Ik ookquote:Op zondag 30 november 2008 21:43 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, ik dacht even dat het over Emergency Room ging!
Bij mijn weten zit er niets in en was het toeval. En kinine doet wat, maar had ook weer risico's dacht ik.quote:Op zondag 30 november 2008 21:50 schreef Reinhilde het volgende:
Oh bedoel je dat!![]()
Ja, ik geloof daar dus niet zo in. Zeker met een pannenkoek, wat zit daar nou voor speciaals in dat het de bevalling op zou wekken? De kinine in bitter lemon weet ik, maar dan moet je ook weer zulke hoeveelheden voor gaan drinken voordat het werkt...
Idd. Broodje aap dusquote:Op zondag 30 november 2008 21:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit er niets in en was het toeval. En kinine doet wat, maar had ook weer risico's dacht ik.
Ik moest vanochtend bij de afsluiting huilen, toen Arthur Japin zijn gedicht voordroeg en Paul zelf ook moest huilen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Lois het volgende:
Ach Grijs toch....
Ik heb net bijna zitten huilen bij Paul de Leeuw. We zaten een stukje van vanmorgen terug te kijken, waarbij Sinterklaas langs komt. Is er zo'n ongelooflijk lief klein koddig kereltje van een jaar of 4 denk ik met een wens.
Vraagt hij heel dapper aan Sinterklaas "wil je in mijn vriendenboekje schrijven?"
Veeg mij maar op![]()
![]()
Dat moet ik nog kijken maar ik moet nog douchen enzo, en wilde op tijd naar bedquote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend bij de afsluiting huilen, toen Arthur Japin zijn gedicht voordroeg en Paul zelf ook moest huilen.
Ik zat vanmidag op Youtube wat stukjes te kijken, oa waar hij iedereen bedankt net voor hij de regenboog gaat zingen. Toen moest ik ook slikken hoor, toen hij brak.quote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef Lois het volgende:
Ach Grijs toch....
Ik heb net bijna zitten huilen bij Paul de Leeuw. We zaten een stukje van vanmorgen terug te kijken, waarbij Sinterklaas langs komt. Is er zo'n ongelooflijk lief klein koddig kereltje van een jaar of 4 denk ik met een wens.
Vraagt hij heel dapper aan Sinterklaas "wil je in mijn vriendenboekje schrijven?"
Veeg mij maar op![]()
![]()
gaat dan eens prostagladingessenquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef Reinhilde het volgende:
Dat denk ik ook hoor Freecell! * Reinhilde geen bitterlemon in huis heeft
Nou he.quote:Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het toch ook wel gek dat die Ernst-Paul er gewoon niet meer is. Hij had een dochtertje van 4
christus, k krijg er meestal maar 3 a 4 opquote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef DJMO het volgende:
ik heb net negen pannenkoeken opmet suiker (gewone & poedersuiker)
Ja, ze is bij kennis. Ik begreep dat ze veel aandacht vraagt en dat dat best lastig is voor de andere kinderen (ze heeft 2 broertjes, zij is de middelste), die natuurlijk ook aandacht willen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef bixister het volgende:
Grijs, wel fijn dat ze thuis is. Is ze nog bij kennis? Sjonge, wat een verdriet voor die mensen.
Bitter lemon is lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 22:05 schreef Reinhilde het volgende:
Dat denk ik ook hoor Freecell! * Reinhilde geen bitterlemon in huis heeft
welk ER?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me de hele avond (samen met een zwangere vriendin) ongans gegeten aan 2 (!!) pakjes brie...![]()
![]()
Kan iemand me vertellen wie er nou ER gewonnen heeft uiteindelijk?wilde tijdens de laatste stemronde naar huis
![]()
Brie mag toch niet als je zwanger bent?? iets met rauwmelkse kaas ofzo.. ik ben er normaal gek op, maar nu moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken trouwensquote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me de hele avond (samen met een zwangere vriendin) ongans gegeten aan 2 (!!) pakjes brie...![]()
![]()
Kan iemand me vertellen wie er nou ER gewonnen heeft uiteindelijk?wilde tijdens de laatste stemronde naar huis
![]()
idd, het werd ook meteen weggedraaid en toen kwam de i.m. van Ernst-Paul.quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef YPPY het volgende:
Yin heeft niet verloren. Dat is de beste formulering denk ik.
Dank je!! Na al die verhalen gunde ik het die Hans ook het minst...quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef YPPY het volgende:
Yin heeft niet verloren. Dat is de beste formulering denk ik.
da's helemaal zoals het hoortquote:Op maandag 1 december 2008 00:05 schreef bixister het volgende:
ik heb gestemd. (en gewoon op welke ik de leukste vind, niet WIE ik 't leukste vind!)
dag.
Die heeft Stan als het goed is net besteld ja, om zijn schuldgevoel af te kopen natuurlijk, de hondquote:Op maandag 1 december 2008 00:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan koop je toch gewoon je eigen Brum?
Goed plan! Doen we van die nepgebitjes inquote:Op maandag 1 december 2008 00:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Meid! Zullen we samen gaan? Kunnen we elkaars hand vermorzelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 1 december 2008 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan en ik hebben net Harry Potter 5 afgekeken, eindelijk![]()
Nu wil ik 6 en 7 ook kijkenwij zijn zaterdag weer bij 1 begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond 2 afkijken.
Hebben 2 weken geleden ook weer LOTR gekeken. Als we klaar zijn met HP wordt het ws. Oceans 11, 12 en 13.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ocean's 11 heb ik ook sinds kort. Die ga ik ook maar eens kijken. Als ik tijd heb...quote:Op maandag 1 december 2008 19:01 schreef Vicky het volgende:
Hebben 2 weken geleden ook weer LOTR gekeken. Als we klaar zijn met HP wordt het ws. Oceans 11, 12 en 13.
hier ook geen bk in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef moussy het volgende:
een Whopperwij hebben geen BK in de buurt
![]()
Ik heb vandaag maar kaas-deluxe-pannekoeken gebakken, ook lekker, maar geen whopper
snel naar huis en je bed in.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, zit ik hier om 8 uur op mijn werk ipv om 9 uur, ziek en ellendig, maar je hebt een afspraak met de accountant of niet...is er geen accountant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |