abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64411889
Ik heb het complete Rock Band 2 pakket ook maar gekocht.

Na jaren alle Guitar Hero's te hebben gespeeld is er voor mij toch echt een nieuwe koning. RB2 speelt strakker, is gelikter, heeft de betere songs, de betere support en de betere hardware. Bovendien is Rock Band leuker om met anderen te spelen dan GHWT.

Guitar Hero is nog steeds heel gaaf, maar Rock Band heeft op alle fronten nét dat beetje extra. Ik had eerder aan deze game moeten beginnen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:24:37 #202
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64412087
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
Na jaren alle Guitar Hero's te hebben gespeeld is er voor mij toch echt een nieuwe koning. RB2 speelt strakker, is gelikter, heeft de betere songs, de betere support en de betere hardware.
Helemaal mee eens.

Hoewel ik overigens nog wel eens GH: WT wil kopen. Helaas voldoet het drumstel van RB niet (er mist één noot) maar eerlijk gezegd kan het drummen me toch niet erg interesseren. Leuk om een keer te doen, hoor! Maar niet echt iets waar ik veel tijd in wil investeren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64413272
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb mijn Les Paul voor de PS3 zojuist verkocht.

Heel veel plezier ermee, meneer "Lurker", en laat hier eens weten hoe je over een tijdje speelt!
Heb je het tegen mij?
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:25:09 #204
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_64413949
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Hoewel ik overigens nog wel eens GH: WT wil kopen. Helaas voldoet het drumstel van RB niet (er mist één noot) maar eerlijk gezegd kan het drummen me toch niet erg interesseren. Leuk om een keer te doen, hoor! Maar niet echt iets waar ik veel tijd in wil investeren.
Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.

En ook ik moet Mystikvm gelijk geven. Het ziet er een stuk gelikter uit, de menu's zijn overzichtelijker, de effecten tijdens het spelen zijn ook veel beter dan in WT.
In WT is het spelen met een full band vindt ik slecht uitgewerkt met het oog op star power activeren, het is een stuk makkelijker in RB.
En dan krijg je natuurlijk nog de nummers, de tracklist van RB2 is zoveel beter dan WT en dan krijg je nog alle DLC wat al haast aan de 400 nummers zit.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:31:32 #205
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64414132
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Je kan gewoon met het RB drumstel drummen op GH:WT, het spel past zich gewoon aan naar 4 pads.
Oh, dat wist ik niet! Thanx, dan koop ik GH:WT gewoon nog een keer als hij wat lager geprijsd is.

Overigens zijn het vooral de graphics en de stijl van de game waar ik me sinds het derde deel van Guitar Hero aan gaan storen ben. Dan is Rock Band een stuk beter inderdaad. Clean, scherp en gelikt. Zonder zichzelf te serieus te nemen overigens, maar in elk geval meer dan Guitar Hero.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64414164
Ja ik koop RB2 ook als die los verkrijgbaar is als game..
pi_64416717
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja ik koop RB2 ook als die los verkrijgbaar is als game..
  zondag 28 december 2008 @ 00:44:13 #208
105263 Litso
Interlectueel.
pi_64418110
Even een domme vraag. Heb je voor het drumstel op de Wii nou ook een Wiimote nodig? Ja zeker? De mic dan niet lijkt me, maar dat zijn toch 3 wiimotes die je nodig hebt voor een volle band dan.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_64419750
4 Heb je nodig, ik weet niet of je de mic ook met een classic controller ofz kan besturen. Mischien wel.
pi_64420622
batterij weer leeg na een half uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')