Die zijn ook gaaf inderdaad.quote:
speelt jouw vader gitaarquote:Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit huis bevat gemiddeld zo'n 5 gitaren (2 gibsons, 2 fenders).![]()
Verkapte mijn-vader-speelt-gitaar post
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.quote:Op maandag 1 december 2008 18:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit huis bevat gemiddeld zo'n 5 gitaren (2 gibsons, 2 fenders).![]()
Verkapte mijn-vader-speelt-gitaar post
verkapt ik pats dat ik 5 gitaren heb -postquote:Op maandag 1 december 2008 18:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal van mij.
Ik ben zijn dochter.quote:Op maandag 1 december 2008 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.
Gitaren die duurder zijn dan 80 D&G broeken bij elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
verkapt ik pats dat ik 5 gitaren heb -post
Datzelfde geld voor piaono.quote:Op maandag 1 december 2008 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vaders die gitaar spelen zijn cool. Dan kunnen ze het hun zoon leren.
Die Ibanez?quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een gitaarik verwaarloos m alleen.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef gers het volgende:
[..]
bejaarden die seks hebben met dierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, jongens...quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, lemonparty, goatse, 2girls1cup.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een gitaarik verwaarloos m alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |