Ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 21:43 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, ik dacht even dat het over Emergency Room ging!
Bij mijn weten zit er niets in en was het toeval. En kinine doet wat, maar had ook weer risico's dacht ik.quote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Reinhilde het volgende:
Oh bedoel je dat!![]()
Ja, ik geloof daar dus niet zo in. Zeker met een pannenkoek, wat zit daar nou voor speciaals in dat het de bevalling op zou wekken? De kinine in bitter lemon weet ik, maar dan moet je ook weer zulke hoeveelheden voor gaan drinken voordat het werkt...
Idd. Broodje aap dusquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit er niets in en was het toeval. En kinine doet wat, maar had ook weer risico's dacht ik.
Ik moest vanochtend bij de afsluiting huilen, toen Arthur Japin zijn gedicht voordroeg en Paul zelf ook moest huilen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Lois het volgende:
Ach Grijs toch....
Ik heb net bijna zitten huilen bij Paul de Leeuw. We zaten een stukje van vanmorgen terug te kijken, waarbij Sinterklaas langs komt. Is er zo'n ongelooflijk lief klein koddig kereltje van een jaar of 4 denk ik met een wens.
Vraagt hij heel dapper aan Sinterklaas "wil je in mijn vriendenboekje schrijven?"
Veeg mij maar op![]()
![]()
Dat moet ik nog kijken maar ik moet nog douchen enzo, en wilde op tijd naar bedquote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend bij de afsluiting huilen, toen Arthur Japin zijn gedicht voordroeg en Paul zelf ook moest huilen.
Ik zat vanmidag op Youtube wat stukjes te kijken, oa waar hij iedereen bedankt net voor hij de regenboog gaat zingen. Toen moest ik ook slikken hoor, toen hij brak.quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Lois het volgende:
Ach Grijs toch....
Ik heb net bijna zitten huilen bij Paul de Leeuw. We zaten een stukje van vanmorgen terug te kijken, waarbij Sinterklaas langs komt. Is er zo'n ongelooflijk lief klein koddig kereltje van een jaar of 4 denk ik met een wens.
Vraagt hij heel dapper aan Sinterklaas "wil je in mijn vriendenboekje schrijven?"
Veeg mij maar op![]()
![]()
gaat dan eens prostagladingessenquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef Reinhilde het volgende:
Dat denk ik ook hoor Freecell! * Reinhilde geen bitterlemon in huis heeft
Nou he.quote:Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het toch ook wel gek dat die Ernst-Paul er gewoon niet meer is. Hij had een dochtertje van 4
christus, k krijg er meestal maar 3 a 4 opquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef DJMO het volgende:
ik heb net negen pannenkoeken opmet suiker (gewone & poedersuiker)
Ja, ze is bij kennis. Ik begreep dat ze veel aandacht vraagt en dat dat best lastig is voor de andere kinderen (ze heeft 2 broertjes, zij is de middelste), die natuurlijk ook aandacht willen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef bixister het volgende:
Grijs, wel fijn dat ze thuis is. Is ze nog bij kennis? Sjonge, wat een verdriet voor die mensen.
Bitter lemon is lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef Reinhilde het volgende:
Dat denk ik ook hoor Freecell! * Reinhilde geen bitterlemon in huis heeft
welk ER?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me de hele avond (samen met een zwangere vriendin) ongans gegeten aan 2 (!!) pakjes brie...![]()
![]()
Kan iemand me vertellen wie er nou ER gewonnen heeft uiteindelijk?wilde tijdens de laatste stemronde naar huis
![]()
Brie mag toch niet als je zwanger bent?? iets met rauwmelkse kaas ofzo.. ik ben er normaal gek op, maar nu moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken trouwensquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me de hele avond (samen met een zwangere vriendin) ongans gegeten aan 2 (!!) pakjes brie...![]()
![]()
Kan iemand me vertellen wie er nou ER gewonnen heeft uiteindelijk?wilde tijdens de laatste stemronde naar huis
![]()
idd, het werd ook meteen weggedraaid en toen kwam de i.m. van Ernst-Paul.quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef YPPY het volgende:
Yin heeft niet verloren. Dat is de beste formulering denk ik.
Dank je!! Na al die verhalen gunde ik het die Hans ook het minst...quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef YPPY het volgende:
Yin heeft niet verloren. Dat is de beste formulering denk ik.
da's helemaal zoals het hoortquote:Op maandag 1 december 2008 00:05 schreef bixister het volgende:
ik heb gestemd. (en gewoon op welke ik de leukste vind, niet WIE ik 't leukste vind!)
dag.
Die heeft Stan als het goed is net besteld ja, om zijn schuldgevoel af te kopen natuurlijk, de hondquote:Op maandag 1 december 2008 00:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan koop je toch gewoon je eigen Brum?
Goed plan! Doen we van die nepgebitjes inquote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Meid! Zullen we samen gaan? Kunnen we elkaars hand vermorzelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 1 december 2008 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan en ik hebben net Harry Potter 5 afgekeken, eindelijk![]()
Nu wil ik 6 en 7 ook kijkenwij zijn zaterdag weer bij 1 begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond 2 afkijken.
Hebben 2 weken geleden ook weer LOTR gekeken. Als we klaar zijn met HP wordt het ws. Oceans 11, 12 en 13.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ocean's 11 heb ik ook sinds kort. Die ga ik ook maar eens kijken. Als ik tijd heb...quote:Op maandag 1 december 2008 19:01 schreef Vicky het volgende:
Hebben 2 weken geleden ook weer LOTR gekeken. Als we klaar zijn met HP wordt het ws. Oceans 11, 12 en 13.
hier ook geen bk in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef moussy het volgende:
een Whopperwij hebben geen BK in de buurt
![]()
Ik heb vandaag maar kaas-deluxe-pannekoeken gebakken, ook lekker, maar geen whopper
snel naar huis en je bed in.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, zit ik hier om 8 uur op mijn werk ipv om 9 uur, ziek en ellendig, maar je hebt een afspraak met de accountant of niet...is er geen accountant
Euh euh euh.. Ik weet op wie je doelt! ff denken........... Ik ga googlenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Raissa.![]()
En Vamp, een gebroken vingertje... wat sneu zeg!
Kan iemand me helpen? Vage vraag hoor, maar het is het proberen waard.
Hoe heet die hele bekende Nederlandse artiest, die zo'n heel klein opdondertje is. Heel goed op de piano enzo.
Ik kan er niet opkomen.
Geen klassiek pianist, dus niet Wibi en ook niet Jan Vayne. Beetje modern. Staat ook wel eens in de hitlijsten enzo.
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vamp wat sneu! Snap dat je het even helemaal zat bent!
de dippers van O&V of de chocoladefondue!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:03 schreef huuphuup het volgende:
Ohja en hij kookte vroeger wel graag, maar mijn zusje lust echt niets dus dat houdt nu ook niet meer over...
zit er wel aan te denken om iets van oil&vinegar te halen of dille&kamille ofzo. Kan dat voor een kerel?
Ah, die is zo schattig!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden! Dat is hem idd!
Ik wist even niet waar ik op moest googelen!![]()
Zoiets denk ik, ik snap dat je geen volwassenboeken mee mag nemen op een kinderabbo, maar dit waren gewoon kinderboeken (de Griezels, o.a).quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef Troel het volgende:
Probeerde ze je niet te zeggen dat je het boek eigenlijk niet mee mocht nemen op een kinderabonnement ofzo?
(Geen idee hoe dat zit hoor)
Ik heb net bij onze bieb zitten kijken en daar is het kinderabonnement tot en met 16 jaar, nou, toen las ik echt al wel alle boeken, dus daar zat geen restrictie op toentertijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, ik snap dat je geen volwassenboeken mee mag nemen op een kinderabbo, maar dit waren gewoon kinderboeken (de Griezels, o.a).
En ja E.T. da's een goeie! Ik ga meteen ff kijken volgens mij staat het ook online nml.
Ik zeg invullen, met naam.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Vivi het volgende:
En er staat dus niks over. Ik dacht het wel. de trut.
Oh, ze hebben ook een klachtenformulier.
Delft?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:06 schreef Ennu het volgende:
Vicky balen zeg!
Vivi wat een achterlijk mens zeg. Ik zou me ook opvreten hoor!
Ik ga straks met een vriendin en de meiden lekker bij de beren eten. Heb al helemaal zin in de onbeperkte spare ribsDie met honing zijn zooooooooo lekker.
Ik heb het al verstuurd, ik weet alleen haar naam niet meer, maar ik heb dit geschreven:quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb het al verstuurd, ik weet alleen haar naam niet meer, maar ik heb dit geschreven:
Het betrof hier een donkergekleurde enigszins corpulente dame, waarvan de naam mij ontschoten is.![]()
Hoe raad je het zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ff wat anders, ik had ruzie net joh! Jahaa, mensen, nu hóór ik jullie al denken "Góh.." maar het was écht niet mijn schuld dit keer
.
Ik moest het kinderboek terugleggen. Want het was Kinderboekenweek dus de kinderen moesten die boeken lezen om te kunnen beoordelen. Ofzo. Weet ik veel. Ik heb nooit meer een jeugdboek geleend in elk geval.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Vivi het volgende:
En als ik nu als volwassene een boek van Thea Beckman of Paul Biegel wil lezen, gaat de boekennazistempeldame me dan ook vertellen dat ik te oud ben en alleen maar Leni Saris mag lenen ofzo?
Wat naar! Er was indertijd toch sprake van dat je misschien op een andere afdeling kon gaan werken? Was dat niks? (Of heb je het al verteld en ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef Vicky het volgende:
Roeltje, mijn oud klasgenoot
A gossie Vamp, beterschap voor je ventje!
Raissa, het zit je echt niet mee he..
Hier zit het ook niet mee... Ik zit vnaf 1 maart zonder werk....
Mweheh Lois, dat doet me denken aan een man op TV laatst die niet meer in "All you can eat"-restaurants mocht komen omdat ie, u raadt het alquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
Wow SyrenaDat wasmachine verhaal
![]()
Vivi terecht hoor dat je zo boos werd!
Ik ben helemaal een bekende in de bieb hier.Ik lees zo onwijs veel (in de trein, 's avonds, in bed) dat ik het premium abonnement heb genomen. Daarmee kun je 10 boeken per keer lenen EN, voor mij de belangrijkste reden, gratis boeken reserveren. Dus, in het kader van het chronisch geldgebrek koop ik nog amper boeken maar reserveer ik nu vast alle nieuwe boeken die binnenkomen en die mij interessant lijken. Nu ben ik dus "die mevrouw die zo belachelijk veel reserveert elke keer". Ja nou daar is het abo. toch voor? "ja maar zoveel hadden we niet gedacht"
Nou, Dean lacht je uit tegen die tijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:49 schreef Moonah het volgende:
Toen ik het in groep 3 voorlas vonden ze het hardstikke eng.
Die pet idd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:55 schreef lily het volgende:
Wat grappig, Moonah
en die pet van de sint
das zn werkmeiterquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:55 schreef lily het volgende:
Wat grappig, Moonah
en die pet van de sint
Memmel ik woon daar 5 auto-minuten vandaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:25 schreef Memmel het volgende:
Bah Vamp, dat klinkt niet lekker.
Gisteren geen Whopper gegeten, omdat ik moest werken. Heb patat met saté op bij La Cocotte op industrieterrein de Gadering in Hoogvliet. Die friet van daar he, oh mijn god, die friet...die friet...
hier zo'n zelfde exemplaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier geen bibliotheekabonnment.En dat voor iemand die de vroegere bibliotheekopleiding heeft gedaan.
haha (de roze maillots weggegooid is misschien wel een goed plan).quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:03 schreef moussy het volgende:
Ik heb net wel alle (voor René te kleine) roze maillots uit voorzorg weggegooid![]()
Van de week vroeg hij; Mamahaaaa, als ik later zwarte Piet ben, net als jij, mag ik dan ook eens een maillot aan? ... iktuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!
Dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Brighteyes het volgende:Vivi, hoe krijg je het voor elkaar!
Komt nooit uit Bix, zo vond ik die 2 dagen bedhangen ook vreselijk ben zo blij dat Isa nu weer lekker boven in haar eigen bedje ligt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef bixister het volgende:... (komt echt echt echt niet uit! ik moet nog van alles doen deze week!)
Dat dus. Gister de hele dag in bed gelegen. Vandaag meiden naar de opvang brengen en weer snel mijn bed in. Dat overgeven, vind ik toch zo goor en vervelend..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef PM-girl het volgende:
Moeders zouden nooit ziek mogen zijn!
ja ze weten dat ik zwanger ben. Ik had een jaarcontract en dat verlengen ze niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef marlieske het volgende:
[..]
Vicky, he bah waarom moet je weg bij het bedrijf? weten ze dat je zwanger bent en had je een vast contract of tijdelijk? sorry voor de hoeveelheid vragen maar mogelijk zit er nog iets van vergoeding in ofzo + ze mogen je niet ontslaan (bij vast contract) als je zwanger bent.
Vind het wel heel rot voor je, ken de situatie en die is niet relaxt
Cas had eerder kunnen zwemmen, maar 2x een half uur, ik had daar zelf niet zo'n zin inquote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef bixister het volgende:
en hij is eigenlijk zelfs wat laat met z'n eerste les hoor, hier beginnen ze meestal meteen als ze 5 zijn of zelfs net iets eerder. (daarom ben ik extra verrast dat cas ook precies vandaag begonnen is!) maar na een onafzienbare reeks'misverstanden'
over zijn inschrijving en plaatsing kon 't er nu dan eindelijk van komen.
Dank je! Had nog niks gedaan. Zal het vandaag eens testen.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Syrena het volgende:
Ingrid, ik las je vraag net pas! Maar je moet het met gewone azijn doen, niet met schoonmaakazijn. Die is te sterk en kan de rubberen slangen van de wasmachine aantasten. In de waterkoker moet je schoonmaakazijn ook verdunnen, had ik ook geen idee van![]()
Maar gewoon een paar scheuten azijn in het bakje waar je het wasmiddel doet en een paar in het bakje van de wasverzachter. En dan op 95.
Ja dat had ik al bedacht! Kan ik een jaar sparen voor de Bugabooquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een schrik MeNicole.
Wilyan, wat een vlekjes zeg! Maar wel stoer van dat onder water zwemmen!
Syrena, ik zou wel ja zeggen als ik jou was, en dan over een jaar ofzo kijken of jullie het terug kunnen brengen.
papiersnijder?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef Vicky het volgende:
jeetje Nicole, dat is ff schrikken zeg!
luistert een van jullie naar Q-music, naar het geluid? Tis veel geld waard zeg... 54.800
Dit issem: en er zijn 3 aanwijzingen..
Toen wij in het VU lagen en op de gang zaten van de kraamafdeling zat er een mevrouw die net bevallen was van een verslaafde baby en papieren moest onderteken voor afstand ofzoiets, toen is Peet helemaal uit zn panty gegaan, waarom zulke mensen gewoon 'even' kinderen krijgen... ik kijk er dus niet naar.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Reinhilde het volgende:
Poe hee, wat een heftige Oprah is er bezig. Nog iemand aan het kijken?
Over gezinnen (!!) die verslaafd zijn aan heroine. Nu een moeder van 24 die verslaafd is, elke 4 uur moet gebruiken. En 5 maanden zwanger is.![]()
![]()
Zo triest.
Ik kan ook niet naar zulke dingen kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Toen wij in het VU lagen en op de gang zaten van de kraamafdeling zat er een mevrouw die net bevallen was van een verslaafde baby en papieren moest onderteken voor afstand ofzoiets, toen is Peet helemaal uit zn panty gegaan, waarom zulke mensen gewoon 'even' kinderen krijgen... ik kijk er dus niet naar.
is dat die met dat meisje dat aan sinterklaas zegt dat ze geen cadeautjes hoeft als.... maar ophoud?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef huuphuup het volgende:
Zo...
ik zag net op tv die reclame over kindermishandeling en ingrijpen... weet iemand welke ik bedoel?
Ik weet echt even niet zo goed wat ik daarvan moet denken zeg. Natuurlijk moet er ingegrepen worden bij kindermishandeling en natuurlijk moeten leraren/zwemleraren/buren weet ik veel een klein oogje in het zeil houden. Maar ik vond dit wel ver gaan eigenlijk. Kijk dat die moeder in dat filmpje haar kind zo midden op straat sloeg kan natuurlijk niet, maar laten we wel wezen, ik ben vroeger ook wel eens stront en strontvervelend geweest in de supermarkt bijv., en dan kreeg ik gewoon een pak voor mn billen.
Maar in dat filmpje werden dingen gezegd als "luister naar je gevoel; grijp in" dat soort dingen. Waar denken ze dat de grens ligt dan? Als iedere malle tokkie zich ermee kan bemoeien als jij je kind een uitbrander geeft is het einde zoek toch?
Ik denk dat men er meer bij gebaat is om dat soort dingen iets subtieler aan te pakken. Als er iemand ingrijpt zo op straat gaat het kind uiteindelijk toch gewoon met de moeder mee naar huis en zal het daar nog veel harder op zn donder krijgen (als er echt sprake is van mishandeling).
Bah.
Nee dit was een pleintje ofzo waar een paar mensen lopen/zitten en een moeder die haar zoontje van 7 (?) een uitbrander geeft. Eerst gaat ze flink over de zeik en daarna gaat het over in schreeuwen en bij de arm pakken en uiteindelijk geeft ze hem een klap tegen zn wang.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat die met dat meisje dat aan sinterklaas zegt dat ze geen cadeautjes hoeft als.... maar ophoud?
die komt volgens mij ieder jaar terug op tv
Is dat niet een reclame over pesten?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat die met dat meisje dat aan sinterklaas zegt dat ze geen cadeautjes hoeft als.... maar ophoud?
die komt volgens mij ieder jaar terug op tv
Jahaaaa, en ik zou m heel graag voor mijn eigen kinderen winnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Hallo ouders.
Ik zou heul erg graag een Sinterklaas boek voor mijn broertje en zusje willen winnen (5 en 7 jaar). En zou eigenlijk wel wat stemmen erbij willen!
Dus zouden jullie aub mij op 1 willen zetten?![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Bedankt!
True, absoluut, maar aan de andere kant... ook van een kind die op straat een uitbrander krijgt van zn moeder? Want die suggestie werd een beetje gewekt in dat filmpje. Dat je ook al in moest grijpen als er tegen dat kind geschreeuwt werd.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Huup, ik ben van mening beter een melding teveel dan 1 te weinig.
jaaa, met dat lieveheersbeestje?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat niet een reclame over pesten?
Snap ik. Maar je bent niet eens genomineerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jahaaaa, en ik zou m heel graag voor mijn eigen kinderen winnen.
Ik ken de reklame niet.. maar hier werd ik labiel van:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaa, met dat lieveheersbeestje?
ik moest daar bijna van huilenzo zielig vond ik het... hahaha, labiel ding dat ik ben
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Hallo ouders.
Ik zou heul erg graag een Sinterklaas boek voor mijn broertje en zusje willen winnen (5 en 7 jaar). En zou eigenlijk wel wat stemmen erbij willen!
Dus zouden jullie aub mij op 1 willen zetten?![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Bedankt!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:55 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ken PK persoonlijk en het is echt waar want alles wat op internet staat is waar en daarnaast is zij heel erg aardig en haar broertje en zusje zijn 2 schatten van kinderen en daarnaast ben ik haar persoonlijke sarah palin dus een paar stemmen op mij kunnen ook geen kwaad dankjewel.
Hij had telkens andere verklaringen, dan weer een externe schijf die in zijn pc had gezeten, toen weer gezocht op kids (ivm zijn werk) waarbij 'per ongeluk' porno-afbeeldingen meekwamen, toen nog de prullenbak.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Moonah het volgende:
Ik heb die uitzending niet gezien PM, ik viel in slaap tijdens het gesprek over de financiele crisis.
Maar vandaag sprak ik mijn zus en zij had een andere keer iets van die Carl Noten gezien en ze zei dat ze op basis daarvan wél geloofde dat hij onschuldig was. Die files zouden al in de prullenbak zitten, weet ik veel.
Anyway, ik vind het maar lastig bij die vent, wat ik er van moet geloven.
uh, jawelquote:Op woensdag 3 december 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je bent niet eens genomineerd?
Die heb ik gistermiddag gezien. Ik ben er bijna lichamelijk ziek van geworden. Een man die die pedo's opspoort, vertelde het ergste dat hij ooit had gezien: Een filmpje van een baby, zo jong dat de navelstreng er nog niet afgevallen was, die verkracht werd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb van de week een andere Oprah gezien, over kinderporno en internet. Zo akelig, ze noemde zo een akelig voorbeeld dat ik het uitgezet heb.![]()
haha, ik vind 'm gewoon lekker ondeugend, past bij mijn stemming vandaag.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn dank is heeeeeeeeeel groot pluphy
Gadverdamme!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Die heb ik gistermiddag gezien. Ik ben er bijna lichamelijk ziek van geworden. Een man die die pedo's opspoort, vertelde het ergste dat hij ooit had gezien: Een filmpje van een baby, zo jong dat de navelstreng er nog niet afgevallen was, die verkracht werd.![]()
![]()
![]()
En handleidingen die te vinden zijn, over hoe je je dochter het best kan misbruiken; vanaf 0-jarige leeftijd.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef snoopy het volgende:
Goed idee PhluphDan kan Sugar ook van die poppenbeddingetjes voor mij maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |