Present.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
Gaan er de volgende keer ook mensen uit Limburg of Brabant?
Ja, laten we dat niet doenquote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
Lief doen of ik report je.quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef GeenKloonVanJordy het volgende:
[..]
Ja, laten we dat niet doen
Kennelijk.quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wordt die grap nog steeds gemaakt?
Of groningenquote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
Gersquote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te ver weg.quote:Op zondag 30 november 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
STOERE JONGEN!!!!!11quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik liet de tondeuse op de grond flikkeren
Dat was helemaal geniaalquote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik liet de tondeuse op de grond flikkeren
Mn flits werkte fucking sporadischquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, de neger in het witte hemd is niet Jos.
Die homoneger ging helemaal los _o-quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mn flits werkte fucking sporadisch
CHeck die blingbling van reetveter
Wie is wiequote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Liet je daar je jodokus aan zien dan?quote:Op zondag 30 november 2008 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die homoneger ging helemaal los _o-
quote:
Nee, Groningenquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef Rhythm het volgende:
De volgende meet is in Tilburg, okay?
Lekkere wijven en Jos en andere toffe mensen mogen blijven pitten bij mij.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
jos zegt:
waarom wasi k daar niet bij
NG Mênnus zegt:
NG Mênnus zegt:
jij maakte de foto
jos zegt:
hhah owja
Whehe
quote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei![]()
Week erbij voor jordeeeh trouwens.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei![]()
Ik snap nog steeds niet wat remlof daar deed idd.quote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef reetveter het volgende:
Vlak na die foto werden we er bijna uitgekickd door schatje mag ik je foto volgens mij
Hey remlof, hoelang duurt mijn PM ban?quote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei![]()
Hahahaquote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef Rhythm het volgende:
De_Ananas doet me aan Alfred Jodokus Kwak denken en ik weet niet waarom_!
Dat was Danny manquote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat remlof daar deed idd.
Jullie gingen toch niet met z'n allen met een barkruk lopen zwaaien he?quote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef reetveter het volgende:
Vlak na die foto werden we er bijna uitgekickd door schatje mag ik je foto volgens mij
Zie NG hagenees zijn danquote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:16 schreef reetveter het volgende:
Daar reageren ze niet op.quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey remlof, hoelang duurt mijn PM ban?
En waarom heb ik uberhaupt een PM ban?
quote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flikker op, ik ben geen hagenees
Jazeker welquote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jullie gingen toch niet met z'n allen met een barkruk lopen zwaaien he?![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 22:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jullie gingen toch niet met z'n allen met een barkruk lopen zwaaien he?![]()
Ja inderdaad, ik mis de PM's van Sackboyquote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
mzzl!!quote:Op zondag 30 november 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
Mwa, nu heb ik toch wel een beetje spijt.
Plan gauw eens een volgende ;').
Ben dr weg van, laters.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ik was er van overtuigd dat remlof daar rondliep. Ik dus vragen of hij remlof was, maar hij was het nietHij kende fok wel!
Kwam je zonder oorbellen wel binnen?quote:Op zondag 30 november 2008 22:26 schreef reetveter het volgende:
Of die toko met 'alleen vaste bezoekers'
Neehee, ik was die spange gast linksquote:Op zondag 30 november 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
Fok! gaat heul langzaam.
Die neger is reetveter.
Ik las metaalfoto'squote:Op zondag 30 november 2008 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Zware dagen zijn dit zeg ...
Iemand link naar meetfaalfoto's?
slakquote:
Van Persiequote:
Quoted for Truth.quote:
Ik dacht dat ie die bedoeldequote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Neehee, ik was die spange gast links![]()
'die meisje'quote:Op zondag 30 november 2008 22:31 schreef afcajos het volgende:
Ik kreeg lekker 2 stempeltjes van die meisje bij de entree
Jordeeehquote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef reetveter het volgende:
quote van de eeuw
"Ik wil wel eens een gesprek voeren met een hoer"
/carequote:Op zondag 30 november 2008 22:30 schreef bhm het volgende:
[..]
Van Persie![]()
Hoewel die 1e buitenspel was
Een gezonde jongeman wil zo'n hoer gewoon volpompen maar jordy wil er mee pratenquote:
Bestquote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Volgende keer in Groningen?
Jij bent dus geen van beide, jij pompt geeneens een hoerquote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een gezonde jongeman wil zo'n hoer gewoon volpompen maar jordy wil er mee pratenDaarna heeft hij zn piemel ook moeten inleveren, zo verdien je het niet om er 1 te hebben
quote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een gezonde jongeman wil zo'n hoer gewoon volpompen maar jordy wil er mee pratenDaarna heeft hij zn piemel ook moeten inleveren, zo verdien je het niet om er 1 te hebben
quote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Brabant.quote:
Goh, dat is bijna net zo goed als een nacht wilde seks hoor Jos. Jij hosselt ze maar weer eens!quote:Op zondag 30 november 2008 22:31 schreef afcajos het volgende:
Ik kreeg lekker 2 stempeltjes van die meisje bij de entree
Brabant.quote:
Ja, helmond zekerquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, dat is bijna net zo goed als een nacht wilde seks hoor Jos. Jij hosselt ze maar weer eens!
Jij weet net als ik dat wanneer het een gigolo had geweest hij wel voor de seks zou gaan...quote:Op zondag 30 november 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2008 22:36 schreef GasTurbine het volgende:
Zit ik net met mezelf de afspraak te maken volgende keer ook te komen, gaan jullie hem houden in Groningen..
Je pm-ban is eraf. En je had hem omdat mensen klaagden over pm's die ze ongewenst van je ontvingen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam moet je in Groningen?quote:
Caries FTWquote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Zit ik overigens hier een pot roze marsmallow fluff uit te lepelen van 3,75 (!)
Herlees die zin nog eens en zet Groningen en Brabant naast elkaar.quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam moet je in Groningen?_!
Bovendien ligt Brabant dichterbij hiero.
NEE ANDERS LATEN WE ONS ALLEMAAL IN GRONINGEN MET AIDS INSPUITEN!!!!!!!!!!11111111quote:
Dat jij naar een homo feest wil kan ik niks aan doenquote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEE ANDERS LATEN WE ONS ALLEMAAL IN GRONINGEN MET AIDS INSPUITEN!!!!!!!!!!11111111
Doe gewoon iets centraalsquote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon naar Alkmaar of Leiden komen
Volgens mij woont Chriz2k ook in Alkmaar, kun je hem ook eens zien hosselen
Hihiquote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook weer smsen gister "al een chick gehosseld?"
Ik had al ietsquote:Op zondag 30 november 2008 22:41 schreef reetveter het volgende:
Jullie hadden allemaal moeten komen falers
Oeh geilquote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef Florian_ het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon naar Alkmaar of Leiden komen
Volgens mij woont Chriz2k ook in Alkmaar, kun je hem ook eens zien hosselen
Ik dacht dat dat in een normale tent wasquote:Op zondag 30 november 2008 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat jij naar een homo feest wil kan ik niks aan doen
Kom je dan ook?quote:
Waar woon je?quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh geildat is hier praktisch om de hoek.
Net of jij uberhaupt zou komenquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:43 schreef reetveter het volgende:
Of jordeeeh en NG die 10 km lopen naar een coffeeshopIn fucking Amsterdam
Ja.quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef reetveter het volgende:
We moeten ergens heen waar iemand de weg beter weet en ons niet een uur laat lopen
Groningen dus
Ik had geen geld voor een treinkoartjequote:Op zondag 30 november 2008 22:41 schreef reetveter het volgende:
Jullie hadden allemaal moeten komen falers
Wat in hemelsnaam moet je in GroningenBrabant?quote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Herlees die zin nog eens en zet Groningen en Brabant naast elkaar.
Wel tof dat hij nog ff kwamquote:Op zondag 30 november 2008 22:46 schreef reetveter het volgende:
Of Skafff-a die voor 1 uur in Amsterdam 2 uur in de trein gaat zitten
quote:Op zondag 30 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik mis de PM's van Sackboy!
Wtf.quote:Op zondag 30 november 2008 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je pm-ban is eraf. En je had hem omdat mensen klaagden over pm's die ze ongewenst van je ontvingen.
Niet meer doen dus.
True, Donderdag doen we dan. Alhoewel moeten de meesten dan wel een collegekaart laten zien. Waaronder, zoals altijd, ikquote:Op zondag 30 november 2008 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar niet meeten op vrijdag in Groningen dat is fakkin saai.
quote:Op zondag 30 november 2008 22:46 schreef reetveter het volgende:
Of Skafff-a die voor 1 uur in Amsterdam 2 uur in de trein gaat zitten
Opwindend !quote:Op zondag 30 november 2008 22:46 schreef bhm het volgende:
Op urk.. hoef je ook niet zo laat naar huis...
Begravenis de volgende ochtend.quote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:
Waarom was skaff-a er zo kort dan?
Hoezo? Waar ga jij heen manquote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, Donderdag doen we dan. Alhoewel moeten de meesten dan wel een collegekaart laten zien. Waaronder, zoals altijd, ik
Diarree met stukjes erin.quote:Op zondag 30 november 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
Hihihi, ik zei 'poep'. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Nee, een random negert die daar liep.quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef GasTurbine het volgende:
Maar: wie was nou die negert?
Behangplakker?
Je probeert iets te hard grappig te zijnquote:Op zondag 30 november 2008 22:54 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Morgen op 1 in de dagcijfers !
overal wel, meeste kom ik wel in. Maar bij 'het feest' moet ik altijd mijn collegekaart laten zien omdat ze me willen weigerenquote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo? Waar ga jij heen manGa naar de Shadrak ofzo.
Respect voor Jordy he !quote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je probeert iets te hard grappig te zijn
quote:
Naar die tenten ga ik nooit toequote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
overal wel, meeste kom ik wel in. Maar bij 'het feest' moet ik altijd mijn collegekaart laten zien omdat ze me willen weigeren
Het Feestquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
overal wel, meeste kom ik wel in. Maar bij 'het feest' moet ik altijd mijn collegekaart laten zien omdat ze me willen weigeren
Ik heb geen idee wat shadrak trouwens isquote:Op zondag 30 november 2008 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Naar die tenten ga ik nooit toeEigenlijk altijd naar de Shadrak en daar kom ik zelfs binnen met mijn Mario verkleedpak.
las ik daar minderjarig?quote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het Feest! Meest kansloze tent ter wereld samen met de Shooters. Wil je ook niet doodgevonden worden. De Shadrak is voor underaged altogrut.
Inderdaad, en je kan er amper ademhalenquote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het Feest! Meest kansloze tent ter wereld samen met de Shooters. Wil je ook niet doodgevonden worden. De Shadrak is voor underaged altogrut.
Kom je ook dan, ons leren wat vrouwen willenquote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is er gersjequote:
Altogrot in Grunn.quote:Op zondag 30 november 2008 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat shadrak trouwens is
Truequote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, en je kan er amper ademhalen
me si vergetenquote:
Zotheidquote:
Ik ga stukquote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JAAAAA, 2-1 JAAA, KANKERDENBOSSCHENAREN, JAAAAA 1Q!1!11!!@@!@!11111EINZZWIICHBINDABEI!11!11
quote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JAAAAA, 2-1 JAAA, KANKERDENBOSSCHENAREN, JAAAAA 1Q!1!11!!@@!@!11111EINZZWIICHBINDABEI!11!11
Ben je wel eens in de Shadrak geweest? Totaal uiteenlopend volk en 't ligt zwaar aan de DJ wat voor muziek en mensen er zijn. De ene draait metal de hele avond (quote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
nu je het zegt, Gers is gepwnd door een Poolquote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe gers was wel blij
Gers, je mag me nog bedanken. Ik ging heel dapper tegen die turk zeggen dat hij je sjaal niet in de fik moest steken
Dat vond ik helemaal geen ene kolere aanquote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie gaan zeker naar de Palace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar mag je je pet niet op want dat is intimiderend.
Ik heb gehoord dat ze daar beademingsapparaten aan de muren hebben hangen....quote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, afgelopen donderdag kon ik me kont niet keren en zweette me de pestpleuris
Skopjequote:Op zondag 30 november 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie gaan zeker naar de Palace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar mag je je pet niet op want dat is intimiderend.
Gezegd moet worden is dat ik 6 december er wel ben vanwege de Dj's die er komenquote:Op zondag 30 november 2008 23:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal geen ene kolere aan.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar beademingsapparaten aan de muren hebben hangen....
[..]
Skopje
In bijlen toch? Ik ben daar 1x geweest. Na een bezoekje aan de wc was ik een half uur aan het zoeken naar mn vriendenquote:Op zondag 30 november 2008 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar beademingsapparaten aan de muren hebben hangen....
[..]
Skopje
Ach, gers zn toposs sjaal hing ergens en die turk wilde em in de fik steken. Had zn aansteker er al onderquote:Op zondag 30 november 2008 23:05 schreef GasTurbine het volgende:
gers, intimidatie, brave afcajos? Vertel vertel!
Ze stond een of andere neger te schuren?quote:Op zondag 30 november 2008 23:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
In bijlen toch? Ik ben daar 1x geweest. Na een bezoekje aan de wc was ik een half uur aan het zoeken naar mn vriendenmaar wel mooie toko opzich
IN DE BLOTEEE KONT!!!!!quote:
Het enige mooi is de apeski hutquote:Op zondag 30 november 2008 23:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
In bijlen toch? Ik ben daar 1x geweest. Na een bezoekje aan de wc was ik een half uur aan het zoeken naar mn vriendenmaar wel mooie toko opzich
quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze stond een of andere negerboer te schuren?
Ja hoorquote:
?quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze stond een of andere neger te schuren?
quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
evening all!
Drenthequote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat we geen negers kennen in Drenthe hoogstens wat verdwaalde zwarte pieten
Hihi, inderdaad. Na dat hele lange verhaal van mij. @:quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet je nog pm'en volgens mij
![]()
.
Zo kwam het over.quote:
Heb je onlangs aan seksuele handelingen gedacht? Zo ja dan is de kans vrij groot dat je zwanger bent. Oh en omdat je een puber bent kun je geen abortus plegen, veel plezier met het kindquote:Op zondag 30 november 2008 23:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hallo (insert puberblad),
Ik had een vraagje, ik ben onlangs voor het eerst ongesteldgeworden maar volgens mij is er iets mis met mij...
Ik zie op TV altijd dat het blauw moet zijn maar bij mij was het rood!
Is er iets mis met me, ben ik zwanger oid????
Groetjes,
Anoniempje
Geil.quote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga reportage kijken. De beul van Oekraïne. Tot morgen!
Hieuurr..quote:
quote:
Ja de lengte is zo intimiderendquote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, inderdaad. Na dat hele lange verhaal van mij. @:
[..]
Zo kwam het over.
Ik heb een muis op mijn kamer.
quote:
*Inkopper maakt; dat zeggen ze wel vaker.quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja de lengte is zo intimiderend.
Wtf, is 't zo'n teringbende daar?
WTF MENquote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
KALI 1 IS OP WERK MENG!@2112@!@!12@!!@@!12!@@!121221@!@!2!122121!@!@@!2112!@@!!@
EN GRAAG DRIE BIER IN EN TASJE WANT MIJ KAT IS BETER!!!!!!
quote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Inkopper maakt; dat zeggen ze wel vaker.
Nee, mijn kamer is hardstikke netjes.![]()
Maar ik woon in een oud herenhuis (harrr harrr) en schijnbaar is er een muis verdwaald.
quote:
Hagenees is als je geboren en getogen bent in Den Haag.quote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe zat dat ook alweer, als je aan de ene kant van de laan van Meerdervoort woonde ofzo?
Voorhout / Benoordehout den gekste!quote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
den haag voor het leven!!111!!!!
ZIE DE SINT KRABT AAN ZIJN KLOTENquote:Op zondag 30 november 2008 23:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DOE IS FF EEN LIEDJE ZINGEN VOOR DE SINT??????
Oke, ik dacht ook dat hagenaren meer kak warenquote:Op zondag 30 november 2008 23:16 schreef Zotheid het volgende:
Hagenees is als je geboren en getogen bent in Den Haag.
Maar LvM is ook wel een mooie maatstaaf.
Zijn gedrag. Zijn vluchtgedrag.quote:Op zondag 30 november 2008 23:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
verdwaald? waar leid je dat aan af?
quote:Op zondag 30 november 2008 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ook dat hagenaren meer kak waren
Ik kom vaker in de Shadrak dan jij.quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de Shadrak geweest? Totaal uiteenlopend volk en 't ligt zwaar aan de DJ wat voor muziek en mensen er zijn. De ene draait metal de hele avond (![]()
) en de andere electro, techno, hiphop etc.
Neequote:Op zondag 30 november 2008 23:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zijn er al nieuwe fotoos ergens gepost?
dat was wel heel zot jaquote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef Zotheid het volgende:
WELTRUSTE PAASKONIJN.
DIKKE LEBBER,
ZOTHEID.
Over het algemeen is dat ook zo.quote:Op zondag 30 november 2008 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik dacht ook dat hagenaren meer kak waren
Waarzo?quote:Op zondag 30 november 2008 23:18 schreef Fascination het volgende:
Reageren jullie even in m'n topique.
Kali heeft 't al gedaan.
Terwijl je het niks aan vindt, begrijpelijk!quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kom vaker in de Shadrak dan jij.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zijn gedrag. Zijn vluchtgedrag.
Hopelijk komt hij nooit meer terug.
Dat lingo topic in klbquote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat ook zo.
Maar goed, ik heb gelukkig niks met de slechte kant van Den Haag te maken.![]()
Kakkurs den gextuh!
[..]
Waarzo?
aye captainquote:
Eerst zeik je die tent af en zeg je dat het voor altotuig is en vervolgens pats je ermee dat je er vaak komtquote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kom vaker in de Shadrak dan jij.
Ik liet een windje.quote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geprobeert voor elkaar te krijgen??
quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Komt een vrouw bij de gynacoloog want ze is hoogzwanger, dus gaat ze met haar benen wijd liggen, en die gynacoloog gaat met z'n handen naar binnen en haalt dat kind eruit. Die mevrouw is natuurlijk trots als een pauw omdat ze moeder is geworden, maar dan opeens pakt die gynacoloog dat kind bij de benen en slaat het 3 keer kankerhard tegen de muur aan. Zeg die moeder zo van ''ooh, m'n kindje, wat doe je nu![]()
en dan zegt die gynacoloog zo van: JAAAA ,GEFOPT, HIJ WAS TOCH AL DOOD !1!11!!!11!!!1L0LLEREINZZWEIICHBINDABEII!!!!1!111!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan jou wel even leren hoe je een vrouw moet behandelenquote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst zeik je die tent af en zeg je dat het voor altotuig is en vervolgens pats je ermee dat je er vaak komt
Niet die harr harr harr.quote:
Laat maarrr weeurrr!quote:Op zondag 30 november 2008 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of als in de trendtdt van heksachtig lachen
quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik liet een windje.
Van die muizenkorrels, wat hij hopelijk niet overleefd.
Als dat niet werkt ga ik zo'n mat met lijm kopen.
JE MOET DIE VAN JOU VERTELLENquote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Komt een vrouw bij de gynacoloog want ze is hoogzwanger, dus gaat ze met haar benen wijd liggen, en die gynacoloog gaat met z'n handen naar binnen en haalt dat kind eruit. Die mevrouw is natuurlijk trots als een pauw omdat ze moeder is geworden, maar dan opeens pakt die gynacoloog dat kind bij de benen en slaat het 3 keer kankerhard tegen de muur aan. Zeg die moeder zo van ''ooh, m'n kindje, wat doe je nu![]()
en dan zegt die gynacoloog zo van: JAAAA ,GEFOPT, HIJ WAS TOCH AL DOOD !1!11!!!11!!!1L0LLEREINZZWEIICHBINDABEII!!!!1!111!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst zeik je die tent af en zeg je dat het voor altotuig is en vervolgens pats je ermee dat je er vaak komt
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
JE MOET DIE VAN JOU VERTELLEN![]()
![]()
![]()
DD: D :d
d;d;d DD
EN WIE HEM HELEMAAL LEEST EN MOET LACHEN KRIJGT EEN EEUUROOOOW
Wat heb je nou weer aan humaniteit bij dieren.quote:Op zondag 30 november 2008 23:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is een muizenval niet veel humaner?
Ik had hem al gevonden heuurrr!quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |