Goeie vraag Erik.quote:Op maandag 1 december 2008 12:19 schreef Erik het volgende:
Gooi ik de vorige onbewust dicht![]()
De banaanvraag: Hoe eten jullie een banaan het liefst?
Oja, je kunt natuurlijk ook je aanvraag voor een ban doen
Bij mij kloppen ze meestal wel. Misschien dat ik nog een extra koekje neem ofzo, maar veel wijken ze niet af in de praktijk. Bij jou toch ook niet eigenlijk? Volgens mij eet jij meestal:quote:Op maandag 1 december 2008 12:24 schreef conleche het volgende:
Mijn banaan drink ik het liefst bevroren in een smoothie.
Ik doe geen lijstjes meer van de komende dag, het pakt toch altijd anders uit, dus ik doe 'm gewoon van de dag ervoor.
Ja vaak wel, maar ik weet pas aan het eind van de dag meestal wat m'n avondeten wordt, omdat ik dat nog moet halen en soms neem ik die nootjes niet en soms 2x zoveel en soms is de wodka op en soms eet ik gen crackers maar soep. Nou ja dat dus.quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze meestal wel. Misschien dat ik nog een extra koekje neem ofzo, maar veel wijken ze niet af in de praktijk. Bij jou toch ook niet eigenlijk? Volgens mij eet jij meestal:
2- 4 crackers met filet of eiersalade
nootjes
wodka
groente + stukje (mager) vlees + toetje zoals ijsje
Niet, ik ben er verschrikkelijk allergisch voor.quote:Op maandag 1 december 2008 12:19 schreef Erik het volgende:
De banaanvraag: Hoe eten jullie een banaan het liefst?
Inderdaad, Oilily, what is she thinking?quote:Op maandag 1 december 2008 12:41 schreef Greys het volgende:
Erik, sorry dat ik je zo liet schrikken met het Oilily servies.
Het servies liet mij ook schrikken. Qua uiterlijk en qua prijs
Oh en om antwoord te geven op de vraag van de dag.
Ik eet mijn banaan het liefst eh... op de parkeerplaats van IKEA.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb net het cadeautje voor m'n vriend geregeld (die is komende donderdag jarig). Omdat 'ie zo belachelijk overwerkt is, gaan we eerst lekker uit eten en daarna (als verrassing) naar zo'n thermen/wellnesscentre hier in de buurt. Luxe hotelkamer, flesje champagne, rozenblaadjes op het bed en dan 's ochtends een lekkere massage. Hmmm.
Stiekem natuurlijk ook een beetje een cadeau voor mezelf.
quote:Op maandag 1 december 2008 13:04 schreef Anneque het volgende:
lijkt me wel handig. Of iig eerst alles IN/UIT op een rijtje zetten, als je dan duidelijk hebt wat je per maand overhoudt om uit te geven kun je het kasboek daarop baseren. Dan heb je ook een referentiekader enzo.
Ow okayquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat er in komt, is iedere maand verschillend, dus dat is sws een omzekere factor. Ik ben al heel blij als ik in de gaten heb waar al dat geld toch blijft
Sanadome?quote:Op maandag 1 december 2008 12:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb net het cadeautje voor m'n vriend geregeld (die is komende donderdag jarig). Omdat 'ie zo belachelijk overwerkt is, gaan we eerst lekker uit eten en daarna (als verrassing) naar zo'n thermen/wellnesscentre hier in de buurt. Luxe hotelkamer, flesje champagne, rozenblaadjes op het bed en dan 's ochtends een lekkere massage. Hmmm.
Stiekem natuurlijk ook een beetje een cadeau voor mezelf.
Wat goed! Mij lijkt dat ook wel een heel goed idee (al heel lang ook) maar ik ben nog te beroerd om mijn eigen post netjes af te handelen. Uiteindelijk ligt het zolang dat mijn wederhelft er niet meer tegen kan, en het netjes in een map stopt voor mequote:Op maandag 1 december 2008 13:01 schreef conleche het volgende:
O ja. Ik ga vanaf vandaag een kasboek bijhouden. (op de computer weliswaar) Zal ik daar ook mijn vaste lasten in opnemen? Ik doe alleen m'n eigen uitgaven, als meneer C. boodschappen doet dan tel ik dat niet mee.
Kijk eens in de garage, behalve de kachel heeft meneer C misschien nog wel meer leuke dingen opgeslagenquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat er in komt, is iedere maand verschillend, dus dat is sws een omzekere factor. Ik ben al heel blij als ik in de gaten heb waar al dat geld toch blijft
Schrik niet, maar ik ben begonnen in februari 2007!quote:Op maandag 1 december 2008 13:19 schreef Anneque het volgende:ik zie nu dat conleche vroeger net zo veel woog als ik nu.. hoelang is dat geleden C?
Dat zeker!! Er staat een hometrainer, een crosstrainer, een sjoelbakquote:Op maandag 1 december 2008 13:20 schreef Erik het volgende:
[..]
Kijk eens in de garage, behalve de kachel heeft meneer C misschien nog wel meer leuke dingen opgeslagen
dat vond ik er zo steriel uitzienquote:
Ik ben er ook een keer naar de thermen geweest en vond het erg lekker! Ach, ik betwijfel sowieso dat we de hotelkamer veel uit zullen komen, omdat we er ook pas redelijk laat zijn en vroeg al weer weg moeten. Maar die ziet er heerlijk uit, met een groot bad en alles. De rest van het pand kan me aan m'n reet roestenquote:Op maandag 1 december 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vond ik er zo steriel uitzienheb er een keer een bon voor iemand gehaald
maar hmyeah als je er alleen maar verwend hoeft te worden en niets te doen
quote:Op maandag 1 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:
furf ontwijkend gedrag
ik ben aan het koken geslagen.
kip met roerbak shizzal en pommes dauphinoise voor meneer. En een bak lasagne voor morgen.
vanavond het soepje weer![]()
Dus ipv verf ruikt het huis nu naar knoflook..eens kijken hoe ik dat ga verdoezelen voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |