abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63830994
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:30 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Douwe bijvoorbeeld.
Dat was echt mooi geweest, die had wel een mooi verhaaltje kunnen vertellen
pi_63831798
Ow, was er al een nieuw topic
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63842848
Ow lekker hoor, er loopt nog een tupocje

En makkelijk ook, anders had ik jullie aalllemaal moeten mailen!

Doet nog effies stemmen op het briljante "pardon" tv moment van Geert please!

Het TV moment van het jaar :

http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=322

HO WACHT EVEN : je moet je helaas wel eerst reggen voor je mag stemmen naja kan ons het rotten, die blik van Geert was "Priceless" toch!

En trouwens ook niet te vergeten, de manier waarop Ernst Geert met een stalen gezicht uit zijn "mij kan niks gebeuren" waan hielp door hem er nogmaals, gortdroog op te wijzen dat ie afscheid moest nemen, want dat was de opbouw zeg maar!

EP
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 07:40:42 #54
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63842854
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Dat was een held.
Douwe
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63843046
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:11 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vond Frans vorig jaar ook wel een koning (die ex-commando ofzo ) Dat ie op gegeven moment door Ernst Paul van dat ene rotseiland werd gehaald omdat ie para was geworden tegen 2 andere meiden bij hem op dat eilandje
Dat ie met die machette ging lopen zwaaien!

Hij probeerde dat incident later overigens goed te praten door te zeggen dat hij dat bewust had gedaan! (YR ) omdat ie anders niet weg had gemogen van EP! (sick!)

Op mijn vraag waarom hem dat in vredesnaam geweigerd zou zijn, (in de afl. daarvoor waren 2 van die meiden nl. ook gewoon op eigen verzoek vertrokken!) antwoordde hij dat ie daar na de finale nog op terug zou komen zgn ivm geheimhouding, wat uiteraard een kutsmoes was want het antwoord daarop moet ie nu nog geven.

Koning....

ja hoor, van Popla land!
pi_65744210
In België zoeken ze nieuwe kandidaten voor dit jaar.
pi_65745981
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Tabloid het volgende:
In België zoeken ze nieuwe kandidaten voor dit jaar.
Een nieuw seizoen dus
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65746099
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Een nieuw seizoen dus
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:02:49 #59
211083 Angelof9
I must go first
pi_66204569
Eddy Zoëy vervangt overleden Hasselbach
Uitgegeven: 18 februari 2009 16:32
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 16:37
HILVERSUM - Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach.

Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.

Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang.

Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.

Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:14:22 #60
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66204951
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef Angelof9 het volgende:
Eddy Zoëy vervangt overleden Hasselbach
Uitgegeven: 18 februari 2009 16:32
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 16:37
HILVERSUM - Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach.

Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.

Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang.

Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.

Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.
Naar mijn idee niet echt een goede vervanger voor hem, maar volgens mij bestaat er dan ook geen goede vervanger voor hem. Zijn kwaliteit zal niemand kunnen evenaren.
  Moderator woensdag 18 februari 2009 @ 17:40:36 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66205743
Hier een (iets) uitgebreidere bericht:

Expeditie Robinson verder met Eddy Zoëy

HILVERSUM - Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach. Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.

Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang. Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.

“Van tevoren stond al vast dat de nieuwe presentator van goede huize moest komen en veel ervaring moest meebrengen. Toen ik in gesprek raakte met Eddy Zoëy kwam het programma al snel op tafel, omdat ik in hem de gedroomde presentator zag. Ik had niet gedacht dat hij zo’n fan zou zijn van de serie”, zegt Van Westerloo.

Hij heeft hoge verwachtingen van het elfde seizoen. “Tijdens de afgelopen twee seizoenen stegen de kijkcijfers en herwon het programma zijn kracht.” Dat het programma een vervolg krijgt zonder Hasselbach is een zorgvuldige afweging geweest. “Zo’n programma moet zo’n tragische gebeurtenis kunnen overleven. Hasselbach had niet anders gewild en de ploeg is er ontzettend op gebrand door te gaan. Ze willen zijn naam en eer hoog houden”, beargumenteert de programmadirecteur.

Zoëy presenteert de serie samen met de Vlaanse Evi Hanssen. De opnamen in Maleisië beginnen in april, de uitzendingen beginnen in september.

De Telegraaf
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66205807
Opvallende keuze voor Eddy Zoey, heeft toch een beetje een schijtlollige schijn om zich heen hangen met zijn programma's voor BNN... maar goed ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, Hasselbach is ook gewoon niet te vervangen dus misschien goed dat ze nu juist voor een heel ander type kiezen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66206257
Hasselbach is inderdaad niet te vervangen. Maar ik snap wel dat ze Eddy Zoey het hebben aangeboden. Zijn stijl is wel compleet anders maar hij heeft wel de juiste skills om zo'n programma als dit te kunnen trekken.
pi_66206286
Ik zie het nog best wat worden met Eddy!
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:10:05 #65
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_66206559
Ik vind het wel een verrassende keuze. Ik ben benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen en ga zeker weer kijken in september.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_66211549
Wel slim dat ze een totaal andere persoonlijkheid hebben gekozen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66211709
Goh, ik had een rits negatieve reacties verwacht, maar dat valt mee!

Het lijkt mij bijzonder slechte keuze. Maar goed, misschien is het voor EZ een uitgelezen kans zich van een hele andere kant te laten zien. Het is toch lastig van een bepaald label/imago af te komen in showbizland en dit is misschien een kans voor EZ om een kant te laten zien waar hij graag meer mee zou doen.

Ik ben benieuwd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66211716
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:34 schreef YPPY het volgende:
Wel slim dat ze een totaal andere persoonlijkheid hebben gekozen.
Ja, inderdaad. Echt totaal anders, maar ik denk dat het wel een goede keuze is.
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:15:06 #69
130755 Kinga
versier hier
pi_66220960
Ik vind het niks
pi_66224337
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:15 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het niks
I 2nd that, maar goed, ik laat mijn lol voor het programma niet versjtieren door een presentator. Het is de samenwerking met de regisseur die het hem doet, en wellicht weet die EZ tot ongekende hoogten te brengen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_66224370
Maar even afwachten wat het gaat worden, maar in ieder geval mooi dat er weer een nieuw seizoen komt.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 19 februari 2009 @ 08:42:05 #72
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_66225056
Ik vind het wel een toffe keuze! Ga in September zéker weer kijken! Ik vind Eddy altijd wel cool, ik denk dat hij ook best serieus kan zijn en een beetje humor kan ook geen kwaad...
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 08:50:58 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_66225217
Nou het zal mij benieuwen, ik ben niet echt een fan van Eddy Zoey eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:26:39 #74
211083 Angelof9
I must go first
pi_66226051
Ik ben ook geen fan. Maar ik moet toegeven, toen ik Art Rooijakkers voor het eerst zag in Peking Express, dacht ik ook "wat een lulletje", maar uiteindelijk vond ik hem eigenlijk nog leuker dan EPH (voor PE dan). Dus misschien word ik door EZ ook nog verrast?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_66226296
Ik dacht eerst he gadver, maar volgens mij kan hij ook best een wat 'serieuzere' kant laten zien en ik zie het hem eigenlijk ook wel doen!
Ik denk trouwens ook dat EPH niet had gewild dat het programma had gestopt, ben benieuwd!
Wie is daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')