Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
Na jaren alle Guitar Hero's te hebben gespeeld is er voor mij toch echt een nieuwe koning. RB2 speelt strakker, is gelikter, heeft de betere songs, de betere support en de betere hardware.
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb mijn Les Paul voor de PS3 zojuist verkocht.![]()
Heel veel plezier ermee, meneer "Lurker", en laat hier eens weten hoe je over een tijdje speelt!
Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hoewel ik overigens nog wel eens GH: WT wil kopen. Helaas voldoet het drumstel van RB niet (er mist één noot) maar eerlijk gezegd kan het drummen me toch niet erg interesseren. Leuk om een keer te doen, hoor! Maar niet echt iets waar ik veel tijd in wil investeren.
Oh, dat wist ik niet! Thanx, dan koop ik GH:WT gewoon nog een keer als hij wat lager geprijsd is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja ik koop RB2 ook als die los verkrijgbaar is als game..
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal met je spel uithaalt.quote:
Same here, hard carriere uitgespeeld,quote:Op zondag 28 december 2008 08:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal met je spel uithaalt.
kapotte instrumenten, lege batterijen....
mijn instumentengeschiedenis tot hiertoe:
redelijk wat quitplay spelen
carreer volledig op medium gespeeld.
Deel carreer op Hard gespeeld.
paar avondjes met 3 vrienden op 3 instrumenten en de micro gespeeld
aantal keertjes online gespeeld...
enz.
Alles werkt nog perfect en met de eerste batterijtjes
misschien moet je die dingen een normaal gebruiken.
weet er misschien iemand wat de cheat "extra line G tones" doet?
En wat die 2 extra in- of uitgangen naast de paarse mini-jack van het voetpedaal bij het drumsetje.
1 aansluiting is voor de midi-usb kabel, om de gevoeligheid aan te passen van je pads en cymbals.quote:Op zondag 28 december 2008 08:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
weet er misschien iemand wat de cheat "extra line G tones" doet?
En wat die 2 extra in- of uitgangen naast de paarse mini-jack van het voetpedaal bij het drumsetje.
Voor de X360 is hij al uit.quote:Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef jslavenburg het volgende:
Wanneer komt RB2 uit in Europa?
Edit:
Aah, 22 januari
Ja, alleen de losse game (wat wat mij betreft ook al gewoon genoeg is). Of is het pakket ook al uit?quote:
In Europa alleen de losse game, in Amerika het hele pakket. De PS3-versie volgt in Europa in januari, waarschijnlijk ook alleen het spel nog.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ja, alleen de losse game (wat wat mij betreft ook al gewoon genoeg is). Of is het pakket ook al uit?
ik zie op marktplaats en kapaza.be wel eens een drumsetje alleen voorbij komen van mensen die het drummen maar niks vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand hier een idee wanneer de losse drums in de winkels komen te liggen? Heb enorm veel zin in GH:WT maar geen zin om er weer een gitaar bij te hebben
Bij bol.com kan je hem met 2 gitaren krijgen voor 68e. (wel ff een kortingscode googlenquote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Fsmxi het volgende:
GH3: Legends of Rock is nog op menig webshop te krijgen, per ding op goedkoopste:
Zonder gitaar, importeren: Play.com
Zonder gitaar, binnenlands: Topgames.nl
Met gitaar, binnenlands het goedkoopst: BartSmit.com Hier heb ik hem zelf vandaan, zeer tevreden over service. Ik had hem de dag na bestelling binnen.
hm vreemd voor de X360 wel... heb zelf de PS3quote:Op zondag 28 december 2008 18:46 schreef Fsmxi het volgende:
GH3: Legends of Rock is nog op menig webshop te krijgen, per ding op goedkoopste:
Zonder gitaar, importeren: Play.com
Zonder gitaar, binnenlands: Topgames.nl
Met gitaar, binnenlands het goedkoopst: BartSmit.com Hier heb ik hem zelf vandaan, zeer tevreden over service. Ik had hem de dag na bestelling binnen.
vreemd... dan maar marktplaats in de gaten houdenquote:Guitar Hero III: Legends Of Rock (Solus)
Customer rating on Guitar Hero III: Legends Of Rock (Solus): 5 out of 5 stars ( 4 customer ratings )
Coming soon
Heb je wel eerst op Easy gespeeld? Je moet het gewoon langzaam opbouwen, dat heb echt gigantisch. De trainingen volgen heeft mij ook geholpenquote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef Jesse_ het volgende:
damn ik word al gek van medium, haal elke fucking keer rood en geel door elkaar
Goed punt ja, zelf niet zo aan gedacht. Zal later even lijstje voor andere versies erbij zetten (Of iemand anders doet dit?)quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
hm vreemd voor de X360 wel... heb zelf de PS3
vanavond nog maar eens goed zoeken
play.com meldt dit:
[..]
vreemd... dan maar marktplaats in de gaten houden
Ja, easy heb ik alles op 5 sterren staanquote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je wel eerst op Easy gespeeld? Je moet het gewoon langzaam opbouwen, dat heb echt gigantisch. De trainingen volgen heeft mij ook geholpen
nee niet alles natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Liefste. het volgende:
Wat een kleine leugenaars [ afbeelding ].
Maar is alles downloadbaar, of alleen bepaalde ondersteunde liedjessss?
Hij lag vorige week nieuw bij Bart Smit, hier in Antwerpen, voor 55 euro nieuw met gitaar uiteraard.quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
hm vreemd voor de X360 wel... heb zelf de PS3
vanavond nog maar eens goed zoeken
play.com meldt dit:
[..]
vreemd... dan maar marktplaats in de gaten houden
Zelfs voor de microfoon heb je een wiimote nodig.quote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef Litso het volgende:
Even een domme vraag. Heb je voor het drumstel op de Wii nou ook een Wiimote nodig? Ja zeker? De mic dan niet lijkt me, maar dat zijn toch 3 wiimotes die je nodig hebt voor een volle band dan.
Inderdaad! Die zit er niet in. Volgens mij zeiden ze toen nog bij de presentatie dat je zo je MP3 speler kon gaan koppelen aan de console en je favoriete muziek spelenquote:Op maandag 29 december 2008 02:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Waar blijft het 'geheime wapen' van Guitar Hero: World Tour? De midi importeer functie is er nog steeds niet, erg jammer.
Nee dat was Lips toch?quote:Op maandag 29 december 2008 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad! Die zit er niet in. Volgens mij zeiden ze toen nog bij de presentatie dat je zo je MP3 speler kon gaan koppelen aan de console en je favoriete muziek spelen
quote:
Ik heb tot nu toe 4 dagen gespeeld, meer niet. want alles gaat steeds kapot of batterij is leeg. ik gooi er niet mee en ik doe ook geen rare dingen dermee. hoe kan het dan aan mij liggen? Ik ga juist heel goed met hardware om maar dit is gewoon een piece of crapquote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat lijkt me toch echt aan jou liggen, zoals meerdere mensen hier ook al aangeven zijn dat soort problemen erg vreemd.
De microfoon is geloof ik al los verkrijgbaar. Ik dacht ook dat Logitech ook een microfoon heeft uitgebracht die je kunt gebruiken in Guitar Heroquote:Op maandag 29 december 2008 21:05 schreef jslavenburg het volgende:
En hoe geld dat voor de mic? Komt die los uit of kan je je PS3 bluetooth HS gebruiken van Warhawk
Is deze compatible met de PS3?quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Dark_Prince het volgende:
Klopt, die had ik ook besteld en die werkt perfect met gh en rb, maar omdat ik de hele set van wt heb gekocht heb ik nu 2 mic's. Dus als je hem nog zoekt jslavenburg, ik heb er 1 over
Als er XBOX 360 achter staat, hoe weet je dan dat hij met de PS3 compatible is, zelf getest?quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Dark_Prince het volgende:
jup, het is dus de Logitech, Vantage Microphone (USB) Xbox 360
Gewoon snel achter elkaar blijven aanslaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef mrPanerai het volgende:
hoe hou je trouwens een noot aangeslagen op het drumstel?
Software was al geinstalleerd > kabel erin > spel aan > muziek studio > programma aan > kan niks kiezen alleen creative of microsoft shit > test doet niks.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef Nemmii het volgende:
Hoezo werkt het niet?
Zit met je drumstel in music studio , probeer dan in het programma 1 van de mogelijkheden te kiezen en dan druk je op test. Bij mij gaan dan alle noten tegelijk aangeslagen..@ music studio.
Ik vind de service prima. Nieuwe cymbal gekregen en binnenkort nieuwe gitaar en ik heb die kabel die perfect werkt.
Ik had hetzelfde probleem. maar de volgende oplossing werkte voor mij, dus misschien ook voor jou (het gaat weliswaar niet over de drumtuner, maar het idee is hetzelfde):quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Software was al geinstalleerd > kabel erin > spel aan > muziek studio > programma aan > kan niks kiezen alleen creative of microsoft shit > test doet niks.
van alles geprobeerd, drumstel uit, aan, andere usb poort. niks![]()
quote:I found the solution of the problem.
It is again (i.e as many people) due to Logitech drivers and particularely the one that is automatically installed with usb audio devices like the Pocket POD. Its name is LVUSBSTA.SYS.
The problem will be solved if you follow this procedure:
1 - Go in the register of windows using "regedit"
2 - Then go into the following key:
HKEY LOCAL MACHINE /SYSTEM /CurrentControlset /Control /Class /
{6BDD1FC6-810F-11DO-BEC7-08002BE2092F}
3 - Click on this key and delete the "LowerFilters" item.
4 - Then go to the folllowing key;
HKEY LOCAL MACHINE /SYSTEM /CurrentControlset /Control /Class /
{6BDD1FC5-810F-11DO-BEC7-08002BE2092F}
5 - Click on this key and delete the "UpperFilters" item.
6 - Move back to the root of HKEY LOCAL /MACHINE /SYSTEM /CurrentControlset /Control /Class /
7 - Launch a search (i.e Ctrl F with the option to search in "Data") and type "LVUSBSTA". For any place found (only in the "Control / Class" area), just delete the "LowerFilters" item (it is the item that contain the value LVUSBSTA found).
Then when you plug your Pocket POD the MIDI ports will be now created in Windows. And when launching VYZEX the MIDI ports will be either automatically detected (or you select it manually). Everything will be working.
I hope this solution will solve the problem of others who may face the same problem. Do not hestitate to ask me questions if there are some ambiguities in my explanations and/or procedure.
Kind regards,
Fabrice
Werkt ook nog, hartelijk bedankt man.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:13 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem. maar de volgende oplossing werkte voor mij, dus misschien ook voor jou (het gaat weliswaar niet over de drumtuner, maar het idee is hetzelfde):
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Werkt ook nog, hartelijk bedankt man.
Morgen gaat die kapotquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb nu sinds 2 dagen Guitar Hero World Tour hele band pack. Echt enorm vet
wacht maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Want? Nog nergens last van hoor.
Jouw opmerking is gebaseerd op niksquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat jij er niet mee om kan gaan betekend niet dat het bij iedereen kapot gaat
Als ik dit topic door lees ben jij de enige met zulke problemen en vraagt iedereen af wat je ermee gedaan hebt. Dat is bewijs genoeg lijkt mij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jouw opmerking is gebaseerd op niksjij hebt geen bewijs. Bij mij deed die het ook 2 dagen prima
en ik vond dat mensen die een kapotte drumstel hadden ook 'lomp'. Maar dat ligt zeker niet aan de gebruiker. 3e dag ging die bij mij kapot iig.
Het kan gewoon goed mogelijk zijn dat jij een goede hebt hoorMijn eerste drumstel had allemaal schuine stickers en was heel scheef afgewerkt
Domste reactie ooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als ik dit topic door lees ben jij de enige met zulke problemen en vraagt iedereen af wat je ermee gedaan hebt. Dat is bewijs genoeg lijkt mij.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef RoW_0 het volgende:
ik huil juist nietik heb weer een nieuwe die wel lekker werkt (nouja tot nu toe) jij bent degene die voor mij jankt.
Ok, jij blij johquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef RoW_0 het volgende:
ik huil juist nietik heb weer een nieuwe die wel lekker werkt (nouja tot nu toe) jij bent degene die voor mij jankt.
Vraag me eigenlijk af of nummers in Rock Band en Guitar Hero hetzelfde in elkaar zitten. In RB2 vind ik hem niet vreselijk moeilijk in elk geval.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:23 schreef Fsmxi het volgende:
En ligt het aan mij of is B.Y.O.B. op expert gewoon een van de moeilijkste nummers op gitaar, expert.
Ik ook.quote:
Verkeerd forum idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ah, je kwam er ook achter dat dit de slowchat niet was?Beetje snel editen.
Tsssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ah, je kwam er ook achter dat dit de slowchat niet was?Beetje snel editen.
Veel plezier bij de kapper
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 06:18 schreef Mystikvm het volgende:
In RB2 zit een nummer dat ik zelfs niet op Hard uit kan spelen.....Echt zoveel moeilijker dan de andere nummers in de game.
Drummen is trouwens best te doen, ben al een eind onderweg op Hard in RB2.
die topic gaat morgen kapotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een mooi nieuw topic klaar staan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
die topic gaat morgen kapotDie topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |