Welnee, Geert was er toch nog? Sharon zou zowiezo de finale niet gehaald hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze deed het juist wel goed. Had HiuKwan niet de eet-immuniteit gewonnen dan was zij weggestemd en had Sharon in de finale gestaan. Had ze daar één van de twee proeven gewonnen dan was zij de winnares geweest.
idd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:07 schreef Susi het volgende:
Schitterende beelden zo op het einde van Ernst Paul Hasselbach
Douwe bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 december 2008 18:38 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke finale gezien in de finale. Die twee hebben een groot bord voor den kop.
Jammer dat we de oud-deelnemers niet aan het woord kregen.
Had de mening van Björn of anderen wel willen horen
Zekerquote:
Dat ie met die machette ging lopen zwaaien!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:11 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vond Frans vorig jaar ook wel een koning (die ex-commando ofzo) Dat ie op gegeven moment door Ernst Paul van dat ene rotseiland werd gehaald omdat ie para was geworden tegen 2 andere meiden bij hem op dat eilandje
Een nieuw seizoen dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Tabloid het volgende:
In België zoeken ze nieuwe kandidaten voor dit jaar.
Naar mijn idee niet echt een goede vervanger voor hem, maar volgens mij bestaat er dan ook geen goede vervanger voor hem. Zijn kwaliteit zal niemand kunnen evenaren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef Angelof9 het volgende:
Eddy Zoëy vervangt overleden Hasselbach
Uitgegeven: 18 februari 2009 16:32
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 16:37
HILVERSUM - Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. De BNN-oudgediende, die onlangs is aangetrokken door RTL, vervangt de vorig jaar overleden Ernst-Paul Hasselbach.
Dit maakte programmadirecteur Remko van Westerloo van RTL5 woensdag bekend.
Hasselbach overleed op 11 oktober 2008 door een auto-ongeluk in Noorwegen. Hij presenteerde Expeditie Robinson tien seizoenen lang.
Volgens Van Westerloo heeft RTL lang geworsteld met de vraag of en hoe het tv-station verder moest met de realityserie waarin zestien mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland.
Eerder was al bekend dat Zoëy voor RTL5 de datingshow Take Me Out gaat presenteren. Voor BNN presenteerde Zoëy de laatste jaren Nu We Er Toch Zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |