Jij hebt duidelijk nog nooit gericht gezochtquote:
Ik dacht dat het over het Fok!Forum ging.quote:Internet's kanker
Gaat het ook. Hier staat immers ook niet veel zinnigs op.quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over het Fok!Forum ging.
Laat me raden: google search strings voor open directory's met muziekinhoud?quote:Op maandag 1 december 2008 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd. Mocht ik niet helder zijn.
Irritant inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef snorfiets het volgende:
zo irritant al zoek je een review en de 1e zoveel hits gaan over 'schrijf als eerste een review'
penissen
quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef BdR het volgende:
Zeer herkenbaar, bijv. zoeken op "playstation kula world review" levert o.a. deze zeer nuttige pagina's:
cheatmasters
games-db
consoles.gwn.com
.. waardeloos
quote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef snorfiets het volgende:
zo irritant al zoek je een review en de 1e zoveel hits gaan over 'schrijf als eerste een review'
penissen
weet ik ook welquote:
Ciao shopping.quote:Op maandag 1 december 2008 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
D'r was toch ook zo'n tool waarmee je bepaalde zoekresultaten kon filteren ofzo? Zodat je bijvoorbeeld nooit meer de bagger van kelkoo en ciao tegenkomt?
Ik heb er niet van gehoord, maar het enige wat er dan gebeurd is dat er "-(sitenaam)" achter je zoekopdracht gezet wordt.quote:Op maandag 1 december 2008 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
D'r was toch ook zo'n tool waarmee je bepaalde zoekresultaten kon filteren ofzo? Zodat je bijvoorbeeld nooit meer de bagger van kelkoo en ciao tegenkomt?
je doet er anders zelf aan mee! Ik ging dus ook zoeken op "playstation kula world review" krijg ik als eerste hit dit topicquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef BdR het volgende:
Zeer herkenbaar, bijv. zoeken op "playstation kula world review" levert o.a. deze zeer nuttige pagina's:
cheatmasters
games-db
consoles.gwn.com
.. waardeloos
Zoek dan ook geen obscure films/game/muziek.quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Roi het volgende:
Een gruwelijk irritant fenoneem, je zoekt iets (review, informatie) over een bepaalde (obscure) film/game/album..
Tekortkoming van de zoekmachines als je het mij vraagt.quote:Op maandag 1 december 2008 22:48 schreef snorfiets het volgende:
penissen
Ja daar is zo'n zo'n zoekmachine niet voor bedoeld. Je moet zoeken naar dingen die je op elke bekende site al kan vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoek dan ook geen obscure films/game/muziek.
troebel als de zee in ochtendschemer.quote:Op maandag 1 december 2008 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd. Mocht ik niet helder zijn.
Wait what?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef sinepedraap het volgende:
Vooral als je een nieuwe aflevering van South Park of Family Guy zoekt !
Terechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |