quote:Op zondag 30 november 2008 @ 00:48 schreef bluejean het volgende:
[..]Mijn grote favoriet.
speciaal voor jou
al is ie wel een beetje dramatisch, zo op de zaterdagavond. Ah well.
(edit: moest in een spoiler, maar weet mijn god niet hoe dat moet)
Ik heb hem net in stukjes gesneden...En die stukjes zitten heel saai in plastic bakjes zodat ik ze straks mee kan nemen. Geod dat ik eerst even de stad in ga, anders hou ik dat echt niet vol. Ik hoor de koelkast nu al roepen!quote:Op zondag 30 november 2008 14:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
Aknyncke heb je een foto van die overheerlijke arretjescake???
haha neej woon in Hoogeveen (Drenthe)quote:Op zondag 30 november 2008 14:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb hem net in stukjes gesneden...En die stukjes zitten heel saai in plastic bakjes zodat ik ze straks mee kan nemen. Geod dat ik eerst even de stad in ga, anders hou ik dat echt niet vol. Ik hoor de koelkast nu al roepen!
Oh ja, en Noord-Oost is compleet anders dan mijn oude regio (Zuid-Oost). Ik dacht op de een of andere manier dat je in Zuid-Brabant woonde!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
En door dat hóereweer, dat JULLIE over jezelf hebben afgeroepen, zit mijn haar nu kut.
Stop de camera. Wáár is mijn carmenset!![]()
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
Raap me oooohhhhhhhhhhopppquote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
En door dat hóereweer, dat JULLIE over jezelf hebben afgeroepen, zit mijn haar nu kut.
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
quote:Op zondag 30 november 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik zie het voor me.
*stil*
*mooi*
oh dat heb ik ook!quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
Ik krijg het altijd als het regent
En dat is in NL geen leuke afwijking.
Blijkbaar gevoelig voor bepaalde luchtdruk wisselingen ofzo. Misschien moet ik een carriere als weervrouw overwegen, ik voel 'm de avond tevoren al aankomen.
Maar dan wil ik wel een naamswijziging. Olga ofzo.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:03 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Mijn ouders zijn superfans van David Bowie, maar ik ga het pas de laatste jaren een beetje waarderen. Erg mooi nummer
Je kan beter naar AXI want bij Shoe Line waren ze bijna op.quote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Ise, AXI zit op de Kortelijnbaan zag ik, maar die Shoe Line? Klopt het dat er twee zijn? Ik zie er eentje zonder streepje tussen Shoe en Line in de Koopgoot, maar ik zie ook een Shoe-Line op de Lijnbaan. Welke ben jij geweest, of zijn het niet dezelfde?
En waren er nog genoeg maten?
Moet je maar niet zoveel zuipen, spoelbak!!quote:Op zondag 30 november 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
Hallo.
Gisteravond een gat in mijn kop gestoten tegen het ijzeren dingetje waar zo'n plank op steunt, jeweetwel van 0.01cm groot, kans van 1 op 10 miljoen, en afgelopen nacht van de trap gestuiterd.
En nu heb ik een kuthumeur.
De laatste keer was je bij, bal gehakt!quote:Op zondag 30 november 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen, spoelbak!!
Ja maar het is nergens meer in de winkelsquote:
Ja! doe maar allebei MoBloquote:Op zondag 30 november 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
groetjes uit Den Haag
zit even bij mn ouders online. Ging 'helaas' het hockey niet door door sneeuw, dus nog wat voor studie kunnen doen.
Zit weer helemaal in een dip, want heb mn vrijstelling niet gehaald, op 0,13 punt, iets meer dan een tiende dus! Had een 5,2 op de toets, terwijl ik een 5,5 ofzo nodig had
dus fijn, gaat weer lekker hier
straks iig uit eten en daarna terug naar Nijmegen per trein.
Eettechnisch allemaal bagger en slecht natuurlijken dan denk ik nog niet eens aan de Griek. Vanaf maandag moet MOET MOET MOET ik er écht tegenaan: lijnen, studie, mezelf en mn zelfbeeld
![]()
![]()
het feit dat ik niets doe komt ook gewoon door mn diepliggende gedachte dat 'ik het toch allemaal niet kan'en en
nou ja.. vanavond maar 's vertellen hoop ik dat we op wereldreis gaan, nog even met René overleggen of hij het idd ook al wil vertellen en dan kunnen we hopelijk even leuk praten tijdens het eten en alle plannen die we tot nu toe hebben op tafel gooien
Inlezen gaat gewoon ff niet lukken, heb zoveel gemist, maar vind je dat ik jou eenof een
moet geven, dan moet je dat maar even zeggen
![]()
HEMA heeft altijd veel in die kleur. Wij krijgen een vloer in die kleur.quote:Op zondag 30 november 2008 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar het is nergens meer in de winkels. En ik wil het. Nu.
She wat doe je in dit topic Je hebt toch geen spekkontquote:Op zondag 30 november 2008 14:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb zoooo'n hoofdpijn
Al 4 sarixels gehad en het helpt nog niet
Klote weer![]()
Midnight meat train was ranzigGeniaal camerawerk, maar het einde was afgeraffeld. Zonde!
Nu ff biefstukje bakken en salade maken; voor vanavond weer een soepje met zuurdesem stokbrood. Dat is zooo lekker. Beetje jammer dat mijn italiaanse bakkertje er 3 euro voor rekent
En met dank aan Cootje heb ik een nieuwe verslaving; suikervrije ontbijtkoekDie van cereal is echt lekker; alleen eet ik 'm ipv fruit want er zit dus wel fructose in.
Speaking of which, ik heb bij de Makro de allergoddelijkste manderijntjes gehaald, die ik lekker koud buiten bewaar. ( zitten in kist )
We hebben gisteren met z'n tweetjes 20 manderijntjes weggewerktHet hele huis ruikt er nog naar.
Geen mutsen/handschoenen (wel in roze enzo) en niet in Almere en Amsterdamquote:Op zondag 30 november 2008 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
HEMA heeft altijd veel in die kleur. Wij krijgen een vloer in die kleur.In de logeerkamer.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:40 schreef conleche het volgende:
Greys!! Als ik zou eten wat jij zou eten, zou ik 80 kilo wegen!!!
You lucky bastard!!
ik was pas rond 12 uur wakker, dus technisch gezien was het lunchtijdquote:Op zondag 30 november 2008 19:01 schreef Greys het volgende:
Je onbijt was biefstuk met aardappel?
Ik moet natuurlijk helemaaaal mijn mond houden, maar ik zou het niet wegkrijgen 's ochtends denk ik, aardappel
Goede foto voor op de koelkast.quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Even gejat uit het Onflatteuze topic. Ik vind de foto zó grappig, vooral door die verlekkerde blik van Jack![]()
[ afbeelding ]
Haha eigenlijk welquote:
Ja?quote:
Ach Kwakquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef kwakveense het volgende:
helleu,
ik heb geen puf om terug te lezen en k kom dus alleen maar even spuien hier
repetitieweekend gehad, dus twee hele dagen gezongen en beetje slagwerk gedaan, weinig gegeten maar niet echt gezond, en ik voel me super kut...
mr ex was op t repetitieweekend en ik vond t echt heel moeilijk om hem te zien.heb me heel goed gedragen, een keer gevraagd oe t met m ging, en normaal gedaan tegen hem ook al negeerde en ontweek hij mij (niet achter m aan gelopen, maar we stonden af en toe bij t zelfde groepje in de pauze). maar ik werd er wel echt heel verdrietig van, omdat ik wel meteen al die kleine dingetjes zag die ik zo mis.... en vooral ook wat ik mis bij mcbath...dus ik voel me knap kut en ik ga vanavond lekker de hele avond op de bank liggen.
beuh.
Owja daarop wou ik idd ook nog reagerenquote:Op zondag 30 november 2008 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens, Viking, ik las dat je ging minderen met Fok!ken.Hoe dat zo ineens?
tsja, hij is ook pas 22quote:Op zondag 30 november 2008 20:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach Kwak![]()
Wat een onvolwassen vent trouwens met dat negeren, niet hoffelijk!!!
quote:Op zondag 30 november 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
En waar heeft Vik aangekondigd minder te gaan Fok!-en dan?
quote:Op zondag 30 november 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Tvp. Ik ben saai, ja ik weet het. Wen er maar aan, want ik ga wat minder fokken.
spanning, spontaniteit, en dat het "met zn tweeën zijn" vanzelf gaat. dingen als lekker samen onder de douche, samen tandjes poetsen, handjes vasthouden op straat, echt leuk kunnen kletsen over niks, beetje pesten en plagen, giechelen, in t park gewoon liggen samen, picknicken, dat ie gewoon zichzelf is en af en toe dus ook even zeurt of vervelend is... mc bath voelt geresereerd en een beetje gemaakt afstandelijk...quote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
En goed gedaan kwak. Raar dat hij jou negeert. Moet je voor de grap ook eens bij hem doen (wel op heel beleefde wijze en zonder dat het kinderachtig overkomt.). Hij zal niet meer weten hoe hij het heeft.
Wat mis je trouwens bij je huidige vriendje dat je ex wel had? Spanning?
Klinkt alsof je nieuwe verovering gewoon wat voorzichtiger is! Nog niet zo slecht hoor, het nu een beetje rustig aan te doen. Veel mensen komen gewoon na een tijd pas los. En dan is het extra bijzonder, omdat ze dan echt bij jou zo kunnen zijn! Mijn ervaring is dat de 'snelle makkelijke' types er ook even makkelijk weer mee op kunnen houden (zie gedrag McEx nu).quote:Op zondag 30 november 2008 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
spanning, spontaniteit, en dat het "met zn tweeën zijn" vanzelf gaat. dingen als lekker samen onder de douche, samen tandjes poetsen, handjes vasthouden op straat, echt leuk kunnen kletsen over niks, beetje pesten en plagen, giechelen, in t park gewoon liggen samen, picknicken, dat ie gewoon zichzelf is en af en toe dus ook even zeurt of vervelend is... mc bath voelt geresereerd en een beetje gemaakt afstandelijk...
ik denk dat ik gewoon (nog) niet zo verliefd ben...
maar ik wil t erg graag een kans geven
en thnx voor de knuffels lieve slankies...
was ook best trots op hoe ik t handelde...alleen minder blij met t keiharde huilen in de gang daarna
quote:Op zondag 30 november 2008 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nieuwe verovering gewoon wat voorzichtiger is! Nog niet zo slecht hoor, het nu een beetje rustig aan te doen. Veel mensen komen gewoon na een tijd pas los. En dan is het extra bijzonder, omdat ze dan echt bij jou zo kunnen zijn! Mijn ervaring is dat de 'snelle makkelijke' types er ook even makkelijk weer mee op kunnen houden (zie gedrag McEx nu).
Maar als je allebei wat gereserveerd bent, kan het wel lang durenSoort paringsritueel van egels!
quote:Op zondag 30 november 2008 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Soort paringsritueel van egels!
jeuk aan zn aars op onbereikbare diepte, zoiets?quote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
Moet ik wat van mijn voodoo skillzors op Mc Sexy uitoefenen kwakkie? Moet ie een fopneus? Een dikke puist op zijn kin? Een paar bloemkooloren? Je zegt het maar hoor!!
Alstublief. Eén bloemkooloor.quote:Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bankhangen is goed op zulke momenten kwak, vergeet de thee niet!![]()
SHEIk vraag me toch af hoe bloemkooloren eruit zien
Al vind ik die aarsjeuk van Kwak ook mooi klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, die andere pop heb ik zwart gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Doe je niet de verkeerde McSexy dan, SHE!?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstublief. Eén bloemkooloor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay, ik dacht serieus dat SHE iets wazigs verzon, zoals die broccolinominaties laatstMaar okee! Dankje Greys! Denk ik...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Fijn. Het kan maar duidelijk zijn he, om ongelukjes te voorkomenquote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, die andere pop heb ik zwart gemaakt.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef Laureline het volgende:
Krijg je toch van boksen, zo'n bloemkooloor? Of word je daar gewoon mee geboren en heb ik altijd dat fabeltje geloofd?
quote:Het bloemkooloor (cauliflower ear) is een misvorming van de oorschelp die ontstaat door geen of onvoldoende behandeling van een bloeduitstorting in de oorschelp.
Deze blessure komt regelmatig voor bij het judo maar treedt ook op bij andere contactsporten zoals worstelen, karate, boksen en rugby. Ook niet-sporters kunnen een bloeduitstorting in de oorschelp oplopen, bijv. mensen die vaker vallen (spieraandoeningen of alcoholmisbruik) of mensen die afwijkingen hebben aan de vaatwanden.
Maar maar, Kwak, is mcBath dan wel op het goeie moment nu?quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef kwakveense het volgende:
[...]
mr ex was op t repetitieweekend en ik vond t echt heel moeilijk om hem te zien. :[...]
beuh.
Oefen jij je voodoo skills op onschuldige users ofzo? Ik heb al een week een dikke puist op mijn neusquote:Op zondag 30 november 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
Moet ik wat van mijn voodoo skillzors op Mc Sexy uitoefenen kwakkie? Moet ie een fopneus? Een dikke puist op zijn kin? Een paar bloemkooloren? Je zegt het maar hoor!!
Dat doet alleen pijn als ik lachquote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Trusten alvast BJ!
Kim! Ik zag vanmiddag een 'Brigitte Kaandorp is niet grappig' KLB-topic
Hoe gaat het met dat gaatje in je hoofd?
GA DAN OOK UIT DE WEG!!!quote:Op zondag 30 november 2008 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oefen jij je voodoo skills op onschuldige users ofzo? Ik heb al een week een dikke puist op mijn neus
Weinig spannends denk ik, met zo'n dikke puist op je neus!quote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Esse_est het volgende:
Wat heb je voor spannends gedaan Kaasplankje, dat je zoveel calorieën hebt verbrand?
Dat komt goed uit, want je had toch een kuthumeur, jij llacht niet!!quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doet alleen pijn als ik lach. En dat meen ik bloedserieus
.
Helemaal niets? Wat een kutwijfquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en die hoerrrrrrrrrr van dat hondje, heeft dus mooi niets meer van zich laten horen.
Dat ze maar de gaftering mag krijgen, een dikke vette candida infectie en een branderig gevoel bij het plassen!!!!
Haha gelukkig is ie al bijna wegquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig spannends denk ik, met zo'n dikke puist op je neus!
Ahaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 30 november 2008 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha gelukkig is ie al bijna weg![]()
ze zei er niet iets van
Ik ben zo klaar met dat schijt marktplaatsquote:Op zondag 30 november 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal niets? Wat een kutwijf![]()
Eerst dat schijnheilige mailtje van 'Ja ik laat jou maar even heel netjes meteen iets weten....'.
Pfffffffffrrrrrrrrrrrrrrt. Met zijn allen even in haar voortuin poepen?
quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Of was het meer een cheese dipper...ifyouknowwhattaiemean
quote:
Nee, daarom. En nu ga ik toastjes smeren. Morgen maar weer eens proberen of ik de schema's aan kan houden. Anders ben ik hier echt helemaal nooit meer ontopicquote:Op zondag 30 november 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want je had toch een kuthumeur, jij llacht niet!!
Dan vraag ik mij meteen weer af of hij wel een waterbed met zeewater heeftquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa!
En? Is het een Mevrouw Kaas potentieeltje?
Of was het meer een snackje tussendoor?
Dan vraag ik mij meteen weer af of hij een waterbed met zeewater heeftquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, er komt echt een idioot stressvolle periode aan. ik moet nog zoveel afhebben voor de kerstvakantie
Als dat maar goed gaat met eten en sporten enzo. Bwuh. Ik ben echt aan het stressen
quote:Op zondag 30 november 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]Het is gelukt met de laarzen!
Heb nog nooit zo turbo geshopt, liep meteen naar de Kortelijnbaan, zag ze binnen meteen staan, goede maat gepast, afrekenen, klaarrrrrrrrr. Dankjewel voor de goeie tip!
Ken je het niet, Cheese Dippers?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef conleche het volgende:
Die vunzige cheese dipper die snap ik niet helemaal. Kan iemand mij dat uitleggen??
De wáárheid Kaas! Ik ben op zoek naar de wáárheid!quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zit iedere keer een reply te verzinnen op jou post Greys, maar ze zijn telkens té vunzig om op "invoeren" te drukken
quote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je het niet, Cheese Dippers?
Dat je een staafje (soepstengel achtig) in de kaas kunt dippen?
Goeie! Waar plaats je sporten, en vakantie regelen? We gaan over 3 weken al,, en er is nog amper wat geregeldquote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef SHE het volgende:
Hoofd koel CF; prio's stellen:
1. werk + eten
2. slapen
3. de mr.
4. zorgen dat je haar goed zit
5. fok!
Wat moet je nog regelen? Jij lijtk me geen type wat zich nu pas bedenkt dat er dingen geregeld moet worden toch?quote:Op zondag 30 november 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goeie! Waar plaats je sporten, en vakantie regelen? We gaan over 3 weken al,, en er is nog amper wat geregeld
Was Mevrouw Boem er bij?quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedenavond. Ik heb veul gedronken vannacht en ik weet er verder niet meer zoveel vanaf.
Ik drink bijna altijd bier maar gister kwam de vriend van mijn zusje aanzetten met Wodka Redbull.quote:Op zondag 30 november 2008 22:23 schreef Esse_est het volgende:
Als het maar wodka was dan Boem, dat is dieetsverantwoord schijnbaar.
Dus je hebt een beetje als boem-stinkie in je bed gelegen vandaag? lekker aan de fapperoni he??quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedenavond. Ik heb veul gedronken vannacht en ik weet er verder niet meer zoveel vanaf.
Ach, een huurauto, b&b's en logeeradressen, dat soort dingen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat moet je nog regelen? Jij lijtk me geen type wat zich nu pas bedenkt dat er dingen geregeld moet worden toch?
En er staat een schemaatje in de OP. Kan je lekker thuis na het eten doen. En anders doe je het maar niet, van 3 weken niet sporten ga je niet dood. Kan je compenseren door strenger te eten. jij taartenbakster.
Ik drink bijna nooit alcohol zelfs, maar wodka redbullquote:Op zondag 30 november 2008 22:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink bijna altijd bier maar gister kwam de vriend van mijn zusje aanzetten met Wodka Redbull.
Mevrouw Boem was niet mee maar ik heb me gedragen heur.
dan moet je eerder je bed uit, voor je werk gaan sporten.quote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, een huurauto, b&b's en logeeradressen, dat soort dingen.
En ik wil juist graag proberen nog stevig te sporten; kan ik mijn hoofd een beetje leegmaken enzo.
Zou jij je vent zulke belangrijke zaken toevertrouwen??quote:Op zondag 30 november 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
CF, kan een ander dat niet van je overnemen, die huurauto regelen enzo?
Je gaat toch niet alleen op vakantie?
Nee ik ben om 3 uur naar mevrouw Boem gegaan. En ik heb Dr.Awesome schoon gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2008 22:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus je hebt een beetje als boem-stinkie in je bed gelegen vandaag? lekker aan de fapperoni he??
Ach ja.quote:Op zondag 30 november 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit alcohol zelfs, maar wodka redbull![]()
Onweerstaanbaar he?
Ja!quote:Op zondag 30 november 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Zou jij je vent zulke belangrijke zaken toevertrouwen??
Ik werk tegenwoordig iedere avondquote:Op zondag 30 november 2008 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
dan moet je eerder je bed uit, voor je werk gaan sporten.
en de tijd na het werk gebruiken om je vakantie shizzal te regelen.
zal ik een ban voor je aanvragen ?
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij bent tenminste genomineerd SHE.
Nee joh, dat is die duinmaaiert!quote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef SHE het volgende:
cheese plenk heeft toch de halve cul sc gehad? of ben ik weer abuis?
Ik heb morgenochtend in elk geval een nieuw schema voor je.quote:Op zondag 30 november 2008 22:35 schreef Merel het volgende:
Ik mis jullie
Maar ik hou het echt niet meer bij en ik wil niet zo'n egocentrisch rotwijf zijn dat alleen maar komt binnenvallen als ze wat over zichzelf te melden heeftIk heb geen flauw idee wat jullie de laatste week allemaal hebben uitgespookt!
oh ja, die den haag ja! de slet!quote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee joh, dat is die die duinmaaiert!
Boem is nieuw. Zo, ben je ook weer bijgepraatquote:Op zondag 30 november 2008 22:36 schreef Merel het volgende:
Kijk en nou reageer ik wel op boem, maar ik weet helemaal niet wat die hier doet, dat heb ik gemist
Gebakken tong is ook zo heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
morgen ga ik meteen Rene kennis laten maken met gekookte tongetjes
Bodem van een pan vullen met uienringen, visjes erop, onder water zetten en er een flinke kogel boter (margarine gebruikt mn pa, ik denk ik roomboter) erbij, aan de kook brengen met wat zout en een vleugje azijn en 10 minuten laten pruttelen
serveren met boter![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Boem heeft ons als harem geadopteerd, Merel!
Das heul niet waar!quote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat zowel kaasplato Als DenHaag de halve cul al hebben gehad.....
Hoi Merel!!
Gebakken is ook heerlijkquote:Op zondag 30 november 2008 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gebakken tong is ook zo heerlijk. Maar zo'n vreselijk gedoe om dat vlees/vis van de graat af te krijgen
. 30 Stuks, daar kan je echt leuke dingen mee doen.
Oe fijn! M'n sporttas staat al op m'n werk, dus dan ga ik meteen daarna door richting sportschool.quote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef SHE het volgende:
Ik heb morgenochtend in elk geval een nieuw schema voor je.
Hoeveel dan?quote:
ik heb zwijgplichtquote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel dan?
En vooral: WIE?
Kom op, dit is je kans om je naam te zuiveren
quote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat zowel kaasplato Als DenHaag de halve cul al hebben gehad.....
Hoi Merel!!
Ja maar jij typt ons naam in als je zoekt op pr0nquote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook waardering, ik ben toch liev
Joa!quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij typt ons naam in als je zoekt op pr0n
Hey! Wij hebben hier ook een beul uit de Oekraine!quote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga reportage kijken.Tot morgen dames en slaap lekker straks.
Kind, dat jij nog niet bent dichtgegroeid: chapeau!! Je eet volgens mij meer zoetigheid in een week dan ik in een jaar!!quote:Op zondag 30 november 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Uberschattig
Ik had nog een heuleboel slagroom, dus ik ben nu creme aan het maken om morgen te brulee-enNa het spinnen, ja
![]()
Haiquote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
Hallo lekkere wijven
ik kom hier nooit, maar wil jullie graag oproepen te stemmen in [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
De KLB SC kan wel wat tegenwicht gebruiken en aangezien er dames uit dit topic zich hebben genomineerd, lijkt me dat een mooie reden om die te steunen en te helpen naar de eerste plaats.
Dag
boem, ze zijn weer voor jou
Wij ook niet! Who cares!quote:
ook niet een kleine muffin top (net weekend miljonairs gezien, erg leerzaamquote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij ook niet! Who cares!
Heb gestemd en we zullen het hier in de volgende topics ook nog even spammen!
Zeg! Ik ga morgen eerst spinnen, he. Dan heeft mijn lijf eiwitten nodig om zich te herstellenquote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Kind, dat jij nog niet bent dichtgegroeid: chapeau!! Je eet volgens mij meer zoetigheid in een week dan ik in een jaar!!
Gewoon heel veel highlights zetten. Kan je makkelijk zelf, doek ook altijdquote:Op zondag 30 november 2008 23:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil m'n haar gaan blonderen... Iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik heb peper en zoutkleurig haar en ik wil het dus een stuk lichter. Ongeveer iets als dit.
[ afbeelding ]
Heb in vroegere tijden m'n haar in tig kleuren gehad, maar ontkleuren en blond nog nooit. Ben benieuwd. Heb nu ook erg dun en soms futloos haar, dus hoop dat het uberhaupt kan.
Nee, maar als je heul veel highlights zet ben je ook gewoon blond hoor, alleen staat dat veel natuurlijker en minder "geverfd"dan als je alles massief blond verrufd zeg maar. Kijk maar naar een natural blonde, die hebben ook meerdere schakeringen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar met highlights krijg je toch ook alleen... highlights? Ik wil wel m'n hele haar blond of desnoods wat mooie lichtbruine/blonde strepen er doorheen. Maar peper/zoutkleurtje met blonde highlights lijkt me bij mij niet leuk. Of kun je het gewoon verven met highlightverf?
geen dankquote:
verschil tussen web en user iconquote:Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen dank![]()
maar ik zie jouw poes alleen nog met een paarse vlek en niet zoals je meedoet aan de wedstrijd
quote:Op maandag 1 december 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
ColdFeet weet waarom zij een week niet kan posten.
Die tent, dat moet Dieka geweest zijn zeker?quote:Op zondag 30 november 2008 15:56 schreef cyclechick het volgende:
Goedemiddag dames!
hier en daar even wat bijgelezen, wat zijn jullie rustig gegaan de afgelopen dagen!
Heb alleen het einde van het hondje van SHE niet meegekregen: nog wel kunnen kijken, of niet?
Ik ben net terug van mijn teamweekendje, we hebben alleen maar gezopen, gevreten, gehangen en gisteravond naar de ALLER foutste tent in (of all places) Markelo geweest. My god, ik wist niet wat ik zag en voelde me oud, wijs en mooi tussen alle puberende bakvissen en puistekoppen in
Komende week maar even extra streng zijn dus. Vanavond nog even niet, vandaag was toch al verpest
Nu puin ruimen, wassen en m'n huisje een beetje toonbaar maken.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef Greys het volgende:
Gewoon, zomaar, voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo gek hoor, wel vrolijk!!quote:Op maandag 1 december 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
Blond was zó niet mijn kleur
[ afbeelding ]
bijlezen voordat ik vragen ga stellen is ook handig...quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef kwakveense het volgende:
helleu,
ik heb geen puf om terug te lezen en k kom dus alleen maar even spuien hier
repetitieweekend gehad, dus twee hele dagen gezongen en beetje slagwerk gedaan, weinig gegeten maar niet echt gezond, en ik voel me super kut...
mr ex was op t repetitieweekend en ik vond t echt heel moeilijk om hem te zien.heb me heel goed gedragen, een keer gevraagd oe t met m ging, en normaal gedaan tegen hem ook al negeerde en ontweek hij mij (niet achter m aan gelopen, maar we stonden af en toe bij t zelfde groepje in de pauze). maar ik werd er wel echt heel verdrietig van, omdat ik wel meteen al die kleine dingetjes zag die ik zo mis.... en vooral ook wat ik mis bij mcbath...dus ik voel me knap kut en ik ga vanavond lekker de hele avond op de bank liggen.
beuh.
Oooh, daar had ik ook een bewegende versie van, maar die ben ik kwijtquote:Op maandag 1 december 2008 @ 00:22 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw: de GayHandSmiley
Nee, dat is DH. Volgens mij doet KP het maar met 1tje!quote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef SHE het volgende:
cheese plenk heeft toch de halve cul sc gehad? of ben ik weer abuis?
quote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
Hoi Merel!!
er is nog hoopquote:Dat vind ik ook sneu, het is zo op het randje. Ik had de toets al eens extra bekeken, maar ik wil nog wel een keer kijken naar de 3 toetsen samen.
Inderdaad is de 6 een harde knip.
Groetjes, <docent>
Nee! dat was het eerste plan wel, maar we zijn naar Bill's nog wattes geweest, echt midden IN Markelo zegmaarquote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die tent, dat moet Dieka geweest zijn zeker?
* AKnynke is in Twente opgegroeid...![]()
Bill's bar!quote:Op maandag 1 december 2008 09:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee! dat was het eerste plan wel, maar we zijn naar Bill's nog wattes geweest, echt midden IN Markelo zegmaar
Waarom heeft ze die dan?quote:Op maandag 1 december 2008 10:37 schreef Greys het volgende:
Mogguh lieffies!
Ik vind sjoelen ook leuk!
Hamster op de baan!!!!!!!!!! (als ik moest gooien zette mijn vader de hamster op de sjoelbak)
En ik vind de ban van ColdFeet wel een beetje zielig (jaaaaaaa, ik weet het, ik ben een softie en een mietje), of kan ze gewoon mailen om te unbannen?
Is eigenlijk wel een goed ideequote:Op maandag 1 december 2008 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze minder moet Fok!ken en meer moet werken
ik zou 't ook moeten doen
quote:Op maandag 1 december 2008 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ze minder moet Fok!ken en meer moet werken
ik zou 't ook moeten doen
SHE, je hulp wordt gevraagd!quote:
En wat na 1 week?quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Ah...daar krabbelen ze alweer terug.
Mietjes!
CF heeft kloten. En is volgende week lekker georganiseerd en bijgewerkt.
Gekke vraag, maar als je een ban hebt, kan je dan ook nog pm-en?quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Mietjes!
Oh, het was serieus??quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Mietjes!
uit ervaring: jaquote:Op maandag 1 december 2008 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar als je een ban hebt, kan je dan ook nog pm-en?
Niet zielig hoor. Maar wel ongebruikelijk. Daarom dacht ik dat het een grapje wasquote:Op maandag 1 december 2008 11:08 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk was het serieus.
Ik opperde een ban, omdat dat haar extra tijd geeft, doordat ze niet kan posten.
Toen kreeg ik een PM dat dat misschien wel handig was. Dus kreeg ze een ban.
En ja, ze kan meelezen, ze kan PM-en en als ze unbanned wil worden dan kan dat ook. Niets zieligs aan.
Het komt best vaak voor hoor, dat mensen een ban aanvragen om iets zinnigs te kunnen doen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet zielig hoor. Maar wel ongebruikelijk. Daarom dacht ik dat het een grapje was.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:45 schreef Greys het volgende:
Een kloddertje roze hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............!
quote:Op maandag 1 december 2008 11:26 schreef Greys het volgende:
Mijn zusje wil Oilily servies gaan sparen.
[.....]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |