Goeie vraag Erik.quote:Op maandag 1 december 2008 12:19 schreef Erik het volgende:
Gooi ik de vorige onbewust dicht![]()
De banaanvraag: Hoe eten jullie een banaan het liefst?
Oja, je kunt natuurlijk ook je aanvraag voor een ban doen
Bij mij kloppen ze meestal wel. Misschien dat ik nog een extra koekje neem ofzo, maar veel wijken ze niet af in de praktijk. Bij jou toch ook niet eigenlijk? Volgens mij eet jij meestal:quote:Op maandag 1 december 2008 12:24 schreef conleche het volgende:
Mijn banaan drink ik het liefst bevroren in een smoothie.
Ik doe geen lijstjes meer van de komende dag, het pakt toch altijd anders uit, dus ik doe 'm gewoon van de dag ervoor.
Ja vaak wel, maar ik weet pas aan het eind van de dag meestal wat m'n avondeten wordt, omdat ik dat nog moet halen en soms neem ik die nootjes niet en soms 2x zoveel en soms is de wodka op en soms eet ik gen crackers maar soep. Nou ja dat dus.quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze meestal wel. Misschien dat ik nog een extra koekje neem ofzo, maar veel wijken ze niet af in de praktijk. Bij jou toch ook niet eigenlijk? Volgens mij eet jij meestal:
2- 4 crackers met filet of eiersalade
nootjes
wodka
groente + stukje (mager) vlees + toetje zoals ijsje
Niet, ik ben er verschrikkelijk allergisch voor.quote:Op maandag 1 december 2008 12:19 schreef Erik het volgende:
De banaanvraag: Hoe eten jullie een banaan het liefst?
Inderdaad, Oilily, what is she thinking?quote:Op maandag 1 december 2008 12:41 schreef Greys het volgende:
Erik, sorry dat ik je zo liet schrikken met het Oilily servies.
Het servies liet mij ook schrikken. Qua uiterlijk en qua prijs
Oh en om antwoord te geven op de vraag van de dag.
Ik eet mijn banaan het liefst eh... op de parkeerplaats van IKEA.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb net het cadeautje voor m'n vriend geregeld (die is komende donderdag jarig). Omdat 'ie zo belachelijk overwerkt is, gaan we eerst lekker uit eten en daarna (als verrassing) naar zo'n thermen/wellnesscentre hier in de buurt. Luxe hotelkamer, flesje champagne, rozenblaadjes op het bed en dan 's ochtends een lekkere massage. Hmmm.
Stiekem natuurlijk ook een beetje een cadeau voor mezelf.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:04 schreef Anneque het volgende:
lijkt me wel handig. Of iig eerst alles IN/UIT op een rijtje zetten, als je dan duidelijk hebt wat je per maand overhoudt om uit te geven kun je het kasboek daarop baseren. Dan heb je ook een referentiekader enzo.
Ow okayquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat er in komt, is iedere maand verschillend, dus dat is sws een omzekere factor. Ik ben al heel blij als ik in de gaten heb waar al dat geld toch blijft
Sanadome?quote:Op maandag 1 december 2008 12:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb net het cadeautje voor m'n vriend geregeld (die is komende donderdag jarig). Omdat 'ie zo belachelijk overwerkt is, gaan we eerst lekker uit eten en daarna (als verrassing) naar zo'n thermen/wellnesscentre hier in de buurt. Luxe hotelkamer, flesje champagne, rozenblaadjes op het bed en dan 's ochtends een lekkere massage. Hmmm.
Stiekem natuurlijk ook een beetje een cadeau voor mezelf.
Wat goed! Mij lijkt dat ook wel een heel goed idee (al heel lang ook) maar ik ben nog te beroerd om mijn eigen post netjes af te handelen. Uiteindelijk ligt het zolang dat mijn wederhelft er niet meer tegen kan, en het netjes in een map stopt voor mequote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef conleche het volgende:
O ja. Ik ga vanaf vandaag een kasboek bijhouden. (op de computer weliswaar) Zal ik daar ook mijn vaste lasten in opnemen? Ik doe alleen m'n eigen uitgaven, als meneer C. boodschappen doet dan tel ik dat niet mee.
Kijk eens in de garage, behalve de kachel heeft meneer C misschien nog wel meer leuke dingen opgeslagenquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat er in komt, is iedere maand verschillend, dus dat is sws een omzekere factor. Ik ben al heel blij als ik in de gaten heb waar al dat geld toch blijft
Schrik niet, maar ik ben begonnen in februari 2007!quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Anneque het volgende:ik zie nu dat conleche vroeger net zo veel woog als ik nu.. hoelang is dat geleden C?
Dat zeker!! Er staat een hometrainer, een crosstrainer, een sjoelbakquote:Op maandag 1 december 2008 13:20 schreef Erik het volgende:
[..]
Kijk eens in de garage, behalve de kachel heeft meneer C misschien nog wel meer leuke dingen opgeslagen
dat vond ik er zo steriel uitzienquote:
Ik ben er ook een keer naar de thermen geweest en vond het erg lekker! Ach, ik betwijfel sowieso dat we de hotelkamer veel uit zullen komen, omdat we er ook pas redelijk laat zijn en vroeg al weer weg moeten. Maar die ziet er heerlijk uit, met een groot bad en alles. De rest van het pand kan me aan m'n reet roestenquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vond ik er zo steriel uitzienheb er een keer een bon voor iemand gehaald
maar hmyeah als je er alleen maar verwend hoeft te worden en niets te doen
quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:
furf ontwijkend gedrag
ik ben aan het koken geslagen.
kip met roerbak shizzal en pommes dauphinoise voor meneer. En een bak lasagne voor morgen.
vanavond het soepje weer![]()
Dus ipv verf ruikt het huis nu naar knoflook..eens kijken hoe ik dat ga verdoezelen voor vanavond.
Oh crap!! HELEMAAL vergetenquote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Merel het volgende:
*kijkt SHE lief aan*
Ik moet vanavond gaan sporten... Maar dan moet ik wel weten volgens welk schemaIk heb namelijk geen eigen vrije wil maar kan alleen maar SHE-schema's volgen, anders raak ik ontregeld. Maar ik kan ook nog wel even met 't oude schema door anders!
Echt niet? Nouja, bij mij duurde het ook een maand onderhandelen voordat ik uiteindelijk wat kon tekenen. Ze zijn hier wat dat betreft erg traagquote:Op maandag 1 december 2008 13:46 schreef Anosmie het volgende:
Ah kutje. Ik kreeg net mail dat ik in het 2e keus bakje zit bij een vd solli's. 2 anderen verwacht ik ook deze week reactie van. (Ja K_I_M, ik heb nóg geen antwoord.)
Nou goed. 2e keus is beter dan direct afgeschreven.
\positivo
quote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
In dit geval is het betaalt, omdat het gewoon tegenwoordige tijd is. Zou het de volgende zin zijn:
Bedrijfsleven heeft teveel betaald voor energie
Dan is het met een -d. Dan gebruik je 't kofschip.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef Tinkepink het volgende:Taalnazi's! Wie helpt me even? Schrijf je de vervoeging van betalen hier met een -d of een -t? Ik dacht een -t, mijn collega een -d.
Bedrijfsleven betaalt te veel voor energie
quote:Op maandag 1 december 2008 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Kom jij maar gauw weer in Nederland wonen.
Nee, het is gewoon wel redelijk basis Nederlandsquote:Op maandag 1 december 2008 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had mijn collega toch gelijk? Of moet te en veel toch aan elkaar geschreven worden?
Eens. Maar ik woon niet meer in Nederland en dan gebeurt het nog weleens dat je aan je taalvaardigheid gaat twijfelen. Ondanks dat je eigenlijk wel beter weet.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon wel redelijk basis Nederlands.
Logischquote:Op maandag 1 december 2008 14:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eens. Maar ik woon niet meer in Nederland en dan gebeurt het nog weleens dat je aan je taalvaardigheid gaat twijfelen. Ondanks dat je eigenlijk wel beter weet.
Overigens is niets dommer dan altijd alles zeker denken te weten.
In het land van de Weihnachtsmarkt, de Kölsch, de Haxe en de mooie grote huizen voor weinig geldquote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Logisch. Waar woon je eigenlijk dan, als ik vragen mag?
Je vergeet de goedkope auto's.quote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het land van de Weihnachtsmarkt, de Kölsch, de Haxe en de mooie grote huizen voor weinig geld
Zo goedkoop zijn ze hier niet. Heb zelf een uit Polen geimporteerde auto.quote:
Nou, zet maar op de mail. Ik heb nu een excel bestandje gemaakt met de volgende kolommen: datum, wat, waar, hoeveel en hoe. Is dat van jou veel uitgebreider?quote:Op maandag 1 december 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
Hoi Boem!
Co, ik heb nog een Excell bestand dat je als kasboek kunt gebruiken? Heb ik zelf ook zo bijgehouden een hele tijd. Hebben op de mail vanavond, of ga je dat op een andere manier doen?
Miss_S, waar heb je sushi gehaald dan? Ik vind het bij de Japanner altijd zo schreeuwend duur en bij de Appie niet zo héél erg lekker. Of ik had gewoon een slechte keuze die keer hoor
Ik ga vanavond mosselen eten, bedenk ik me net. Dus even op zoek naar mosselsssss straks na het werk, zouden die gewoon bij de C1000 liggen?
Dat is niet echt de allerslankste manierquote:Op maandag 1 december 2008 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
Alles wat Anna maakt is leuk!Alleen was de banoffeepie niet zo goed gelukt!
Ik eet mijn banaan het liefste in een banoffee pie!
Ik ga toch naar de AHquote:Op maandag 1 december 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
Hoi Boem!
Co, ik heb nog een Excell bestand dat je als kasboek kunt gebruiken? Heb ik zelf ook zo bijgehouden een hele tijd. Hebben op de mail vanavond, of ga je dat op een andere manier doen?
Miss_S, waar heb je sushi gehaald dan? Ik vind het bij de Japanner altijd zo schreeuwend duur en bij de Appie niet zo héél erg lekker. Of ik had gewoon een slechte keuze die keer hoor
Zeg, tis nog maar maandag hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik heb weekendHeb morgen vrij genomen moet nog snipperdagen opnemen anders ben ik ze kwijt.
Lijstje:
O: Weetabix met magere yoghurt
T'tjes: peer, appel, komkommer, tomaat en wat wortels
L: 3 sneetjes volkorenbrood met osseworst, 2 halfvolle melk en 2x groentesoep
T: sneetje brood met osseworst
D: gekookte aardappel (halve voor mij), spinazie, sla, sperzieboontjes en gegrilde kalkoenfilet
Ik heb kalkoenfilet en dat ga ik gewoon grillen in mijn uber lekker ingebakken grillpan maar met welke kruiden kan ik het HELEMAAL goed afmaken??
* uniekhoorn gaat even naar CUL
Misschien moet je het dan inderdaad nog een keer proberenquote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef Greys het volgende:
Ladies, het was niet minderwaardig bedoeld ofzo he, van die sushi van de Appie
Ik vind het sowieso lekker, hell... ik heb zelfs wel eens van die diepvries (ja heus!) sushi geprobeerd van de Lidl of de Aldi. En dat viel me ook nog best mee
![]()
Maar van de Appie had ik dan misschien een verkeerde ofzo, die was toen erg droog. Ik ga zometeen heel hard duimen dat de Appie mosselen heeft, want bij de C1000 kwamen ze morgen pas weer
Zelfgemaakte vind ik dan ook wel weer lekkerder maar bij de meeste restaurants vind ik ze weer droog (bij de AH eigenlijk nooit)quote:Op maandag 1 december 2008 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
heb ze geprobeerd maar vind ze écht niet lekkerder dan bij restaurants, maargoed, ben dan ook wel een top-japanner gewend vind ik
ook zelfgemaakt vind ik 't lekkerder..
maar smaken verschillen en zulks
Ze zijn grappig zolang mijn vriend ze maar niet aantrekt, dat mag dus echt niet van mijquote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
1 UP MUTS!Teh awesome!
Ik heb nog wel eens hele gesprekken gehad met mensen omdat die een 1UP nintendo shirt aan hadden oids! *doet het super mario muziekje*
Je praat als Kwak!quote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
1 UP MUTS!Teh awesome!
Ik heb nog wel eens hele gesprekken gehad met mensen omdat die een 1UP nintendo shirt aan hadden oids! *doet het super mario muziekje*
Hallo overigens jederman von die slankshizzle!Ooh me luvs bakbana. *gaat in Anansi-de-Spin-modus* "Wij willen bakbaaaaaana"
Lijstzor!
O: snee brood met ossenworst
L: snee brood met kaasj en snee brood met ham
T: zonnatura sesam-geval, NIET voor herhaling vatbaar, weirdo smaakje
D: zometeen een satéschnitzel en spruiten!
Harhar, ik mag niks zeggen, ik heb zelf een t-shirt met "Home is where the hearthstone is" erop (WoW) en eentje met "For the horde!" (ook WoW)quote:Op maandag 1 december 2008 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ze zijn grappig zolang mijn vriend ze maar niet aantrekt, dat mag dus echt niet van mij
En nu ga ik even sporten omdat er anders niet meer van komt
Yay, nerdlove!quote:Op maandag 1 december 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:mijn vriendje nerdier dan dat ik ben
same herequote:Op maandag 1 december 2008 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, nerdlove!
Ja, mijn grenzen liggen denk ik ook vrij hoog! Ik heb zoiets van als zijn kleding maar:
1. Schoon is (altijd belangrijk!)
2. niet compleet stuk is aan alle kanten (en voor thuis zal dat me nog aan mn anus oxideren, hij is best handy dus dan is een broek met allerhande verf/lijmvlekken best handig voor thuis).
3. Past![]()
Hij heeft bijvoorbeeld een hele stapel dezelfde zwarte t-shirts, omdat die lekker zittenNouja prima, af en toe suggereer ik dat hij iets anders koopt, maar anders zijn die shirts ook prima, zolang ze voldoen aan bovenstaande 3 punten
quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het trouwens veel leuker om voor een man te shoppen dan voor een vrouw. Ik wil m'n vriendje graag eens in een zwarte koltrui zien, volgens mij staat dat zo sexy bij z'n kale kop!
Ik vind het altijd zo raar als vrouwen beslissen wat hun vent aan moet. Alsof hij zelf geen mening heeft! Bovendien, je bent toch verliefd op hem geworden om wie hij is, en niet om wie jij vindt dat ie moet zijn?quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]schattig
zolang je maar niet zijn hele garderobe samenstelt met dingen die alleen jij leuk vindt
absoluut niet! K moet er niet aan denken!quote:Op maandag 1 december 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]schattig
zolang je maar niet zijn hele garderobe samenstelt met dingen die alleen jij leuk vindt
Kom maar langs, mag je mijn spinazie hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's volgens mij ook belangrijk voor een Zen-relatie; allebei je ding kunnen doen!
Wel leuk wat AKnynke zegt, dat vriendje mee denkt als je aan het winkelen bent! Doet die van mij ook wel hoor, soms, als we nog niet te lang bezig zijn. Hij heeft bijvoorbeeld geholpen mn nieuwe laarsjes uit te zoeken![]()
Oh en Nynke, volgens mij is jouw vriend ook 'mooi kaal' als je begrijpt wat ik bedoel! Bij sommige mannen staat het gewoon! Vooral als ze dan wat ze nog hebben heeeeel kort hebben. En een coltrui, ja dat kan dan idd tof staan!
Oh en Muis, nou heb ik zin in mosselen en spinazie
choesoquote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
absoluut niet! K moet er niet aan denken!
quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Muis006 het volgende: "Don't Hassel the Hoff"
Ik heb er ook eenquote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
AWESOME
--
Oh en ik word ook niet WOWOWOWOWOW van spinazie, maar welmits lekker klaargemaakt
quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar als vrouwen beslissen wat hun vent aan moet. Alsof hij zelf geen mening heeft! Bovendien, je bent toch verliefd op hem geworden om wie hij is, en niet om wie jij vindt dat ie moet zijn?
Mijnheeft ook zijn eigen kledingsmaak (en was superblij met het "Don't Hassel the Hoff" shirt dat ik vorige kerst voor hem had gekocht
) maar hij vraagt mij weleens of ik iets mooi vind staan. Dan ben ik ook gewoon eerlijk, maar dat is hij ook tegenover mij.
hihi, je zei WOWquote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
AWESOME
--
Oh en ik word ook niet WOWOWOWOWOW van spinazie, maar welmits lekker klaargemaakt
Soms is het voor hun eigen bestwilquote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar als vrouwen beslissen wat hun vent aan moet. Alsof hij zelf geen mening heeft! Bovendien, je bent toch verliefd op hem geworden om wie hij is, en niet om wie jij vindt dat ie moet zijn?
Mijnheeft ook zijn eigen kledingsmaak (en was superblij met het "Don't Hassel the Hoff" shirt dat ik vorige kerst voor hem had gekocht
) maar hij vraagt mij weleens of ik iets mooi vind staan. Dan ben ik ook gewoon eerlijk, maar dat is hij ook tegenover mij.
Hij is absoluut mooi kaal. Hij had z'n haar voordat ik hem leerde kennen langer, en toen zag hij er heel erg nerderig uit. Nu is tie gewoon een mooie vent!quote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's volgens mij ook belangrijk voor een Zen-relatie; allebei je ding kunnen doen!
Wel leuk wat AKnynke zegt, dat vriendje mee denkt als je aan het winkelen bent! Doet die van mij ook wel hoor, soms, als we nog niet te lang bezig zijn. Hij heeft bijvoorbeeld geholpen mn nieuwe laarsjes uit te zoeken![]()
Oh en Nynke, volgens mij is jouw vriend ook 'mooi kaal' als je begrijpt wat ik bedoel! Bij sommige mannen staat het gewoon! Vooral als ze dan wat ze nog hebben heeeeel kort hebben. En een coltrui, ja dat kan dan idd tof staan!
Oh en Muis, nou heb ik zin in mosselen en spinazie
Hihi, jij ookquote:
"I vant you to keel seex snowmoose"quote:
De Duitser en ik hebben allebei een trui in dezelfde kleur geel. Die van mij is een vest achtig iets, en die van hem is gewoon een trui. Laatst hadden we die per ongeluk allebei aan, en toen we op de uni naast elkaar gingen zitten leek dat wel heel stom! Net alsof we een 60 jaar oud stel waren, die op de unisex gazelle fietsen met de unisex ANWB jassen aan naar de stad waren gefietst!quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er ook eenwe hebben ze alleen nooit tegelijk aan!
You must be pretty tired 'cause you've been running around in my mind all day!quote:Op maandag 1 december 2008 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi, jij ook
[..]
"I vant you to keel seex snowmoose"
</WoWtalk out>
Hahaha je haalt me de woorden uit mijn mond! Het ziet gewoon vreemd uit als je allebei bijna hetzelfde aan hebt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De Duitser en ik hebben allebei een trui in dezelfde kleur geel. Die van mij is een vest achtig iets, en die van hem is gewoon een trui. Laatst hadden we die per ongeluk allebei aan, en toen we op de uni naast elkaar gingen zitten leek dat wel heel stom! Net alsof we een 60 jaar oud stel waren, die op de unisex gazelle fietsen met de unisex ANWB jassen aan naar de stad waren gefietst!
pics or it didn't happenquote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De Duitser en ik hebben allebei een trui in dezelfde kleur geel. Die van mij is een vest achtig iets, en die van hem is gewoon een trui. Laatst hadden we die per ongeluk allebei aan, en toen we op de uni naast elkaar gingen zitten leek dat wel heel stom! Net alsof we een 60 jaar oud stel waren, die op de unisex gazelle fietsen met de unisex ANWB jassen aan naar de stad waren gefietst!
moet mn account weer 's activeren..quote:Op maandag 1 december 2008 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi, jij ook
[..]
"I vant you to keel seex snowmoose"
</WoWtalk out>
quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You must be pretty tired 'cause you've been running around in my mind all day!
quote:
in your dreams!quote:
Horde of Alliance?quote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet mn account weer 's activeren..
Ha, ik ben ook met een verlengde pauze bezig! Misschien dat het over een jaar ofzo weer leuk is. Tot die tijd heb ik genoeg andere wazige dingen om me mee te vermakenquote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet mn account weer 's activeren..
Klierquote:Op maandag 1 december 2008 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 vuurt arcane missiles op MoBlo af, Blinkt en rent weg
Leuk is dat hequote:Op maandag 1 december 2008 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
KlierDaar had ik altijd zo'n hekel aan als ze dat deden
![]()
Ohja, huiswerk. >_>
Jaaaaa geheel ontopic.... Alles in de sapcentrifugequote:Op maandag 1 december 2008 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scarlet Monastery! Met die sap-centrifuge-eindbaas! Met idd zn horde aan loserige peons![]()
Sorry vamp! Worteltje? Nee? Mandarijntje?
Het kost zoveel geldquote:
Ik vind van wel, tenminste als hij met mij is gaat hij niet dat soort dingen aantrekken.quote:Op maandag 1 december 2008 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
je vriend dingen verbieden![]()
srslyals hij dat nou leuk vindt, daar heb jij toch niets over te zeggen Miss_S?
Je kunt hem toch niet verbieden dingen aan te trekken? "Schat, als je met mij bent mag je dat shirt, en dat shirt, en dat shirt, en die broek niet aantrekken."quote:Op maandag 1 december 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind van wel, tenminste als hij met mij is gaat hij niet dat soort dingen aantrekken.
Wat hij doet als ik het niet zie is iets anders
Nee, ongeveer 300kcal en 17 gr vet. ( incl de dressing )quote:Op maandag 1 december 2008 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het kost zoveel geld![]()
Is de salad shaker van de mac eigenlijk heel erg ongezond? Ik heb er vandaag een gehad (ham/kip met thousand islands dressing)
Niet bij normale dingen maar wel dus als er 'rare' dingen op het shirt bijvoorbeeld staanquote:Op maandag 1 december 2008 18:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je kunt hem toch niet verbieden dingen aan te trekken? "Schat, als je met mij bent mag je dat shirt, en dat shirt, en dat shirt, en die broek niet aantrekken."
Ik zou het iig niet doen.
Maar wat dan als jullie later samen willen gaan wonen?quote:Op maandag 1 december 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind van wel, tenminste als hij met mij is gaat hij niet dat soort dingen aantrekken.
Wat hij doet als ik het niet zie is iets anders
Ollie en ik hebben dezelfde Vanzzzz ( schoenen ) en dezelfde transformers hoodiequote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op het moment heeft hij allemaal kleren die leuk zijn dus denk niet dat het dan een probleem gaat wordenquote:Op maandag 1 december 2008 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar wat dan als jullie later samen willen gaan wonen?Niet aanvallend hoor, als hij het ook prima vindt dat jij niet wilt dat ie bepaalde kleding draagt en dergelijke, prima, als jullie maar blij zijn! Maar ben wel nieuwsgierig
![]()
Owww, okee! Dan hebben jullie waarschijnlijk toch al zo'n beetje de zelfde smaak!quote:Op maandag 1 december 2008 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op het moment heeft hij allemaal kleren die leuk zijn dus denk niet dat het dan een probleem gaat worden
De mutsquote:Op maandag 1 december 2008 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft een nieuwe gangsterlook aangemeten vandaag:
[ afbeelding ]
Note the 1UP (nintendo) muts
Jaaaa nog meer nerds met nerdvriendjesquote:
Ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaa! Jubel ende hups!quote:Op maandag 1 december 2008 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Greys, was het nog gelukt met de mosselen?
Ehm... WOWOWOWOWOWOW???? Of dan net niet????quote:Ik eet spinazie
Ik denk dat hij dat soort shirts wel leuk vind maar zelf ook wel weet dat hij ze niet echt zou willen aantrekkenquote:Op maandag 1 december 2008 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Owww, okee! Dan hebben jullie waarschijnlijk toch al zo'n beetje de zelfde smaak!
Ik dacht dat ie stiekem allemaal shirts met gekke opdrukjes wou en dat jij dan zo "NEE! NOWAI" zou zeggen en dat ie dan heel zielig was
![]()
Maar als ie dat toch niet wil dan zijn jullie vast blij ende zen samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here!quote:Op maandag 1 december 2008 @ 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt verbieden zal ik m'n vriend niet zo gauw iets, maar ik heb er wel wat meer kijk op, wat leuk staat en wat niet. Toen ik hem leerde kennen droeg hij kleding die behoorlijk onflatteus was, toen zijn we eens samen gaan winkelen en sindsdien is 'ie nog veel knapperder. Hij vindt het geloof ik ook wel gemakkelijk dat ik kleding voor hem uitzoek..
gekoopt in die klote webshop die boem-slankie aanraadde waardoor mijn shopping budget nu ernstig overschreden isquote:Op maandag 1 december 2008 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Owww, okee! Dan hebben jullie waarschijnlijk toch al zo'n beetje de zelfde smaak!
Ik dacht dat ie stiekem allemaal shirts met gekke opdrukjes wou en dat jij dan zo "NEE! NOWAI" zou zeggen en dat ie dan heel zielig was
![]()
Maar als ie dat toch niet wil dan zijn jullie vast blij ende zen samen
By the way, SHE: Transformers hoodie?LoL! Dat vind ik nou echt iets voor mijn vriend
Waar gekoopt?
![]()
Nou..!quote:Op maandag 1 december 2008 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaa! Jubel ende hups!
[..]
Ehm... WOWOWOWOWOWOW???? Of dan net niet????![]()
@Troel: welkom!
quote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef voorlopig even geen dieet meer te doen. Het ligt misschien niet aan het voedsel en het effect is op dit moment te gering om het (vooral met avondeten) vol te houden. Dus nu zit ik de hele dag aan de chocolade en zoete troep, omdat ik het zo lang niet mocht. En ik was juist zo lekker slank. Bah ende baal, wat is dit nou weer voor gedoe. Mag ik weer normaal eten, kan ik geen maat meer houden met de troep. Nu ook misselijk van een zak schepsnoep, waarom kocht ik die zooi ook? En komende week nog jarig (3 taarten bakken) ook. Verkeerd moment om weer te mogen snoepen.
Dus uhm, iemand die mij een schop of een goede reden kan geven zodat ik weer verder ga met gezond eten?
Thanks a bunch! Ik zie alleen geen Transformers hoodies meer, wel tshirtsquote:Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef SHE het volgende:
[..]
gekoopt in die klote webshop die boem-slankie aanraadde waardoor mijn shopping budget nu ernstig overschreden is
www.retrorush.nl
Ja daweekwel, maar sinds ik hier mee post heb ik haar nog nooit zien meepostenquote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
Greys pssst: Troel is er al heul lang, zij is de gene van dieetweb jeweetsz!!!
Dankjequote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Chico kom op nou!! Volens mij moet jij eten:
O: 2 boterhammen met mager beleg
L: 3 boterhammen met mager beleg en rauwkost
D: wat de pot schaft
En dan tussendoor nog een stuk fruit, een soepje, een plak ontbijtkoek, een handje noten, klein stukje chocolade. Volgens mij is je BMI perfect, je moet alleen wat stabieler in je eetpatroon worden!!!!
Volgens mij is het bij jou de regelmaat die ontbreekt!
Zo, conleche heeft chico geschupt.
Wij kunnen heel leuk online shoppen samen. Hij maakt een voorselectie en ik bepaal wat er door de keuring komt.quote:Op maandag 1 december 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
We kunnen trouwens wel echt heel leuk winkelen samen!.
whehe, ik heb de laatste transformers hoodie gekauftquote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks a bunch! Ik zie alleen geen Transformers hoodies meer, wel tshirts![]()
Super Mario 3 Tanookie t-shirtMr. T
![]()
Chico! Vandaag nog even genieten van slecht voer en morgen schop onder je bevallige behind en weer gezond eten?Dan doe ik mee
Ik mag geen truffelpepernoten meer van mezelf. I repeat: geen truffelpepernoten meer.
*maakt een mantra*
Snacks eten is onnodig. Meer eten dan ik nodig heb is onnodig. Gezond eten is net zo lekker. Echt waar. ECHT ECHT WAAR. Gezond eten is fijn. Teveel eten is NIET NODIG. En je bereikt er niks mee, alleen dat je achteraf denkt je lichaam volgegooid te hebben met troep. Het is alleen lekker op het moment dat je het eet.
Waarom weet ik dit maar handel ik er niet naar?
Woehoe!quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef Chicolate het volgende:
@Maria: deal. Vanaf morgen eten we gezond, want we weten allebei hoe blij en gelukkig je daar van kan worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Super Mario 3 Tanookie t-shirtMr. T
![]()
Jaaaa. En dan ook aan het lijstje houdenquote:Op maandag 1 december 2008 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woehoe!Go wij
Ik doe ook een plan-voor-komende-tijd-lijstje maken!
O: snee brood met iets relatief gezonds
L: twee sneetjes brood met iets magers
T: fruitsalade!En als ik thuis ben: appel met kaneel of knackebrot!
D: wat de pot schaft
Verder neem ik een theekan (0.5 liter) mee met een schepje suiker erin (omdat thee met suiker <3 is)!
Afgezien van de suiker in de thee en de eventuele ongezondheid in de pot thuis is dit best netjes toch?
Ongeveer 45 euro.quote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef conleche het volgende:
Hoe duur is dat eiks, een carmenset? Vraag me af of ik dat op het kerstlijstje kan zetten bij m'n vader?
Ik ook ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaa. En dan ook aan het lijstje houden. Grootste uitdaging. Morgen een "voor"-foto maken?
Ik ben een grote fan van zoetstof in vloeistoffen. Kan echt niet tegen die stomme suikerkristalletjes die net niet opgelost zijn, dat knispert en vloeistof hoort niet te knisperen. Als ik thuis ben kan ik ook soep eten/drinken. Maar dan wel uit een pakje en eigenlijk wilde ik de pakjes definitief verbannen uit mn eetpatroon. Oh en zelfgemaakte fruithap: banaan prakken, appeltjes raspen en sinaasappeltje persen en door elkaar gooien. Hmmmmm. Ook geschikt voor kleine kinderen
.
Ik ben opeens echt zo enthousiast
Natuurlijk kan dat. Van de foto's af te zien heb je wel heel glad haar, wat wrs snel van een roller glijdt, de carmen rollers hebben ook een fluweel laagje ( zodat je je haar niet beschadigd ) en dus moet je VOOR je'm indraait je lok haar licht besprayen met een goed verzorgende haarlak. Dat maakt je haar wat stugger zodat de pluk haar goed om de roller blijft zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
SHE, denk jij dat ik een Carmen Set aankan? (Let wel, ik weet niet eens hoe een wimperkruller werkt.)
Meetlint dan. Alles opmeten en datum/gewicht etc vermelden. Dan zie je pas echt vooruitgangquote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ik ookAl heb ik geen fotomakert helaas! Maar ik zweer hierbij eerlijk te melden of ik me aan mn lijstje heb gehouden
Cup-a-soup! Ook een goeie voor als ik thuis ben ja!
Of zelfs voor op m'n werk!
Chico en ik gaan zo slank worden, jawel
En ik doe met jullie mee want ik wil die jas kopenquote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ik ookAl heb ik geen fotomakert helaas! Maar ik zweer hierbij eerlijk te melden of ik me aan mn lijstje heb gehouden
Cup-a-soup! Ook een goeie voor als ik thuis ben ja!
Of zelfs voor op m'n werk!
Chico en ik gaan zo slank worden, jawel
ze zijn binnen 5 minuten warm.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
SHE, hoe lang moeten die rollers ongeveer opwarmen voordat je ze kunt gebruiken?
En dat van die haarlak is voor mij misschien ook wel een goede tip, want ik heb ook glijerig haar
Hmm. Krijg je daar van dat harde haar van? (Ik heb geen goede ervaring met haarlak. En inderdaad, ik heb glad haar.)quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Van de foto's af te zien heb je wel heel glad haar, wat wrs snel van een roller glijdt, de carmen rollers hebben ook een fluweel laagje ( zodat je je haar niet beschadigd ) en dus moet je VOOR je'm indraait je lok haar licht besprayen met een goed verzorgende haarlak. Dat maakt je haar wat stugger zodat de pluk haar goed om de roller blijft zitten.
Nee, mits je een goede gebruikt. Die van Junior ( de roze ) en van Elnette zijn goed. Ik heb alle merken wel geprobeerd en de meesten plakken of worden keihardquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmm. Krijg je daar van dat harde haar van? (Ik heb geen goede ervaring met haarlak. En inderdaad, ik heb glad haar.)
Da's waar. Ik zeg; blonderen tot de dood erop volgtquote:
Maar uw goddelijke lokken zijn dan ook niet glad en stijl van zichzelfquote:Op maandag 1 december 2008 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik gebruik nooit lak bij de rollers, en dan heb ik nog steeds luscious waves heur.
Het is wel zo; vaak geblondeerd haar is ontzettend goed te stylen. Verf pakt als een dolle ( want het haar is hartstikke poreus ) en krullers en stijltangen werken fantastisch en blijft ook veel langer zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's waar. Ik zeg; blonderen tot de dood erop volgt
Wat heb je allemaal gekochtquote:Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef SHE het volgende:
[..]
gekoopt in die klote webshop die boem-slankie aanraadde waardoor mijn shopping budget nu ernstig overschreden is
www.retrorush.nl
I know, altijd als ik een bad hairday heb weet ik dat het tijd is om mijn uitgroei bij te werkenquote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is wel zo; vaak geblondeerd haar is ontzettend goed te stylen. Verf pakt als een dolle ( want het haar is hartstikke poreus ) en krullers en stijltangen werken fantastisch en blijft ook veel langer zitten.
Die tip is dus helemaal niet zo slecht
super mario tanookiquote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht!?
wortelsquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef neen het volgende:
Godver, m'n pa legt chips op tafel maar ik mag niet... is er iets wat ik beter kan etenik heb zin om te eten
Heb je je een beetje gedragen mop, lately?quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Greys! En rest! I missed u!
Fruit! Eh! Spinazie!quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef neen het volgende:
Godver, m'n pa legt chips op tafel maar ik mag niet... is er iets wat ik beter kan etenik heb zin om te eten
Heeeeey PFquote:
Hoe lang mag je er nou niet op lopen, of mag dat meteen al?quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Grindvloer is gelegd in de huiskamer en het is prachtig.Volgende fase is renovatie badkamer en toilet en daarna volgt de tweede fase grindvloer, namelijk in de rest van het huis (appartement is geheel gelijkvloers).
Ja, die laarzen zitten meteen goed hè, je hoeft ze helemaal niet in te lopen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang mag je er nou niet op lopen, of mag dat meteen al?
Mijn laarzen zitten heeeeeeerlijk trouwens!
Ja zekerquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je je een beetje gedragen mop, lately?
Vertèlllllllllllllllllll
Hazelnootquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heeeeey PF![]()
Welke kleur haar staat leuk bij een natural blond met bleke huid, donkere wenkbrauwen en groen/blauw/grijze ogen? Iets niet-blonds graag. Highlights heb ik van mezelf al, door zon enzo.
Kun je een pakketje winnenquote:
Wordt er naar mij soms niet meer gezwaaid?quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar Viev...
Ik heb weer eens bijgelezen.
Nee, dat was dat nummer toen Alex vertelde aan Sarabeth waarom mannen vreemdgaan, zeg maar.quote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt er naar mij soms niet meer gezwaaid?![]()
EDIT: kut. Ik vergeet steeds dat er hier mensen zijn die nog niet eens bij zijn qua Nederlandse uitzendingen van Grey's AnatomyMaar eh, dat laatste liedje dus DaD?
Natuurlijk zwaai ik naar jou ook!quote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt er naar mij soms niet meer gezwaaid?![]()
EDIT: kut. Ik vergeet steeds dat er hier mensen zijn die nog niet eens bij zijn qua Nederlandse uitzendingen van Grey's AnatomyMaar eh, dat laatste liedje dus DaD?
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk zwaai ik naar jou ook!
En naar iedereen hier natuurlijk.![]()
Dank je wel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en DaD en Isa waren jarig!!! Happy bday nog!!
Haaaai!quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk zwaai ik naar jou ook!
En naar iedereen hier natuurlijk.![]()
Die kleur staat mij ook wel tof denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:20 schreef Isegrim het volgende:
Groen! Maar dit truitje is echt te kort naar mijn smaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd jaquote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en DaD en Isa waren jarig!!! Happy bday nog!!
Ik wou ook tanooki alleen ze hebben alleen maar t-shirts in stomme kleuren. Ik wil dat poppetje op een grijs of zwart shirt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
super mario tanooki
care bears
popeyeb:@
gi joe
transformers hoodies x 2
scarface tasje
bruce lee tasje
Dat is toch geen rood maar paars? Ik wou dat felrood mij stond!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke vrouw kan rood op de lippen hebben. Je moet alleen de juiste roodtint hebben.
bij bleke huid en donker haar moet je naar framboos, bordeaux, bessenkleurig
bij bleke huid en licht haar moet je deppen met zachtrood en dan uitvegen en lichte gloss eroverheen, zodat je alleen gloed veinst
bij bleke huid en rood haar moet je roodbruin hebben
bij normale huid/getinte huid en donker haar zoals ik, moet je heel warm/diep rood hebben, aubergine of mahonie
Oh dankjequote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hazelnoot
Lichtbruin
Koper
Butterscotchkleurig (bruin met gouden gloed)
Donker goudblond
Oeh, ja, vet is een grote/sterke? smaakmaker!quote:Op maandag 1 december 2008 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Principessa bedankt!
Net uit eten geweest, lekker chic, maar koks zijn echt dol op roomboter en slagroom geloof ik. De soep was bijv. fluweelzahct, maar het smaakte ook alsof de helft uit room bestond
Mijn vriendje vraagt altijd of ik weet wat daar en daar bij moet (hij ziet er altijd heel heel leuk uitquote:Op maandag 1 december 2008 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij passen elkaar schoenenquote:Op maandag 1 december 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie en ik hebben dezelfde Vanzzzz ( schoenen ) en dezelfde transformers hoodie
Wij hebben net bij Esprit online, een mandje gevuld. Samen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wij passen elkaar schoenenEn truien
En vesten
en joggingbroek dingen
Oh we gingen vandaag samen bijna shirtjes bestellen. En ik had drie keer seks vandaag. Dus misschien was het beter zo.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben net bij Esprit online, een mandje gevuld. Samen.
En de geruite pyjama die ik heb besteld. Heeft hij nu ook.
EN PRECIES DAAROM MENSEN, HEB IK NOOIT SEX!!!!!
SHE!quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
nog een Friendsfanaat!quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fruit! Eh! Spinazie!
Haha doet me denken aan die aflevering van Friends met die psychiater-vriend van Phoebe: "Remember Monica, it's only food, not love".
Niet slecht. Tenzij je er 30 per dag eet naast je normale voeding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:32 schreef DarkElf het volgende:
Oh en hoe slecht zijn mandarijntjes? Ik heb een mandarijntjestic geloof ik(nu ze nog klein en pitloos zijn that is)
nee zo erg is t niet hoor, maar t zijn wel dingen die je kan blijven eten ..quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet slecht. Tenzij je er 30 per dag eet naast je normale voeding.
Het hangt van de soort af (vroeger op de groenteafdeling van een supermarkt gewerkt). Maar soms worden mandarijnen als een bepaalde soort verkocht, en dan zijn het eigenlijk ander soort mandarijnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:48 schreef AKnynke het volgende:
ja..ik had ook mandarijnen met pitten. Hoe zie je dat aan de buitenkant DE?![]()
Oh, en het regent hier pijpenstelen, en ik moet zo op de fiets naar de uni voor 8 () uur college...blegh.
eenschquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van zure mandarijntjes die strak in hun velletje zitten. Die met een dikke, losse schil zijn altijd vies.
Ik koop ook veel geruite pyjama's voor mijn kind. Dat vind ik schattigquote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze voor d'r gekochtquote:
Ik zag zondag bij Jan Jansen ook schoentjes in babymaten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze voor d'r gekocht.
[ afbeelding ]
Mijn pappie, geeft me elk jaar voor kerst een dikke flanellen pyjama. Al zo lang als ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik koop ook veel geruite pyjama's voor mijn kind. Dat vind ik schattig.
Ja, strakke mandarijntjes FTW! Wat ook lekker is zijn die kruisinggevallen die ze vaak bij de Turk hebben..iets tussen sinaasappels en mandarijntjes in.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van zure mandarijntjes die strak in hun velletje zitten. Die met een dikke, losse schil zijn altijd vies.
die mineola's ofzo? die zijn lekker ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, strakke mandarijntjes FTW! Wat ook lekker is zijn die kruisinggevallen die ze vaak bij de Turk hebben..iets tussen sinaasappels en mandarijntjes in.
ah wat zieligquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef vamperotica het volgende:
Kind ( 2 jaar)
heeft met zn duim tussen de deur gezeten... nagel is er volgens mij sowieso tot onder de nagelriem af en er zit een volgens mij best diepe snee "rondom" zn duimpje....
Ah, zo'n periode heb ik ook gehad, zo vaak uit eten dat je geen menukaart meer kan zien en snakt naar een bord boerenkool met een kuiltje met jus oid. Als het maar simpel isquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
aww arme kindje....
ik probeer ook weer normaal te gaan eten, maar vooralsnog ga ik 4 keer uit eten deze week
die laatste kilo wil k er gewoon nog af hebben voor 1 januari! grrrr en dan ga ik daarna weer langzaam denken over nog meer afvallen ofwel een poosje stabiliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |