quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben het trouwens wel eens met Gupje.
Dat is heul makkelijk om te spelen, dat vergeet je niet zo snel hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het na 3 dagen helemaal gehad met dat nummer.
Hoop dat ik vergeten ben hoe je 'm speelt.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is heul makkelijk om te spelen, dat vergeet je niet zo snel hoor.
Ik pak net de tabs erbij en ik kan hem nu ook al spelen.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik pak net de tabs erbij en ik kan hem nu ook al spelen.
Hoe baas.
Dan ga ik maar weer verder met wish you were here.quote:
Koop die danquote:Op maandag 1 december 2008 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb gister een beetje van de solo in Stairway to heaven geleerd.
Maar ik heb er verder geen kanker aan. Want bends maken met een acoustische verkracht je vingers, plus het is bijna onhaalbaar.En ik kom fretten te kort, een uitkeping zou ook geen overbodige luxe zijn.
Ik wil electrisch.
Ik speel geen gitaar hoor, dus ik vind ik het heel goed van mezelf.quote:
En dan wel een Les Paul Custom Ebony.quote:
Kennelijk wel.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar hoor, dus ik vind ik het heel goed van mezelf.
Hihi, ebony.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan wel een Les Paul Custom Ebony.
bejaarden die seks hebben met dierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef gers het volgende:
[..]
bejaarden die seks hebben met dierenOf dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die zijn ook gaaf inderdaad.quote:
speelt jouw vader gitaarquote:Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit huis bevat gemiddeld zo'n 5 gitaren (2 gibsons, 2 fenders).![]()
Verkapte mijn-vader-speelt-gitaar post
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.quote:Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit huis bevat gemiddeld zo'n 5 gitaren (2 gibsons, 2 fenders).![]()
Verkapte mijn-vader-speelt-gitaar post
verkapt ik pats dat ik 5 gitaren heb -postquote:Op maandag 1 december 2008 18:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal van mij.
Ik ben zijn dochter.quote:Op maandag 1 december 2008 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.
Gitaren die duurder zijn dan 80 D&G broeken bij elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
verkapt ik pats dat ik 5 gitaren heb -post
Datzelfde geld voor piaono.quote:Op maandag 1 december 2008 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.
Die Ibanez?quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een gitaarik verwaarloos m alleen.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef gers het volgende:
[..]
bejaarden die seks hebben met dierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, jongens...quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, lemonparty, goatse, 2girls1cup.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een gitaarik verwaarloos m alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |