Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
Na jaren alle Guitar Hero's te hebben gespeeld is er voor mij toch echt een nieuwe koning. RB2 speelt strakker, is gelikter, heeft de betere songs, de betere support en de betere hardware.
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb mijn Les Paul voor de PS3 zojuist verkocht.![]()
Heel veel plezier ermee, meneer "Lurker", en laat hier eens weten hoe je over een tijdje speelt!
Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hoewel ik overigens nog wel eens GH: WT wil kopen. Helaas voldoet het drumstel van RB niet (er mist één noot) maar eerlijk gezegd kan het drummen me toch niet erg interesseren. Leuk om een keer te doen, hoor! Maar niet echt iets waar ik veel tijd in wil investeren.
Oh, dat wist ik niet! Thanx, dan koop ik GH:WT gewoon nog een keer als hij wat lager geprijsd is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja ik koop RB2 ook als die los verkrijgbaar is als game..
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal met je spel uithaalt.quote:
Same here, hard carriere uitgespeeld,quote:Op zondag 28 december 2008 08:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal met je spel uithaalt.
kapotte instrumenten, lege batterijen....
mijn instumentengeschiedenis tot hiertoe:
redelijk wat quitplay spelen
carreer volledig op medium gespeeld.
Deel carreer op Hard gespeeld.
paar avondjes met 3 vrienden op 3 instrumenten en de micro gespeeld
aantal keertjes online gespeeld...
enz.
Alles werkt nog perfect en met de eerste batterijtjes
misschien moet je die dingen een normaal gebruiken.
weet er misschien iemand wat de cheat "extra line G tones" doet?
En wat die 2 extra in- of uitgangen naast de paarse mini-jack van het voetpedaal bij het drumsetje.
1 aansluiting is voor de midi-usb kabel, om de gevoeligheid aan te passen van je pads en cymbals.quote:Op zondag 28 december 2008 08:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
weet er misschien iemand wat de cheat "extra line G tones" doet?
En wat die 2 extra in- of uitgangen naast de paarse mini-jack van het voetpedaal bij het drumsetje.
Voor de X360 is hij al uit.quote:Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef jslavenburg het volgende:
Wanneer komt RB2 uit in Europa?
Edit:
Aah, 22 januari
Ja, alleen de losse game (wat wat mij betreft ook al gewoon genoeg is). Of is het pakket ook al uit?quote:
In Europa alleen de losse game, in Amerika het hele pakket. De PS3-versie volgt in Europa in januari, waarschijnlijk ook alleen het spel nog.quote:Op zondag 28 december 2008 17:09 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ja, alleen de losse game (wat wat mij betreft ook al gewoon genoeg is). Of is het pakket ook al uit?
ik zie op marktplaats en kapaza.be wel eens een drumsetje alleen voorbij komen van mensen die het drummen maar niks vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand hier een idee wanneer de losse drums in de winkels komen te liggen? Heb enorm veel zin in GH:WT maar geen zin om er weer een gitaar bij te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |