Lach maar.quote:
Tof lied.quote:Op maandag 1 december 2008 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
* DutchErrorist pakt z'n trouwe plastic gitaar en begint Paranoid op expert mode te spelen
quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan het begin melodietje van Seven Nations Army op een echt gitaar spelen, hoe koel maakt mij dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Snert.quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of ik nou misselijk ben of niet, als ik dat eet ga ik kotsengatverdamme wat smerig.
HELPquote:Op maandag 1 december 2008 17:48 schreef Zotheid het volgende:
* Zotheid gaat verder op zijn gitaar met the Beatles
Oewwwwwwhhh i nieeeeeeeet jor laaaaaf beeb!!!!!!!!!!!!!!
HELLLEEEEEP!quote:Op maandag 1 december 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HELP
I NEED SOMEBODY
HELP
NOT JUST ANYBODY
We waren eerst heel cool.quote:Op maandag 1 december 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, MILEY. WAAROM VAN DIE KLEUTER?![]()
![]()
![]()
En dat nummer uit die link!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie voor band?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Gupje het volgende:
* Gupje Beatboxt mee op Love me or hate me van Lil Wayne
Maar ik heb het speciaal voor jou gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of ik nou misselijk ben of niet, als ik dat eet ga ik kotsengatverdamme wat smerig.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Gupje het volgende:
* Gupje Beatboxt mee op Love me or hate me van Lil Wayne
Leuk maar simpel. Doen jullie ook nog muziek waar wat pit in zit?quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
We waren eerst heel cool.
Gelukkig gaan we ook nog the pretender van foo fighters en nobody's wife van anouk doen.
Ies lekker hoorrrquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Twist and shout
Eleanour Rigby
Help!
Yesterday
I am the Walrus
Penny Lane
Strawberry fields for ever
THE BEATLES!
Ik wil eigenlijk in een punkbandje, maar die vind ik niet zo 1 2 3.quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk maar simpel. Doen jullie ook nog muziek waar wat pit in zit?![]()
Nou zeg ik niet dat The Pretender een saai nummer is maar met 4 accoorden red je het al.![]()
Een beetje echt gitaar raggen dus.
Dat nummer kon ik na 1 maand.quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan het begin melodietje van Seven Nations Army op een echt gitaar spelen, hoe koel maakt mij dat![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het 1e nummer dat ik kon spelen was hey there delilah.
Dat is 1 van de weinige nummers die ik wél kan op de gitaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het 1e nummer dat ik kon spelen was hey there delilah.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige nummers die ik wél kan op de gitaar.
Ik had het na 3 dagen helemaal gehad met dat nummer.quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Leuk om te gitaren, als je het net kan tenminste.
Ik kan hem nu ook niet meer.quote:Op maandag 1 december 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het na 3 dagen helemaal gehad met dat nummer.
Hoop dat ik vergeten ben hoe je 'm speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |