quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
Als ik dit topic door lees ben jij de enige met zulke problemen en vraagt iedereen af wat je ermee gedaan hebt. Dat is bewijs genoeg lijkt mij.
Domste reactie ooit

- een bladzijde terug deed mijn kabel niet, ik moet 3 dingen verwijderen bij mijn windows register omdat ik logitech hardware heb. ofterwel RedOctane kan geen software maken.
Sluuz schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 16:56:
[...]
Zoals je kan zien lost dat zijn probleem niet op. De kabels die het drumstel met de cymbals verbinden zijn kapot (het plugje is eraf). Misschien dat je zelf zo'n plugje erop kunt zetten (standaard jack plug met 1 ring). Anders wordt het denk ik RMA claim indienen (wat BM zegt dus), maar dat ze een nieuw drumstel opsturen en dus niet de cymbals.
Wouterhelm
Speel sinds een paar dagen GHWT op de PS3 met twee gitaren. Een oude van GH3 en de nieuwe. Maar de nieuwe gitaar heeft de hele tijd valse noten, vooral bij de lange noten hoor je dat goed. De oude GH3 gitaar heeft hier geen last van.
Doe ik iets verkeerd? Zit ik er gewoon naast?
Jagermeister
2 de kerstdag is mijn drumstel er ook mee gekapt na een aantal uren bruut geweld. Hij valt telkens compleet uit. Eerst had ik alleen een dode rode pad, maar die heb ik toen gefixed door een draadje vast te solderen. Ook dit lijk nu op een los draadje of contactje. Ben je lekker aan het drummen, valt je drumstel uit. Opnieuw connecten lukt dan wel, maar na een paar seconden valt ie gewoon weer uit. Batterijen al vernieuwd, maar dat hielp niets.
Ik heb geen zin om dat drumstel terug te gaan sturen. Wordt binnenkort dus weer solderen o.i.d.
Exar
Hee, ik ben dus niet de enige waarbij het drumstel zomaar uitvalt?
Het vreemde is, dat ie het na een tijdje uit staan wel weer een tijdje doet... het lijkt er dus op dat ie te warm wordt ofzo... of zou er iets vastlopen in de interne software van de kit?
CMG
Iemand met een defecte gitaar al een vervanging gehad? Ben al vanaf de release dag met RedOctane bezig
Sluuz
Dat van die batterijen is inderdaad niet normaal. Heb het spel vanaf lauch en speel elke dag wel een paar nummers en doe nu nog steeds met de meegeleverde batterijen. Doe er verder niets geks mee.
Pilske
Weet iemand eigenlijk wanneer de guitar hero world tour gitaren los te koop zullen zijn? Ik heb namelijk 'n Gibson (vanuit 'n PS3 GH3 pakket) die nogal leip doet (stumbar hangt regelmatig vast). Maar nergens op internet (ook niet in de redoctane winkel) is de gh:wt gitaar los te krijgen en om nou 'n 2e gitaar+spel pakket te kopen gaat me iets te ver.
en dit is maar 10 seconde kopieer werk.
Wow, wat ben ik de enige zeg.
[ Bericht 71% gewijzigd door RoW_0 op 01-01-2009 21:34:53 ]