quote:Op zondag 30 november 2008 @ 00:48 schreef bluejean het volgende:
[..]Mijn grote favoriet.
speciaal voor jou
al is ie wel een beetje dramatisch, zo op de zaterdagavond. Ah well.
(edit: moest in een spoiler, maar weet mijn god niet hoe dat moet)
Ik heb hem net in stukjes gesneden...En die stukjes zitten heel saai in plastic bakjes zodat ik ze straks mee kan nemen. Geod dat ik eerst even de stad in ga, anders hou ik dat echt niet vol. Ik hoor de koelkast nu al roepen!quote:Op zondag 30 november 2008 14:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
Aknyncke heb je een foto van die overheerlijke arretjescake???
haha neej woon in Hoogeveen (Drenthe)quote:Op zondag 30 november 2008 14:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb hem net in stukjes gesneden...En die stukjes zitten heel saai in plastic bakjes zodat ik ze straks mee kan nemen. Geod dat ik eerst even de stad in ga, anders hou ik dat echt niet vol. Ik hoor de koelkast nu al roepen!
Oh ja, en Noord-Oost is compleet anders dan mijn oude regio (Zuid-Oost). Ik dacht op de een of andere manier dat je in Zuid-Brabant woonde!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
En door dat hóereweer, dat JULLIE over jezelf hebben afgeroepen, zit mijn haar nu kut.
Stop de camera. Wáár is mijn carmenset!![]()
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
Raap me oooohhhhhhhhhhopppquote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
En door dat hóereweer, dat JULLIE over jezelf hebben afgeroepen, zit mijn haar nu kut.
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
quote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
oh dat heb ik ook!quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Ik krijg het altijd als het regent
En dat is in NL geen leuke afwijking.
Blijkbaar gevoelig voor bepaalde luchtdruk wisselingen ofzo. Misschien moet ik een carriere als weervrouw overwegen, ik voel 'm de avond tevoren al aankomen.
Maar dan wil ik wel een naamswijziging. Olga ofzo.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Mijn ouders zijn superfans van David Bowie, maar ik ga het pas de laatste jaren een beetje waarderen. Erg mooi nummer
Je kan beter naar AXI want bij Shoe Line waren ze bijna op.quote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Ise, AXI zit op de Kortelijnbaan zag ik, maar die Shoe Line? Klopt het dat er twee zijn? Ik zie er eentje zonder streepje tussen Shoe en Line in de Koopgoot, maar ik zie ook een Shoe-Line op de Lijnbaan. Welke ben jij geweest, of zijn het niet dezelfde?
En waren er nog genoeg maten?
Moet je maar niet zoveel zuipen, spoelbak!!quote:Op zondag 30 november 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
Hallo.
Gisteravond een gat in mijn kop gestoten tegen het ijzeren dingetje waar zo'n plank op steunt, jeweetwel van 0.01cm groot, kans van 1 op 10 miljoen, en afgelopen nacht van de trap gestuiterd.
En nu heb ik een kuthumeur.
De laatste keer was je bij, bal gehakt!quote:Op zondag 30 november 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen, spoelbak!!
Ja maar het is nergens meer in de winkelsquote:
Ja! doe maar allebei MoBloquote:Op zondag 30 november 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
groetjes uit Den Haag
zit even bij mn ouders online. Ging 'helaas' het hockey niet door door sneeuw, dus nog wat voor studie kunnen doen.
Zit weer helemaal in een dip, want heb mn vrijstelling niet gehaald, op 0,13 punt, iets meer dan een tiende dus! Had een 5,2 op de toets, terwijl ik een 5,5 ofzo nodig had
dus fijn, gaat weer lekker hier
straks iig uit eten en daarna terug naar Nijmegen per trein.
Eettechnisch allemaal bagger en slecht natuurlijken dan denk ik nog niet eens aan de Griek. Vanaf maandag moet MOET MOET MOET ik er écht tegenaan: lijnen, studie, mezelf en mn zelfbeeld
![]()
![]()
het feit dat ik niets doe komt ook gewoon door mn diepliggende gedachte dat 'ik het toch allemaal niet kan'en en
nou ja.. vanavond maar 's vertellen hoop ik dat we op wereldreis gaan, nog even met René overleggen of hij het idd ook al wil vertellen en dan kunnen we hopelijk even leuk praten tijdens het eten en alle plannen die we tot nu toe hebben op tafel gooien
Inlezen gaat gewoon ff niet lukken, heb zoveel gemist, maar vind je dat ik jou eenof een
moet geven, dan moet je dat maar even zeggen
![]()
HEMA heeft altijd veel in die kleur. Wij krijgen een vloer in die kleur.quote:Op zondag 30 november 2008 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar het is nergens meer in de winkels. En ik wil het. Nu.
She wat doe je in dit topic Je hebt toch geen spekkontquote:Op zondag 30 november 2008 14:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb zoooo'n hoofdpijn
Al 4 sarixels gehad en het helpt nog niet
Klote weer![]()
Midnight meat train was ranzigGeniaal camerawerk, maar het einde was afgeraffeld. Zonde!
Nu ff biefstukje bakken en salade maken; voor vanavond weer een soepje met zuurdesem stokbrood. Dat is zooo lekker. Beetje jammer dat mijn italiaanse bakkertje er 3 euro voor rekent
En met dank aan Cootje heb ik een nieuwe verslaving; suikervrije ontbijtkoekDie van cereal is echt lekker; alleen eet ik 'm ipv fruit want er zit dus wel fructose in.
Speaking of which, ik heb bij de Makro de allergoddelijkste manderijntjes gehaald, die ik lekker koud buiten bewaar. ( zitten in kist )
We hebben gisteren met z'n tweetjes 20 manderijntjes weggewerktHet hele huis ruikt er nog naar.
Geen mutsen/handschoenen (wel in roze enzo) en niet in Almere en Amsterdamquote:Op zondag 30 november 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
HEMA heeft altijd veel in die kleur. Wij krijgen een vloer in die kleur.In de logeerkamer.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:40 schreef conleche het volgende:
Greys!! Als ik zou eten wat jij zou eten, zou ik 80 kilo wegen!!!
You lucky bastard!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |