijk alleen tekenles wat nergens op sloeg omdat sommige goed kunnen tekenen en anderen slecht. de goede staken veel tijd in tekeningen en de slechtere krassen ze in 15 minuten.
Tijdens de projecten zou ik les krijgen in PHP, CSS en andere talen waar ik intresse in heb, maar dit is er nooit van gekomen omdat er geen tijd voor was.
Voor de rest alleen verplicht aanwezig zijn omdat je zoveel uur in de week op school moet zitten.
Ps. de leraren doen hun best, maar ze zijn met te weinig, kennis ontbreekt en veel leerlingen zitten daar omdat het dichtbij is en niet omdat de opleiding ze intresseert. Dit wil zeggen: "IK SNAP UT NIE", "HOE MOET IK EEN LIJN TREKKEN IN PHOTOSHOP?!" (terwijl er tijdens de uitleg continue msn geluidjes van hun pc komen) en dat soort vragen waarmee de enige uren dat er een leraar aanwezig is dan mee worden gevuld
x
Houd je bek stinkpenis.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, jezus.
x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Nog nooit gehoord terwijl ik toch met flinke regelmaat in Amsterdam kom. Binnenkort eens navragen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De stad genaamd "Amsterdam"
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plaag die arme "stagair" niet zo. Hij kan er ook niks aan doen dat hij 'midden in de multiculti' zit, en al 4 jaar geen Nederlands meer gehad heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef Florian_ het volgende:
BWHEHE BP IS NOG MAAGD:D !11
EINZ
Wie en hoe kom je daarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
EINZ
Dat is toch eerder regel dan uitzondering, hier op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maagd zijn is juist hartstikke hipquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is toch eerder regel dan uitzondering, hier op fok?
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpjequote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
Beter dan "garpje". Wie dat ooit heeft verzonnen weet ik niet, maar das ook nergens goed voor.
Er is ook een heel subforum bestemd voor ouders, dus ik denk dat dat niet echt het geval isquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is toch eerder regel dan uitzondering, hier op fok?
EINZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Mijn dochter ook altijd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:28 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn dochter zegt dat ook.. Of wanneer ze iets raars zegt en ik daar op reageer krijg ik te horen: Dat je daar in trapt zeg!
Ik vind je niet schattig, maar goed als je dat zonodig moet vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind meisjes (want ja, alleen meisjes en homo's zeggen 'grapje' en ik ga niet met homo's om) die dat zeggen altijd wel schattig.
Jawelquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:59 schreef Jenglejack het volgende:
Heb je nooit overwogen te zeggen dat ze dat grapje heel diep in hun anus mogen schuiven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |